Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תמשיך להתווכח, אני לומד במסלול הזה, במכללה הזאת, בעיר הזאת

 

שם בכלל הכל שכונה, הטכניון נזכרו להודיע לי שהם לא לקחו את הציון שלי באנגלית ממשרד החינוך בספטמבר

את"א בכלל שכונה, הם שכחו לקחת את כל הציונים שלי

שוב תתווכח, מתי ישימו לך אבט"שים? בין פיזיקה 2 מבוא וחדו"א 1?

 

כן, אני אמשיך להתווכח איתך. בבקשה תסביר לי מה שונים לימודי הנדסאות במכללת סמי מלימודי הנדסאות במכללת אורט כלשהוא. באמת שאני לא מבין למה הנדסאי שמסיים באורט עבר מסלול של עתודה טכנולוגית בעוד הנדסאי ממכללת סמי עבר מסלול אחר.

 

לגבי אוניברסיטאות - ברור שזה שכונה. אין להם אינטרס שתלמד אצלהם, הם עושים לך טובה וככה זה נראה. שכונה שכונה, עדיין התואר של מהנדס מאוניברסיטה "שווה" יותר מתואר של מהנדס ממכללה.

 

ולגבי אבט"שים - כל שאר הסטודנטים באוניברסיטה יכולים לסיים את התואר שלהם בזמן בלי סימסטר קיץ, בהנחה והם לומדים כמו שצריך. למה שעתודאי יהיה שונה מהם? עם המגמה שיש בשנים האחרונות לצמצם במילואימניקים לאבטחה ולהעביר את האבטחות לאנשי קבע הגיוני שצמצמו את המכסות והיום החיים שלהם קלים יותר, אבל זה לא שולל באופן מוחלט אבטחות כאלו ואחרות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן, אני אמשיך להתווכח איתך. בבקשה תסביר לי מה שונים לימודי הנדסאות במכללת סמי מלימודי הנדסאות במכללת אורט כלשהוא. באמת שאני לא מבין למה הנדסאי שמסיים באורט עבר מסלול של עתודה טכנולוגית בעוד הנדסאי ממכללת סמי עבר מסלול אחר.

 

לגבי אוניברסיטאות - ברור שזה שכונה. אין להם אינטרס שתלמד אצלהם, הם עושים לך טובה וככה זה נראה. שכונה שכונה, עדיין התואר של מהנדס מאוניברסיטה "שווה" יותר מתואר של מהנדס ממכללה.

 

ולגבי אבט"שים - כל שאר הסטודנטים באוניברסיטה יכולים לסיים את התואר שלהם בזמן בלי סימסטר קיץ, בהנחה והם לומדים כמו שצריך. למה שעתודאי יהיה שונה מהם? עם המגמה שיש בשנים האחרונות לצמצם במילואימניקים לאבטחה ולהעביר את האבטחות לאנשי קבע הגיוני שצמצמו את המכסות והיום החיים שלהם קלים יותר, אבל זה לא שולל באופן מוחלט אבטחות כאלו ואחרות.

 

כל הרעיון של הפרוייקט הזה הוא שאתה תצא עם תעודת הנדסאי ובמקביל יש לך נקודות זכות לתואר מהנדס

זה לא עתודה טכנולוגית, אלא פרוייקט עתידים

 

בניגוד לעתודה טכנולוגית אנחנו לא משלמים כלום על הלימודים במכללה הטכנולוגית, אפילו על המבחנים החיצוניים "עתידים" שילמו, אנחנו משלמים 1200 שקל לשנה למכללת סמי שמעון ועוד 90 ומשהו שקלים לאגודת הסטודנטים

 

אני לא בטוח שתואר הנדסה של אוני' שווה יותר משל מכללה, בטח שלא בהנדסת תוכנה

אותו ראש קורס הסביר לי שבמקצוע הזה דווקא הנסיון הרבה יותר חשוב, התעודה היא משנית, ומעבר לזה יש מקומות שמעדיפים בפירוש אנשי מכללה ולא אנשי אוני'

כי באוני' מכשירים אותך למחקר ובמכללה לעבודה פרקטית

 

לגבי אבט"שים - מה זה מעניין אותי עכשיו סטודנטים אחרים או עתודאים אחרים? הפרוייקט הזה כולל סמסטר קיץ, הוא כולל דחיית שירות לשנתיים, ואף אחד לא יקרא לך בשנתיים האלו

לא לטירונות ובטח ובטח שלא לאבט"שים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כן אני עוד פעם מזכיר שזה לא עתודה רגילה, זה תוכנית שנקראת פעמי עתידים מטעם עתידים עצמה.

 

סקודה שאלת את השותף שלך לחדר, אם הוא היה הולך למגמה הזאת אם הוא היה יודע שהראש קורס דפוק?

 

 

אתה דרך עתידים או פעמים עתידים?

פורסם

אוקיי, עכשיו הבנתי את מהות הפרויקט. אבל עדיין מדובר במסלול ספציפי בתוך העתודה הטכנולוגית. הפרויקט הזה היה קיים כבר בתקופה שאני עשיתי את העתודה, רק שאז הוא היה מוגבל לחיל החימוש בלבד. האמת היא שאני שמח לראות שהצבא סוף סוף הרחיב את הפרויקט משמעותית, ובצורה כזאת מעודד אנשים נוספים להגיע ללימודים טכניים.

 

לגבי נקודות הזכות - כל הנדסאי, ולא משנה מאיזה מוסד יצא, מקבל הנחות כאלו ואחרות במכללות לצורך השלמה לתואר מהנדס. האמת היא שמקבלים הנחות גם באוניברסיטאות, אבל שם מדובר בהנחות מצחיקות עד כדי בכי. בכל אופן, לפי הכתוב באתר של מכללת סמי כל הנדסאי, גם אם לא סיים את מסלול עתידים, זכאי להקלות מרשימות ונקודות זכות בלימודים לתואר מהנדס.

 

לגבי אבט"שים - שים לב שכתבתי מפורשות "סטונדט באוניברסיטה", מה שלא כולל אותך. הנדסאים ברוב רובם של המקרים לא עושים אבט"שים, זה נכון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

סקודה שאלת את השותף שלך לחדר, אם הוא היה הולך למגמה הזאת אם הוא היה יודע שהראש קורס דפוק?

 

עוד שאלה מה ההבדל בין הקיצורים הבאים ומהם שווים בכלל\מה הם אומרים?

 

b.sc

b.tech

b.....

ועוד כמה ששחכתי.

פורסם
תמשיך להתווכח, אני לומד במסלול הזה, במכללה הזאת, בעיר הזאת

 

 

 

שם בכלל הכל שכונה, הטכניון נזכרו להודיע לי שהם לא לקחו את הציון שלי באנגלית ממשרד החינוך בספטמבר

את"א בכלל שכונה, הם שכחו לקחת את כל הציונים שלי

 

 

 

.....

 

היה מרצה כלשהו ששנא אותי (אנטיפת בצורה חולנית) ונתן לי ציון סופי 74

אותו ראש חוג דיבר איתו ו"קבע ביחד איתו" (בקיצור אמר למרצה זה הציון שאני נותן לו) ציון של 88

ואז בשיחה מולי הוא מחק את ה-88 וכתב לי 95

 

גם יומיים בשבוע לימודים, גם כאלה קומבינות? בטכניון אין כאלה דברים! זה שכונה!

 

ולגבי זה ששכחו לקחת ממך את הציונים - זה שטויות, ולא מעיד כלום על הרמה, אלא על המנהלה.

פורסם
כן אני עוד פעם מזכיר שזה לא עתודה רגילה, זה תוכנית שנקראת פעמי עתידים מטעם עתידים עצמה.

 

סקודה שאלת את השותף שלך לחדר, אם הוא היה הולך למגמה הזאת אם הוא היה יודע שהראש קורס דפוק?

 

 

אתה דרך עתידים או פעמים עתידים?

 

שאלתי, הוא ענה שהוא לא יודע

כנראה שהוא היה נשאר בי"ג רגיל

 

ד"א קוראים לי ליאור, יש כאלה שקוראים לי אוקטביה, אבל סקודה עדיין לא קראו לי, מצד שני זה אומר שאתה תהיה היחיד שיקרא לי סקודה

 

צביקה, אני מניח שבעיקר בגלל זה בחרו במכללה הזו ולא במכללה אחרת לפרוייקט

אבל עם כל מה שרשום שם - אנחנו מקבלים קצת יותר וגם משלמים הרבה פחות

 

aa

זה מעיד על מה שדורשים מהמנהלה וכמה הם לא שמים פס

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כולם פה אומרים שכונה שכונה. וזה נשמע כאילו מכללה זה לא שווה וכל זה.

אבל דוגרי איפה שיותר שכונה יותר טוב, בסוף מקבלים את התעודה, למעסיק לא אכפת אם היה לך שכונה במכללה או באוניברסיטה או בטכניון וכו'..

 

יש מצב מישהו מוצא הסבר לתואר B.TECH B.SC בעברית אני צריך להראות את זה לאמא שלי, ואין לי כוח להתחיל לפרש לה.

פורסם

B.A זה תואר כללי של מכללה \ אוני'

B.Sc זה תואר מדעי של מכללה \ אוני'

 

B.Tech שכחתי...

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

fitch זה נראה לך תשובה שחיפשתי?

 

אם אתה יודע תסביר בבקשה את המושג עצמו ומה ההבדל בין השתיים.

 

ליאור איזה תואר אתם מקבלים בסיום הלימודים? (יש הבדל בינך לבין השותף שלך?)

פורסם

אין הבדל

אנחנו מקבלים בסוף השנתיים הנדסאי (אין לי שמץ של מושג לאיזה מהקטגוריות זה משתייך) ובסוף ה-4 שנים B.Sc

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
כולם פה אומרים שכונה שכונה. וזה נשמע כאילו מכללה זה לא שווה וכל זה.

אבל דוגרי איפה שיותר שכונה יותר טוב, בסוף מקבלים את התעודה, למעסיק לא אכפת אם היה לך שכונה במכללה או באוניברסיטה או בטכניון וכו'..

 

יש מצב מישהו מוצא הסבר לתואר B.TECH B.SC בעברית אני צריך להראות את זה לאמא שלי, ואין לי כוח להתחיל לפרש לה.

 

דווקא כן אכפת. ואני מכיר את השוק מקרוב (עבדתי בחברת אאוטסורסינג גם בתקופת הבועה וגם לאחריה)

 

 

 

אביעד

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

כדי לא לפתוח נושא חדש, אני ימשיך את זה. מקווה שלאף אחד זה לא מפריע שאני מקפיץ אותו.

 

טוב נתחיל בעדכון, אתמול היה לי את שיחה אישית במכללה, עם איזה קצינה חמודה ועוד שמן מהטכני.

אמרו לי שאני מיועד לאלקטרוניקה:)

 

מה מבעס אותי אבל, זה שאמרו לי שהתשובות הסופיות יתקבלו רק סביבות אוקטובר אם הבנתי נכון.

 

m3x7r3m3 מתי הודיעו לך שהתקבלת?

 

מה שהכי מדאיג אותי בעניין הזה, ופה באה גם השאלה שלי אליכם, אם אני לא מתקבל לעתודה הזאת, אז אני מתגייס לצבא ורוב הסיכויים שזה יהיה לקרבי. ואם זה קרבי אז אני רוצה ללכת לגבעתי.

אבל נראה לי שזה יהיה מאוחר מדיי ולא יהיו יותר מועדי גיוס ליחידה הזאת ואני ידפק משני הכיוונים וישלחו אותי לאיזה חי"ר מסריח.

 

 

מה לעשות?:(

 

 

אה עוד שאלה, הביאו לי איזה טופס על סל רווחה, לא ממש הבנתי מזה. אם מישהו יכול לפרט לי זה יהיה מצוין.

 

תודה רבה.


×
×
  • תוכן חדש...