Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני זוכר נכון הודיעו לי בערך חודש לפני תחילת הלימודים (שזה היה ב-22 לאוקטובר) כלומר עוד בערך חודש וחצי תקבל את התשובות

 

אבל לפי מה שראיתי, לפחות אצלנו לא סיננו, ככה שאין לך מה לדאוג ממש

רק חבל שהלכת על אלק'

 

בכל מקרה דחו לך את הגיוס, אם לא תתקבל תתגייס בנובמבר \ מרץ אני מניח

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה חבל? דווקא אנשים שאני מכיר מתחום החשמל ממש המליצו לי להשקיע בזה ושזה ישתלם לי אחר כך.

 

כן אני יודע שדחו לי את השירות. אני בכלל רשום באתר של הלשכת גיוס, כאחד שכבר לומד במכללה.

 

מישהו יודע אולי מועדי גיוס לגבעתי?

פורסם

חבל כי הצוות בפירוש לא ברמה של הצוות שמביאים לנו לתוכנה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

b\tech

 

b\sc

 

הראשון מתורגם כBEACHLOUR OF THECHNOLIGY

השני מתורגם כBEACHLOR OF SCIENCE

 

הראשון, תואר בטכנולוגיה(תחום כללי), השני תואר במדע (תחום ספציפי).

 

מהניסיון הקטן שלי (אני לומד בפרוייקט שחק של חיה"א שתפקידו להכשיר הנדסאי אלקטרוניקה) אם הלימודים הם לתואר מלא (במילים אחרות מהנדס) זה שווה, אם לא, אז לא בדיוק.

מה גם, אתה חייב, אבל חייב לאהוב את המקצועה הנ"ל (אחרת תרגיש פיספוס מטורף, והרגשה שבזבזת ים של זמן).

 

בקשר לסל רווחה, אני יכול רק לנחש כי מטרטו לקבוע את הת"ש שלך, והאם אתה זקוק לעזרה כספית.

 

מה עוד אני יכול להגיד לך....אם אתה אוהב אלקטרוניקה וחשמל, תשקיע.

 

בכל אופן, גם אם זה לא משהו שתרצה לעסוק בו בהמשך החיים, יש לך מקצוע ביד שיאפשר לך לעבוד בעבודה זמנית שבה תרויח טוב והיא תאפשר לך ללמוד את מה שאתה רוצה.

 

בהצלחה

פורסם
אם זה קרבי אז אני רוצה ללכת לגבעתי.

אבל נראה לי שזה יהיה מאוחר מדיי ולא יהיו יותר מועדי גיוס ליחידה הזאת ואני ידפק משני הכיוונים וישלחו אותי לאיזה חי"ר מסריח.

 

אתה מודע לזה שגבעתי זה חי"ר?

פורסם
בסדר בקטנה נסתדר כבר העיקר התואר ביד.

 

תגיד אתה יודע אולי קצת פרטים על הסל רווחה הזה שנתנו לי? צריך לא צריך מזה בכלל?

 

לא זוכר שום דבר לגבי סל רווחה, מי מבקש את זה? עתידים? סמי שמעון?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יורסקור תודה על הפירוש המלא. ואני ממש אוהב את התחום ובגלל זה אני נכנס לזה עכשיו.

 

פיצ' מי זאת עינת? זאת בפעמי עתידים? נראה לי ראיתי אותה במכללה על מדים. לא בטוח אבל. למה אתה שואל?

 

צביקי, התכוונתי חיר מסריח לתותחנים נט ודברים כאלה..

 

סקודה זה המכללה האקדמית אחראית לזה. כנראה אני יצטרך להתקשר אליהם לשאול מה הם רוצים ממני.

פורסם

אאל"ט זה משהו בסביבות 250 ש"ח, שהם גובים, אצלנו הם קראו לזה "דמי רישום"

 

ד"א עינת אחראית על כל פעמי עתידים, היא תמיד במדים והיא בלונדינית, לא קשה לזהות אותה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מזה אאל"ט?

לקחו ממני כבר 160 שקל.

והסל רווחה הזה היא אמרה שזה עולה איזה 4 שקל לחודש משהו כזה.

קיצר אני יברר את זה, לא נראה לי שזה כל כך חשוב אבל נראה כבר.

פורסם

אאל"ט = אם אני לא טועה

 

תברר מה זה בדיוק הסל הזה, אם זה אגודת הסטודנטים תבקש לשלם רק אחרי שתמלא טפסים שלהם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כמו שאמרו, עינת היא הקצינה הראשית של הפרויקט הזה, אני במקומך עושה את כל הבירורים והדיבורים בנוגע, רק מולה.

כל הבחורות הנמוכות שיושבות ועונות לטלפונים, לא ממש יודעות משהו.

משכנתא זה קל

פורסם

תודה לכולם על העזרה. אני ידבר איתה ברגע שיהיה לי זמן.

פיצ' אתה גם לומד במכללה\בתוכנית?

 

שאלה חשובה שלא קיבלתי עליה תשובה:

 

מישהו יודע אולי מועדי גיוס לגבעתי?


×
×
  • תוכן חדש...