Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מגבר משפר את רמת השמע ברכב ומוציא צלילים נקיים יותר מהמגבר הפנימי של הרדיו דיסק?

והאם הרמקולים ברכב ישמעו יותר טוב לו דווקא בעוצמה אלה באיכות?

 

כמו כן מה אתם אומרים על מגברים של lanzar?

ומה לגבי מגברים של פיונייר? לדוגמא MG-6200F

פורסם

בד"כ מגבר חיצוני יעוות פחות ממגבר מובנה של רדיודיסק, בטח בעוצמות גבוהות.

 

מגבר חיצוני מספק עוצמה שמאפשרת ניצול טוב יותר של האלמנטים. קיימת חשיבות לסוג הרמקולים שלך. יש רמקולים שהוספת מגבר חיצוני רק תחמיר איתם ויווצרו עיווטים נוספים. רלוונטי לרמקולים פשוטים בעלי הספק נמוך.

 

בד"כ הוספת מגבר מומלצת בהחלט ותורמת גם לשיפור באיכות השמיעה. תגיד לנו את תקציבך ואת שאר רכיבי המערכת ותקבל המלצות על מגבר מתאים (כנראה שלא פיוניר)

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

חיפוש בפורום היה פותר לך הכל

יש 10000 דיונים על זה ...

אם אתה רוצה להתעניין אפילו מומלץ.

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אני מעוניין להביא את המגבר מארה"ב (יש לי חבר שגר שם)

אני מעוניין להוציא על המגבר בסביבות 150$ ראיתי כי יש אחלה מגברים בטווח המחירים האלה.

רצוי לציין כי אין צורך במגבר מטורף, אלא במגבר טוב שיעשה את העבודה וישפר את רמת השמע ברכב החדש שאקנה.

ברכב יהיה הד-יוניט או הקיימת של פיונייר או חדשה של קלריון ומקדמה מורל פולס!!!

 

אשמח להמלצות

צודה

פורסם

למה שמת !!! אחרי הפולס כאילו זה איזה HI-END ? האמת שממה ששמעתי עד היום הפולס לא נשמעים משהו ואם אתה רוצה לשפר את המערכת בצורה משמעותית תצטרך ללכת על סט קצת יותר איכותי....

 

אבל זה עיניין של טעם.......

פורסם

אם אתה מסתכל על זה בצורת סאונד.

 

אז פי שניים הספק יתן לך פי שניים עצמה , כלומר +3DB [לפי התאוריה].

 

כמובן שהרדיודיסק הרגילים מוציאים בסביבות ה 25 אראמאס עם שאר נתונים לא ממש ידועים כגון הדאמפינג וכו', ככה שגם מגבר ממוצע של 50*4 יתן לך תוצאות הרבה יותר טובות מהגברה רגילה של רדיודיסק.

 

כמובן שכאשר נכנס מגבר לתמונה , יש לקחת עלויות נוספות של חיווט וכו

 

וגם כיוון נכון כדי לשמור על הרמקולים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...