Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב שלי (רנו אקספרס 96), יש מנוע מיובא (נקנה ככה), ואין עליו מספר, ועכשיו עושים על זה בעיה עם הטסט של הרכב.

נשמע הגיוני? מנוע בלי מספר?

 

יום נעים :)

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

מנוע מייבוא מגיע ללא מספר מוטבע, במנועים צרפתים המספר מגיע על תגית אלומיניום שמוצמדת לבלוק המנוע ולא קבילה בארץ.

אתה צריך לגשת עם הניירת שלך לחגי אסף בעמדה 1 בחולון (שעות עבודה שלו תוכל למצוא בחיפוש) והוא צריך לתת לך אישור לעשות הטבעת מספר על הבלוק.

GARAGE MAN - כבר העירו לך כמה פעמים, תפסיק לענות על דברים שאתה לא יודע עליהם דבר וחצי דבר.

פורסם

אתה צריך לגשת עם הניירת שלך לחגי אסף בעמדה 1 בחולון (שעות עבודה שלו תוכל למצוא בחיפוש) והוא צריך לתת לך אישור לעשות הטבעת מספר על הבלוק.

אכן המנוע מגיע עם מספר שאינו מוטבע, אלא מחובר בדסקית, אבל את ההטבעה ניתן לעשות במכוני רישוי נוספים, בהם ישנו "מטביע" מוסמך, ולא רק בעמדה אחת בחולון.

יש לגשת למטביע עם רשיון הרכב הקודם, שטר מכר/ייבוא למנוע ואישור התקנה ממוסך מורשה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
מנוע מייבוא מגיע ללא מספר מוטבע, במנועים צרפתים המספר מגיע על תגית אלומיניום שמוצמדת לבלוק המנוע ולא קבילה בארץ.

אתה צריך לגשת עם הניירת שלך לחגי אסף בעמדה 1 בחולון (שעות עבודה שלו תוכל למצוא בחיפוש) והוא צריך לתת לך אישור לעשות הטבעת מספר על הבלוק.

 

איך מנוע יכול לבוא בלי מספר טבוע עליו, אלא שהמספר על תגית אלומניום? איך יכול להיות דבר כזה?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

איך ? מחברים את זה עם ניטים.

ישנם יצרנים אירופאיים שברכביהם המספר אינו מוטבע, אלא מוצמד ע"ג דיסקית פח.

מנוע כזה, משומש מפירוק באירופה יגיע ללא מספר מוטבע, אלא עם שטר מכר ובו מצויין המספר שמופיע על גבי הדסקית.

בתהליך הרישוי למנוע בארץ מטביעים את המספר ע"ג המנוע עצמו.

מחקתי תגובה שלך מתחילת השרשור שטוענת שזה לא אפשרי.

זה כן.

זה שאתה לא מכיר את זה, לא אומר שזה לא קיים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רז מנסיון, על מנת שמטביע יהיה מוכן לדבר איתך חייבים אישור של חגי אסף, בעמדה 1 לא עושים את ההטבעה אבל חייבים לקבל מהם אישור להטבעה.

כשרציתי למכור את האספאס התברר שבגלל שהרכב יובא כרכב תייר ואז אוזרח איכשהו התפספסה ההטבעה וזה היה התהליך שהייתי צריך לעבור.

פורסם

ישראלים יודעים כמה קומבינות יהיו פה אם יאשרו מספר עם תגית:-P

 

 

מוזר שבכל העולם זה עם התגית ובישראל רוצים הטבעה כשרה למהדרין:roll:

 

 

1.4MI16...:roll:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

מבקש להבין דבר מה -

מה מונע אם כך, מאנשים, להטביע את מספר המנוע הישן שלהם ולהמשיך לנסוע?

 

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
מבקש להבין דבר מה -

מה מונע אם כך, מאנשים, להטביע את מספר המנוע הישן שלהם ולהמשיך לנסוע?

 

 

 

 

רון.

 

נכון זה לא פשוט יותר?

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

אישור ההטבעה אמור להיות אצל יבואן המנוע(אמור להעבירו לקונה/מוסך) אשר קיבלו מחגאי אסף.

פנה אל המוסך שהרכיב לך את המנוע, שטר ההטבעה אמור להיות אצלו או שהוא יפנה אל היבואן בעצמו, אתה לא צריך להתרוצץ.

אגנ, רוב המנועים היפניים באים מוטבעים מהיצרן, אירופאים ואמריקאים לא באים מוטבעים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...