Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש לי סט 3WAY DLS בקרוס שלו יש אפשרות לנטרל את ה-מיד באס עי גמפרים ולהשאיר את הקרוס שיתפקד כקרוס 2WAY

על ה-טוויטר ועל המיד.

המגבר הוא JL 304 ואני רוצה לחבר את 4 הערוצים על הסט בבי- אמפינג .

2 ערוצים לקרוס (טוויטר+מיד) ו2 ערוצים למיד באס

 

לפי הבנתי הקרוס ינהל 2 יחידות ( כמובן המגבר יהיה ב-HP 80 HZ )

איך יהיה המגבר מכוון בשני הערוצים למיד באס LP-HP-FR ?

באיזה תדר יכוון החיתוך התחתון?

איך חותכים את העליון?

וכל זה בלי קרוס נוסף.----------------------העינין הזה מסובך לי.

והאם אחרי כל הבילבול מח, יהיה שיפור באיכויות ????

פורסם

תאלץ לחבר את המידבאסים עם פילטר כמו שמחברים סאב, כלומר על LPF

אם תרצה לחתוך אותם מילמטה אתה תיצטרך עוד רכיב (HU/קרוס אקטיבי חיצוני/סאבסוניק פילטר/אפשרות בנפאס במגבר שאני לא חושב שיש) שיחתוך אותו מילמטה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם המגבר 300/4 אז ככה את הוופר אתה מחבר ישירות למגבר וחותך אותו( LPF 500HZ( 6-12-24 DB אתה לא צריך שום פילטר. הקרוס של המגבר הזה אחד מהכי טובים שיש כך גם המגבר פשוט מדהים

×
×
  • תוכן חדש...