Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן, אהה, אני נסחפתי:

HU: Clarion DXZ775USB Comp: Morel Hybrid Ovation MT23

Sub: Kicker CompVR 12" Amp: Soundstream TRA 960.4

 

אתה מאוד אובייקטיבי הייתי אומר.

LOL

 

 

:-P בתור משתתף בפורום אודיו אני חושב שהחתימה שלי דיי במקום..

להגיד שהחתימה הזאת חושפת אותי לגנבי רכב היא אבסורדית (אלא אם אתה טוען שאתה יכול לאתר את הרכב שלי, ואותי כדרך החתימה הזאת)...

 

לא לשכוח שגנבי הרכב (אנשי עליתה תרבותית) יודעים ההבדל הדק שבין הסאונד "הפאנצ'י" של פוקאל לבין "הרכות המלטפת" של מורל - ועל כן ימיינו את יעדי הפריצות שלהם בהתאם. (אני ציני):twisted:

HU: Clarion DXZ676USB Comp: Morel Hybrid Ovation MT23

Sub: Kicker CompVR 12" Amp: Soundstream TRA 960.4

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוא נראה רוני,

אני מכיר אותך מהודעה אחת, וכבר מבין מה יושב אצלך באוטו.

נותר לי לחכות לך עוד שבוע שתגיע למפגש, ולהבין את החצי השני (הפרטים הסופיים, כמו סוג רכב, מגורים וכו)

משם לביצוע הגניבה הדרך קצרה.

 

עכשיו זה גם אבסורד? :roll:

נשתמע...

 

נכון שקצת נסחפתי, אבל רק לשם המחשה ולצורך מענה על השאלה "מה עושים כדי להתגונן/להמנע".

פורסם

*זה מה שאמרתי בהודעה הראשונה, אל תגיעו למפגש! :lol:

 

ועוד אמרתי, שאין צורך להסתכל בחתימה, הרי איזה אנשים מתכנסים במפגש - צנחנים? אוהבי סנובורד? נגרי עץ מהשורה הראשונה? - לא! אנשים שיש להם מערכות ברכב!

לא אלו שמחזיקים פאנל של Elpine (חיקוי של Alpine מ-wallashops) ב-150 שקל, אלא האלו שמחזיקים טוויטרים של מורל מהשורה הראשונה (כמוך).

 

ומכאן אני עוזב את הויכוח המשעשע הזה :-D ומבטיח לנסות לאתר את האתר הזה שהזכרתי מקודם. זה באמת יכול להיות שימושי, במיוחד שעלות הרכיבים לא ממש גבוהה ואפשר למצוא איזה סטודנט שנה ג' להנדסת חשמל ואלקטרוניקה שיעשה את זה ב-250 שקל.

HU: Clarion DXZ676USB Comp: Morel Hybrid Ovation MT23

Sub: Kicker CompVR 12" Amp: Soundstream TRA 960.4

פורסם
אני מקווה שאני טועה , אבל לא הייתי מסתמך על הוצאת הפאנל כמגן בפני גניבה.

 

צודק. או לחלופין, אפילו שזה נשמע קצת מפגר, אבל אם הגנב רואה ברכב אחד מכשיר בלי פאנל, הוא מבין שהמכשיר ברמה גבוהה(כלומר בשפה שלהם=יותר כסף) ועדיף לגנוב אותו ולא את זה שעם הפאנל שכנראה "סתם" מכשיר ששווה 100 שקל (בשבילו). נכון שהוא יעדיף את הסט השלם ברגיל, אבל מי יודע, ואולי אני צודק? :-) גם מחשבה..

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אלא האלו שמחזיקים טוויטרים של מורל מהשורה הראשונה (כמוך).

.

 

אז זהו שלא.

ממש, אבל ממש אין לי טוויטרים של מורל מהשורה הראשונה.

לעומת זאת אני לא צריך לנחש מה יש לך או לפותח התר'ד.

ושוב, נתתי מקרה קיצוני, אך זהו תסריט אפשרי שניתן להתגונן מפניו.

 

יום טוב

פורסם

גל, נראה לי יש לו MT23, נכון? :-):wink:

 

באמת כדאי להוריד חתימות כאלה,או להשאיר אבל לא להבליט אותם כמו לא יודע מה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
גל, נראה לי יש לו MT23, נכון? :-):wink:

 

באמת כדאי להוריד חתימות כאלה,או להשאיר אבל לא להבליט אותם כמו לא יודע מה.

 

גיא.

 

 

האמת שעדיין לא :-( אבל בקרוב יהיה! :-)

 

ואתה צודק, אני מסכים, ובכלל עדיף לא לדבר על אודיו ורכיבים ושום דבר, כי מספיק לדפדף שני דפים אחורה בשביל להיווכח שלך יש סאב של פיניקס קסנון (ולא הייפוניקס)... [פנייה לפורצי רכב המשתתפים בפורום - נא להתעלם מידיעה זו]:-D:-D

 

בקיצור חברים אני לא מצליח להעביר את המסר של "בהלת החתימות" (שאגב עולה פה בפעם העשירית כבר, הבנו את הפואנטה, לא מקובלת, דיי), אז אני מוריד ראשי ויורד מהבמה..

HU: Clarion DXZ676USB Comp: Morel Hybrid Ovation MT23

Sub: Kicker CompVR 12" Amp: Soundstream TRA 960.4

פורסם

אוף הרגנו את השרשור..

 

חבל דווקא רציתי לשמוע הצעות מקוריות למיגון, אני מוכן להשקיע קצת כסף בעניין.

 

מישהו?

HU: Clarion DXZ676USB Comp: Morel Hybrid Ovation MT23

Sub: Kicker CompVR 12" Amp: Soundstream TRA 960.4

פורסם

ליצור מערכת (וזה באמת לא כזה מסובך) שמיזה 4 מיכלים של גז מדמיע מתא המטען החוצה בזמן פריצה, הגנב לא יוכל בכלל להתקרב לתא מטען שלך - גם אתה לא :-) אבל לך לא אכפת לחכות איזה חצי שעה\40 דקות שיתפוגג....

פורסם

רבותי צאו מהסרט הזה . אם גנב יחליט לקחת את הרכב ו/או את המערכת הוא יקח ולא משנה מה תשימו ברכב . כול מה שאתם יכולים לעשות ,זה לנסות למזער את הרצון שלו לגשת לרכב שלכם דווקא .

וככול שתשתדלו יותר כך מאוד יתכן שהוא ירצה יותר .

הבאתי את הדוגמה האישית שלי שמתוך שלוש מכוניות את השתיים מצידי פרצו כול פעם ואת שלי לא . ואני משוגע מספיק על מוסיקה שאין אפשרות ,שהרכב יגיע לקרבת השכונה ואני אכבה את המערכת , רק בגלל שאני קרוב כשאני מגיע לשכונה . ולפעמים אם השיר ו/או המוסיקה לא נגמרת ,אני יושב ברכב לאחר החניה ושומע עד הסוף .

אז ע"פ השיטה שלכם היו צריכים לפרוץ אלי ולא לשכנים (מה עוד שלהם יש מערכת מעפנה לדעתי ) .

אז אם אתה מרגיש בטוח אם אתה עושה את הצעדים האלו טוב, אבל אל תחשוב שזה יחסן אותך מפני פריצה/גניבה

בברכה יהודה

פורסם

אף אחד לא חסין בפני פריצות, אבל בהחלט יש שיטות כאלו ואחרות שעשויות לגרום לגנב להמשיך לרכב הבא....ופה קבור הכלב

 

לדוגמא מנעול הגה - כל גנב יכול לנסר את ההגה ולשלוף את המנוע החוצה......אבל עדיין גניבה מזדמנת הגנב יעדיף להמשיך לרכב הבא ולא להתעקב על הרכב שלך.....

 

יש לא מעט דלעשות לעשות כמו לדוגמא ריצפה כפולה בתא מטען - בניה נכונה של ריצפה כפולה תגרום לזה שאחרי הפריצה לפחות המגבר ישאר במקום.....לא מובטח שום דבר, אבל קיים הסיכוי וזה שווה את העבודה .....

פורסם

רוני, ואתה משווה את מה שהיה רשום אצלי למה שרשום אצלך? אני כבר ממזמן הפסקתי לרשום כאלה דברים (כמו אצלך, הרכב המערכת). עזוב, זה לא הויכוח, אבל כמו שגל אמר, גם לזה יש סיכוי. למה לא להעלים את הסיכוי הזה? וכן פורום אודיו הכל טוב ויפה אבל מה נראה לך שרק אני אתה ועוד 10 חבר'ה שמעו ונכנסים לפורום הזה? יש, יש פה גם מהסוג האחר לצערנו :roll:

בקשר לאזעקות וכו', עוד מעט יבואו לפה כמה חברי פורום שיספרו על אנשים היה להם את כל האזעקות וכל מה שרק תרצו ברכב+חניה מוקפת גדר גבוהה וגם את זה פרצו להם וגנבו את הרכב. אין אפס, רוצים לגנוב, יגנבו.

 

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לפני כמה שנים היה לי שכן בקומת קרקע עם כלב ממש עצבני אבל ממש!

הוא היה דוחף את הרכב (סובארו די.אל) כמעט לתוך הגינה, הכלב כמובן היה חייב לסמן אותו כרכושו.. ולא ראיתי אף אחד שפוי מספיק שיתקרב לרכב שלו.

 

לדעתי אחלה שיטה לבעלי בית קרקע

:)

פורסם
הייתי מתחיל בלהוריד חתימות מהסוג הזה...:roll:

__________________

 

HU: CLARION DXZ865MP AMP MONO: PHOENIX GOLD XENON X400.1



AMP: PHOENIX GOLD OCTANE R 4:0.8 COMP::???:? SUB:PHOENIX GOLD OCTANE ZR12 REAR: PIONEER300W

PEUGEOT 206 XT

 

 

נקודה למחשבה

 

 

אהבתי...

 

אבל כל עוד אף אחד לא יודע מי אני והציוד מוחבא טו טוב באוטו(או שיותר נכון עדיין לא מותקן)

אז אני מכוסה

 

האמת רעיון לא רע בכלל.... צופר אוויר של משאית יעיף את הגנב רק עם ההדרף.

 

אגב דוד שלי חיבר אזעקה שקטה לרכב וזה מצפצף אצלו במחזיק מפתחות ולא ברכב עצמו

זה נראה לי הכי טוב כך אתה יודע שהרכב נפרץ ולא כל השכונה יודעת ולא עושה כלום

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

כשהיה לי רכב האצ'בק ,תמיד היתי מחנה אותו ברוורס מילמטרים מהקיר בחנייה שלי.

ככה הגנב לא יכול לפתוח בגאז, בילתי אפשרי לגנוב את הסאבים והמגברים ומה שנשאר לגנב זה ה HU בלי הפנאל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...