Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב , לאחרונה נתקלתי בדיל מסויים של אייבורי של מחשב

שעונה בדיוק לצרכיי וגם בתקציב שלי .

רציתי לשאול את המבינים שפה האם המפרט הבא הוא אופטימלי לביצועים של המחשב

כלומר הכוונה היא האם לדוגמא ספק של 400 מתאים למחשב או להחליף לזכרון קינגסטון ..

או האם יש צורך להוסיף מעט כסף ולשדרג את הלוח אם .

כמובן שהכל במסגרת התקציב פלוס מינוס , אנהי חוזר . המחשב עצמו ( מעבד וכו' ) מספק אותי

כך גם כרטיס מסך ( אני לא מכיר אותו אבל שמעתי שהוא סביר - אני לא משחק יותר מדי במחשב )

הכוונה היא כמו שציינתי פשוט לדעת לסדר את המפרט בצורה האופטימלית והמתאימה למחשב.

 

והקישור

http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=295&CatCode=

 

תודה לכולם .

 

 

לירן.

:-D

פורסם

לירו, לא הייתי הולך על לוח אם של אינטל. כמו-כן כן הייתי משדרג לזכרונות של קינגסטון, במסך גם כן הייתי משקיע מעט יותר.

בקשר לספק, לא מדובר על חיית ביצועים אמנם, אבל 450W, או לפחות 420, היו גורמים לי ליותר שקט נפשי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

למה לא אינטל? משהו פסיכולוגי, כנראה.

אני הייתי מעדיף לוח של אסוס, אביט, או אולי ג'יגהבייט.

הבעיה היא שאסוס קצת לא אמינים - בערך כמו צרפתיות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
למה לא היית הולך על לוח של אינטל?

 

מהניסיון שלי, הלוחות של אינטל טובים מאוד , במיוחד ביחס ללוחות כמו MSI....

 

מהנסיון שלי עם הלוחות של אינטל במקרה הטוב מחזיקים שנתיים במקרים נדירים מחזיקים מעבר לשנתיים .

 

לוחות טובים שאפשר לנמליץ עליהם הם ASUS ו GIGABYTE .

פורסם

הלוחות של אינטל הם הלוחות האמינים ביותר שנתקלתי בהם

 

מכרתי המון לוחות של אינטל במשך 5 שנים ( 2000 - 2005 ) אפס תקלות!

 

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אולי בעבר אינטל היו טובים , אבל בתוך 3 חודשים חבר שלי החליף 2 כאלו - לא נעים .

 

גי'גה בייט ואסוס מומלצים - אסוס מניסיון אמינים מאוד , לא יודע למה טענו אחרת . ג'יגה בייט מומלץ מאוד ביחס למחיר - לוח 945 ב - 500 שקל עד כמה שאני זוכר . יותר טוב מזה ? :)

פורסם

דודו, מניסיוני עם Asus - אמינים הם לא.

 

ממליץ על Gigabyte, Abit...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...