Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלצות שלי, בסדר יורד:

פורשה קאיין, ב.מ.וו X5, ריינג'רובר ואחרון אאודי Q7. (האאודי אולי לא תהיה נפוצה כמשומשת).

אם התקציב פחות "נח" הטוארג נותן את התמורה הטובה ביותר למחיר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רז, לא יפה לקפח את מרצדס M Class :wink: .

 

מה שרז מנסה לרמוז לך: פרט מהן דרישותיך מהרכב (תקציב ומאפיינים), כדי שחברי הפורום יוכלו לעזור לך (אלא אם כן הדגמים שרז ציין מתאימים לתקציבך :wink: ).

 

אפרים.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

מכל האנשים שאני מכיר שיש להם שאטל, (שהם הרבה באופן מפתיע) 90% מהם שמחים מהאמינות, גודל, צריכת דלק, ומרוצים באופן כללי. יש כאן בפורום גם כמה אנשים שיש להם.

אני ממליץ.

פורסם
שכן שלי מציע למכירה הונדה שטל שנת 98' מנוע 2200 מה אתם אומרים ?

 

 

שלום.

 

בהונדה שאטל שנת יצור 98 אין לא היה ולא יהיה בחיים מנוע 2200 סמ"ק ולמה :lol:

כי נפח המנוע משנת 97 התחלף מה 2200 סמ"ק רגיל לה 2300 סמ"ק ויטק.

 

 

בברכה בני ל.

 

[נערך - נא לשמור על שפת דיון תקינה בפורום]

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני כמוך רכשתי לאחרונה מיני ואן יש לי גם 3 ילדים בסיבוב הבא תקנה קרניבל דיזל ותוכל גם לטייל עם המשפחה...:shock:

פורסם

עם כל הכבוד להונדה והקיא אין על ה MPV ועל זה יעידו עשרות הרכבים שעל הכביש.

ההונדה מאוד ספרטנית וגם רק עם 6 מקומות עד כמה שאני זוכר, והקיא גדולה מדי ובדגם הדיזל גם רועשת.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

החיסרון הבולט של הונדה שטל זוהי צריכת הדלק המוגזמת בנסיעה עירונית וגם בין עירונית.

מתוך פירסומים שונים בפורום משתמע שהרכב מאוד אמין האם זו גם דעתכם ?

איזה כייף לי :)

פורסם

MPV רכב מגושם חסר איכות נסיעה באופן בולט שותה דלק להחריד

 

ומנסיון היתה לי שנת 2005 והעפתי אותה לאחר שנה בכל מקרה אם אי פעם מישהו יתקל במודעה הזו

 

כרגע אני נוהג על קרייזלר טאון & קאונטרי 2006 בגירסת הטורינג זה פשוט חלום של אוטו האמינו לי הייתי בארה"ב תקופה ניכרת

 

נהגתי על לקסוס LS430 2006 לאורך התקופה ובמקביל על הטאון אנד קאונטרי שם ואני רוצה להגיד פשוט אין מה להשוות כמה שמדובר ברכב פאר מול ואן שלכאורה נועד להיות משפחתי הרכב מדהים באיכות הנסיעה לא רשרושים ולא צקצוקים

 

אמנם צריכת הדלק שלו גבוהה מהרגיל אבל מסתכמת בהרבה פחות משל המאזדה המדוברת בארץ בדקתי אני יכול להגיע איתו

 

מזגן+נסיעה משולבת ל-1 ל-9 ק"מ

 

תהנו

×
×
  • תוכן חדש...