Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום חמישי האחרון מלמ"זו אותי על כביש הערבה בדרך הביתה.

קיבלתי דו"ח על סך 250 שקלים על מהירות של 114קמ"ש.

זו המדרגה הכי נמוכה של עבירות מהירות, שכרגיל בכלל לא עוצרים, אז מצד אחד אני שמח כי העונש קטן (במקום 750 שקל או אפילו שלילה :oops: ) אבל מצד שני מבואס שכן עצרו אותי ובכל זאת זה כסף ונקודות.

ללכת על משפט, אין לי ממש למה מכיון שגם זה לא עונש גדול וגם משפט היה יכול אולי לעזור לי לרדת ממדרגה אחת לשנייה (נניח היו תופסים אותי על 117 והייתי רוצה לערער על דיוק המכשיר ולקבוע שיש סטייה ואז אולי היו מורידים לי למדרגה הראשונה) אבל במצב כרגע זה לא רלוונטי.. כי מבחינה חוקית גם על 91 יכלתי לקבל שם דו"ח, ואין במכשיר סטייה של כמעט 25 קמ"ש.

 

נשארתי עם לבקש המרה לאזהרה. אני נהג חדש וזו העבירת מהירות הראשונה שלי ולפי מה שהבנתי לרוב ממירים. רציתי לדעת במה זה כרוך והאם אני מקבל אז את העונש הזה על תנאי או משהו בסגנון?

 

נ.ב. עוד שיקול שלי, אולי זה ישמע מגוחכך אבל זה לא "לבזבז" את ההמרה הזאת לאזהרה. שאני אוכל "לשמור" אותה לפעם שאני אקבל חס וחלילה 750 שקל, חבר שלי לדוגמא נתפס בויצמן ברעננה על 83 כאשר מותר 50, הוא קיבל 750 ש"ח קנס והרבה נקודות אבל המירו לו לאזהרה אחרי ששלח מכתב :roll:

 

תודה :wink:

פורסם
ביום חמישי האחרון מלמ"זו אותי על כביש הערבה בדרך הביתה.

קיבלתי דו"ח על סך 250 שקלים על מהירות של 114קמ"ש.

זו המדרגה הכי נמוכה של עבירות מהירות, שכרגיל בכלל לא עוצרים, אז מצד אחד אני שמח כי העונש קטן (במקום 750 שקל או אפילו שלילה :oops: ) אבל מצד שני מבואס שכן עצרו אותי ובכל זאת זה כסף ונקודות.

ללכת על משפט, אין לי ממש למה מכיון שגם זה לא עונש גדול וגם משפט היה יכול אולי לעזור לי לרדת ממדרגה אחת לשנייה (נניח היו תופסים אותי על 117 והייתי רוצה לערער על דיוק המכשיר ולקבוע שיש סטייה ואז אולי היו מורידים לי למדרגה הראשונה) אבל במצב כרגע זה לא רלוונטי.. כי מבחינה חוקית גם על 91 יכלתי לקבל שם דו"ח, ואין במכשיר סטייה של כמעט 25 קמ"ש.

 

 

 

נשארתי עם לבקש המרה לאזהרה. אני נהג חדש וזו העבירת מהירות הראשונה שלי ולפי מה שהבנתי לרוב ממירים. רציתי לדעת במה זה כרוך והאם אני מקבל אז את העונש הזה על תנאי או משהו בסגנון?

 

נ.ב. עוד שיקול שלי, אולי זה ישמע מגוחכך אבל זה לא "לבזבז" את ההמרה הזאת לאזהרה. שאני אוכל "לשמור" אותה לפעם שאני אקבל חס וחלילה 750 שקל, חבר שלי לדוגמא נתפס בויצמן ברעננה על 83 כאשר מותר 50, הוא קיבל 750 ש"ח קנס והרבה נקודות אבל המירו לו לאזהרה אחרי ששלח מכתב :roll:

 

תודה :wink:

 

זאת האפשרות שלך לבקש מחילה, בפעם הבאה תחשב עבריין מהירות סידרתי גם אם זה יהיה בעוד 5 שנים.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

נ.ב. עוד שיקול שלי, אולי זה ישמע מגוחכך אבל זה לא "לבזבז" את ההמרה הזאת לאזהרה. שאני אוכל "לשמור" אותה לפעם שאני אקבל חס וחלילה 750 שקל, חבר שלי לדוגמא נתפס בויצמן ברעננה על 83 כאשר מותר 50, הוא קיבל 750 ש"ח קנס והרבה נקודות אבל המירו לו לאזהרה אחרי ששלח מכתב :roll:

 

תודה :wink:

 

איך תפסו אותו ממל"ז? או מצלמה כי כתוב שיש שם מצלמה או משהו אבל עוד לא ראיתי, או שמעתי על מישהו נתפס.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

 

תודה :wink:

 

זאת האפשרות שלך לבקש מחילה, בפעם הבאה תחשב עבריין מהירות סידרתי גם אם זה יהיה בעוד 5 שנים.

 

כן, זה גם מה שלי נראה :o

 

אני אכתוב מכתב משהו כזה נראה לי:

 

בתאריך 28 לאוגוסט נסעתי צפונה על כביש הערבה במהירות של כ 100-105 קמ"ש באור יום, עם ראות מצויינת ותנועה דליליה. השוטר סימן לי לעצור בצד והראה לי שנהגתי על 114 קמ"ש, אני דיי בטוח שלא נהגתי כל כך מהר, אולי יש למכשיר סטייה לפעמים?

אני אבקש להמיר את הקנס שקיבלתי באזהרה, אין לי היסטוריה קודמת של עבירות תנועה, הנני נהג זהיר ואחראי ואשמח אם יופעל שיקול דעת ותתחשבו בהיסטוריה הנקייה שלי.

 

:?:

פורסם

נ.ב. עוד שיקול שלי, אולי זה ישמע מגוחכך אבל זה לא "לבזבז" את ההמרה הזאת לאזהרה. שאני אוכל "לשמור" אותה לפעם שאני אקבל חס וחלילה 750 שקל, חבר שלי לדוגמא נתפס בויצמן ברעננה על 83 כאשר מותר 50, הוא קיבל 750 ש"ח קנס והרבה נקודות אבל המירו לו לאזהרה אחרי ששלח מכתב :roll:

 

תודה :wink:

 

איך תפסו אותו ממל"ז? או מצלמה כי כתוב שיש שם מצלמה או משהו אבל עוד לא ראיתי, או שמעתי על מישהו נתפס.

 

סתם כתוב שיש מצלמה, כתוב גם שעל אחוזה יש מצלמות. יש שם ממל"ז, כמעט תמיד בסופי שבוע, רק לנוסעים מערבה.

פורסם
אין לך נקודות !!!!!!!!! 250 ש"ח זה בלי נקודות !!!!! שלם ועזוב את זה בשקט !!!!!!

 

אבל אני רוצה לנצל את זה שכמעט לכל נהג אם הוא כותב מכתב יפה יוותרו לו על העבירת מהירות הראשונה..

פורסם
אין לך נקודות !!!!!!!!! 250 ש"ח זה בלי נקודות !!!!! שלם ועזוב את זה בשקט !!!!!!

 

אבל אני רוצה לנצל את זה שכמעט לכל נהג אם הוא כותב מכתב יפה יוותרו לו על העבירת מהירות הראשונה..

 

נדפקת, היית צריך לנסוע יותר מהר :p

 

:wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

תודה :wink:

 

זאת האפשרות שלך לבקש מחילה, בפעם הבאה תחשב עבריין מהירות סידרתי גם אם זה יהיה בעוד 5 שנים.

 

כן, זה גם מה שלי נראה :o

 

אני אכתוב מכתב משהו כזה נראה לי:

 

בתאריך 28 לאוגוסט נסעתי צפונה על כביש הערבה במהירות של כ 100-105 קמ"ש באור יום, עם ראות מצויינת ותנועה דליליה. השוטר סימן לי לעצור בצד והראה לי שנהגתי על 114 קמ"ש, אני דיי בטוח שלא נהגתי כל כך מהר, אולי יש למכשיר סטייה לפעמים?

אני אבקש להמיר את הקנס שקיבלתי באזהרה, אין לי היסטוריה קודמת של עבירות תנועה, הנני נהג זהיר ואחראי ואשמח אם יופעל שיקול דעת ותתחשבו בהיסטוריה הנקייה שלי.

 

:?:

 

עדיף שלא תרשום שנסעת 100 ואל תפקפק באמינות המכשיר.

תרשום שנסעת קצת מעל המהירות המותרת ואתה מבין את חומרת הענין ולמדת את

הלקח מהמפגש עם השוטר,ומעתה והלאה תקפיד על נסיעה לפי החוק.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

ברגע שתרשום שסעת ולו קמ"ש 1 בודד מעל המהירות המותרת - הפללת את עצמך בעבירה.

מאותו רגע, אין לך שום קייס למשפט וגם לא להמרה לאזהרה.

 

השאלה הנשאלת היא :

 

האם נהגת במהירות הזו ?

אם כן, מדוע לא להודות בטעות, לשלם, ולהגיד תודה שנגמר רק ב 250 ש"ח ?

 

אם בכל זאת אתה לא מוכן לקבל את הדין,

הדרך היחידה לצאת מזה היא - עו"ד. אלא שזה לבטח יעלה יותר מ-250 ש"ח.

 

דני G.

פורסם
אין לך נקודות !!!!!!!!! 250 ש"ח זה בלי נקודות !!!!! שלם ועזוב את זה בשקט !!!!!!

 

אבל אני רוצה לנצל את זה שכמעט לכל נהג אם הוא כותב מכתב יפה יוותרו לו על העבירת מהירות הראשונה..

 

נדפקת, היית צריך לנסוע יותר מהר :p

 

:wink:

 

חח זה בדיוק העניין מעצבן אותי שזה מתבזבז על 114 :p

 

תודה :wink:

 

זאת האפשרות שלך לבקש מחילה, בפעם הבאה תחשב עבריין מהירות סידרתי גם אם זה יהיה בעוד 5 שנים.

 

כן, זה גם מה שלי נראה :o

 

אני אכתוב מכתב משהו כזה נראה לי:

 

בתאריך 28 לאוגוסט נסעתי צפונה על כביש הערבה במהירות של כ 100-105 קמ"ש באור יום, עם ראות מצויינת ותנועה דליליה. השוטר סימן לי לעצור בצד והראה לי שנהגתי על 114 קמ"ש, אני דיי בטוח שלא נהגתי כל כך מהר, אולי יש למכשיר סטייה לפעמים?

אני אבקש להמיר את הקנס שקיבלתי באזהרה, אין לי היסטוריה קודמת של עבירות תנועה, הנני נהג זהיר ואחראי ואשמח אם יופעל שיקול דעת ותתחשבו בהיסטוריה הנקייה שלי.

 

:?:

 

עדיף שלא תרשום שנסעת 100 ואל תפקפק באמינות המכשיר.

תרשום שנסעת קצת מעל המהירות המותרת ואתה מבין את חומרת הענין ולמדת את

הלקח מהמפגש עם השוטר,ומעתה והלאה תקפיד על נסיעה לפי החוק.

 

צודק, נשמע יותר טוב.

 

אם כן, מדוע לא להודות בטעות, לשלם, ולהגיד תודה שנגמר רק ב 250 ש"ח ?

 

דני G.

 

כי אני מעדיף לא לשלם :)

פורסם

שלם ותהיה בראש שקט, בשביל מה לטחון מים?

בסוף תצא עם נזק גדול יותר...(למה אין פח באוטו..ומה עם מטף?)

מניסיון...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

×
×
  • תוכן חדש...