Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן כן..... גם אני אנס קשישות.... או לפחות ככה המשטרה רואה בי עכשיו

 

140 קמ"ש

רק אני, הירח והלייזר

 

עבירה ראשונה...

 

נדפקת, היית צריך לנסוע יותר מהר

נו.. לפחות לא נדפקתי :?

 

משפט ב-7.12

 

יאללה פורום נסיעה על סקטים היר איי קאם.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

ודרך הגעיו עבירת מהירות גם בהכי נמוכה מלווה בנקודות

עם אני לא טועה מגיע לך 6 נקודות לכיס אבל עם יש משהו שיודע בטוח שיגיד

ותשכח מהמכתב נהג חדש לא יוותרו לך על כלום

תגיד תודה שזה 250 שקל ולא 750 שקל יקר לי 750 שקל

אז שיהיה לכולם יום טוב ותישן טוב בלילה עם לא תעשה כלום עד הסיום של הנהג חדש אתה תזכה בנהיגה מונעת ואז תקבל את הרישיון נטול הנקודות לאחר הקורס

לילה טוב

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם
ודרך הגעיו עבירת מהירות גם בהכי נמוכה מלווה בנקודות

עם אני לא טועה מגיע לך 6 נקודות לכיס אבל עם יש משהו שיודע בטוח שיגיד

ותשכח מהמכתב נהג חדש לא יוותרו לך על כלום

תגיד תודה שזה 250 שקל ולא 750 שקל יקר לי 750 שקל

אז שיהיה לכולם יום טוב ותישן טוב בלילה עם לא תעשה כלום עד הסיום של הנהג חדש אתה תזכה בנהיגה מונעת ואז תקבל את הרישיון נטול הנקודות לאחר הקורס

לילה טוב

עמית

 

פליקס , הגעת גם לפה ? :shock:

אין נקודות .

פורסם

שלום

אני לא פליקס קוראים לי עמית ואני מהצפון, ואני הולך אחריכם כבר למעלה משנתיים

מהפורום שלaol לפורום של ynet ומשם לפה אני נהנה לקרוא את מה שאתם כותבים ועם אני יודע אני גם עונה,

ובקשר לנושא הזה חבר שלי קיבל על עבירה דומה של מהירות נקודות בזמנו זה היה 4 עכשיו עם אני זוכר נכון זה 6 והוא קיבל נהיגה מונעת בסיום הנהג חדש ורק לאחר מכן החזירו לו את הרישיון.

עמית

לא פליקס

נולדתי עם הגה!

×
×
  • תוכן חדש...