Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יחס דחיסה אשמח לקבלת מידע


שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כרגע היחס דחיסה במנוע הוא 10-1\10-2 ברצוני להעלות את היחס דחיסה ל.10-5\10-6 וידוע לי שצריך או לפחות אני יצתרך דלק 98 במידה ויהיו צילצולים במנוע....המחיר שקיבלתי עד עכשיו הוא 2000 שקל שווה?

ושוב תודה לכול מי שמגיב והגיב זה ממש עוזר לי מאוד תודה חברה:-D

8) אביב החביב בלחיצות הוא אדיב 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לכול מי ששאל איך הגעתי ל160 סוסים אז כך:

פורטינג-קאמשפט חם סטיג' 1-ציפ' אבסלוט"הוחלף לפני שבוע"-מנוע ZC לא מחוזק-וסת דלק-משאבת דלק מוגדלת של ברנבו-סעפות יניקה +פליטה של אדרס-גיר קצר-צנרת בניה עצמית-דוד של דראגון-מזרקים מורחבים-לוכד אדים של גרידי-פלאגים ארידיום+כבל הצתה עבה-גיר חדש- לקחתי את הרכב לפני חודש לת"א לבדיקת דינו ומה שהתברר זה שבגלגל הרכב עומד על 160 כוחות סוס!!!!!!! ואני מת להגיע לפחות ל 180 בלי טורבו !!! עצות תתקבלנה בברכה... תודה 8)

8) אביב החביב בלחיצות הוא אדיב 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לצרף גרפים של עקומות המומנט וההספק? מעניין לדעת איך השפיע הקאמשפט. זו הונדה EX? מתי נכנס המנתק?

לוכד האדים מחובר בחזרה לאגן השמן? עם כל הוסתים והמזרקים, בדקת שאתה לא עשיר מדי בדלק?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הונדה EX המנתק נכנס ב-8 והלוכד אדים אם אני לא טועה מחובר למנוע ומהמנוע בחזרה ל צינור היניקה החיצוני ששכחתי לרשום שהוא קיים!!!!! "סט יניקת אויר קר עם פילטר של סימוטה צינור היניקה מחובר ל טמבון הקדמי עם חור חיצוני בטמבון

אני מצרף כמה תמונות להמחשה !!!!

2001818583903913764_rs.jpg

2001814452482105105_rs.jpg

2001845691500703698_rs.jpg

av-186.jpg

8) אביב החביב בלחיצות הוא אדיב 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

160 בגלגל ? ניראה לי מופרח בהחלט ובטח שעם יחס דחיסה 1:10.2 באטמוספרי.

 

VTI מוציא 160 בקראנק עם חלקים הרבה יותר טובים ממה שיש במנוע שלך ועם יחס דחיסה 1:11

 

ואגב.. לזה שאמר שקיימת המלצה ל 98 על מכוניות עם יותר מ 1:10 זה ממש לא נכון, יש המון מכוניות משנות ה 90 המוקדמות שמגיעות 1:10.5 והדלק המומלץ להם הוא 95

 

אני שהייתי עם 1:10.8 וברכב ישנו חישן נקישות לא השגתי ביצועים יותר טובים עם 98 ולא היו צילצולים עם 95 ולמעשה עם 96 הוא נסע הכי טוב.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההמלצה ל 98 תקפה לישראל. ה 98 אמור למנוע נקישות, זה נכון. לא להשיג יותר ביצועים בקונטקסט הזה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק, אז תאר לך מה זה 95 בישראל. לכן עדיף 98 שיהיה לפחות באיכות של 95.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודה ולא אבוש שאני לא מכיר את תכונות ה 96, אז אין לי מושג למה לא.

בעיקר כי היצרן רשם 95 או 98.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר שלום

עצות טובות ונכונות קבלת כאן מהחברים היקרים

מספר דברים

יחס דחיסה בלשון העם- מספר הפעמים שנפח תא השריפה נכנס בנפח הנדחס על ידי הבוכנה

 

העלאת יחס דחיסה

יתרונות

עקומת מומנט ישרה יותר וגבוהה יותר (יותר כח בתאוצות וזמין כמעט בכל תחום הסלד )

תגובת מנוע מהירה יותר לשינויי מצערת

שריפה טובה יותר של התערובת

חסרונות

טמפ הראש עולה ואיתה טמפ המנוע ,חשש לסדקים עקב פיזור חום איטי בגלל גילוח מאסיבי של ראש המנוע

דטונציה ,התלקחות בלתי מבוקרת של שארית התערובת עקב עלייה בלחץ הנדחס ,המסת הבוכנה סדקים בצילינדר נזק מכני למנוע

אין אפשרות לדחוס את המנוע (טורבו) חשש כבד לדטונציה אם תרצה לדחוס 12 עד 15 PSI יש לרדת ליחס של עד 8.5 ל1

 

ניתן להתמודד עם כל אחד מהחסרונות חוץ מהתקנת טורבו ,ולכן יש לחשוב טוב מה ברצונך לבצע ברכב מכיון שתקציבך מוגבל

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על האינפורמציה הרחבה לבעל מקצוע" אשמח לקבל מידע על השאלה הספיציפית הזו!!!!

אז כך..כרגע היחס דחיסה במנוע הוא 10-1\10-2 ברצוני להעלות את היחס דחיסה ל.10-5\10-6 האם זה יגרום לי לנזק בלתי הפיך למנוע וגם אם הרכב היום עומד על 160 סוסים בגלגל בכמה העלאת היחס דחיסה יוסיף לי? אשמח לתשובה רצינית תודה!!

8) אביב החביב בלחיצות הוא אדיב 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יעלה לך 5~ כו'ס ל 120~ כו'ס שיתכן ואולי במקרה הטוב שכבר יש לך בקראנק (או שתשכנע אותי אחרת עם בדיקת דיינו)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...