Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יחס דחיסה אשמח לקבלת מידע


שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי הונדה משופרת "אטמוספרית" 160 HP ורציתי לבצע יחס דחיסה במנוע!!!!

מה העלויות ומה בדיוק עושים למנוע ....תודה מראש ושבוע טוב לכולם8)my.php?image=img0567sv8.jpg

8) אביב החביב בלחיצות הוא אדיב 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מורידים ראש .

 

עושים שטח . רק במקום להוריד 0.1 מ"מ מורידים יותר וככה למעשה יחס הדחיסה עולה .

 

( ככל שמגלחים יותר , ככה יחס הדחיסה עולה יותר . פשוט מאוד )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל בזה שכמו שאתה תשמח שאני אפנה אותך למכונאי , ככה אני אשמח אם לא תבזבז לנו את הסימני קריאה .

 

ולעניין ,

 

מה זה בשבילך יקרן ?

 

אתה צריך לשלם על הורדת ראש + שטח + אטם ראש חדש + החזרת הראש .

 

כמובן שתשלם גם על ידע , ז"א על חישוב של המכונאי לכמה אפשר לגלח בראש...

 

על הדרך לא תעשה גומיות שסתומים ?

 

ומה עם שמן חדש ( ופילטר ) ומים חדשים לרדיאטור ?

 

זה לא זול .

 

עדיין מעוניין ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא נשכח שעם 160 כ"ס כרגע (מאיפה הנתון הזה? מה עשית על האוטו עד היום?) והעלאת יחס הדחיסה, יש סיכוי גבוהה שהאטם המקורי לא יעמוד בזה ואולי יש ליבא אטם HEAVY DUTY .

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל לחפור בגוגל ולחפש נתונים של הונדות ששופרו.

כך תדע איזה יחס דחיסה נותנת הורדה של כל מ"מ (לטובה ולרעה)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מעוניין להגיע עד חדרה , אז יש שם 2 חברה' עם אחלה ידיים , ראש ולא פחות חשוב , אמינים .

 

אם אתה מעוניין , צור איתי קשר בה"פ .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת איך הגעת ל160 HP

מאיפה הנתון הזה.

ראיתי את הרכב ביד 2 גם שם פירסמת שהרכב משופר בטירוף.

תגלה לנו מאיפה הבאת עוד 40 HP במידה והרכב שלך וויטק (למרות שאני בטוח שלא)

 

 

דרך אגב החיסרון בגילוח הראש זה האמינות, אתה מגדיל את בלאי במנוע כימעט פי 2 תלוי כמה מילימטרים הורידו מהראש.

רז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנוע שהוא לא במצב פרפקט++, מיד אחרי העלאת יחס הדחיסה תעלה בריחת הקומפרסיה דרך הרינגים שמובילה ללחץ עוקה גבוה, אכילת שמן וחמצון שלו.

במנועים שכבר עשו קילומטראז' - אפילו במנוע שהקומפרסיה שלו הועלתה ממש במעט בעקבות ביצוע החלקת שטח בשיפוץ יש עליה בצריכת השמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו במנוע שהקומפרסיה שלו הועלתה ממש במעט בעקבות ביצוע החלקת שטח בשיפוץ יש עליה בצריכת השמן.

במידה והקומפרסיה לא עלתה עקב שיפוץ הראש (למשל בהחלפה לאטם עבה) מה יהיו תופעות הלוואי?

"I teach the fools some basic rules"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנוע שהוא לא במצב פרפקט++, מיד אחרי העלאת יחס הדחיסה תעלה בריחת הקומפרסיה דרך הרינגים שמובילה ללחץ עוקה גבוה, אכילת שמן וחמצון שלו.

במנועים שכבר עשו קילומטראז' - אפילו במנוע שהקומפרסיה שלו הועלתה ממש במעט בעקבות ביצוע החלקת שטח בשיפוץ יש עליה בצריכת השמן.

 

ומה הפיתרון לזה, החלפת רינגים?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...