Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יחס דחיסה אשמח לקבלת מידע


שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוא מתכוון שלדעתו במקרה הטוב יש לך 120 כוחות סוס

והעלאת יחס הדחיסה תוסיף לך עוד חמישה.

סך הכל 125 כ"ס, התפוקה המקורית של הונדה סיויק EX מהדור שלך.

"I teach the fools some basic rules"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא במקום לזלזל ברכב שאתם לא מכירים.

בכל מקרה, ההגיון שלי אומר שאם יש לו קאמשפט חם יותר, ואם הוא חם מידי בתוספת יחס דחיסה גבוה השסתומים עלולים לעשות דייט לא מוצלח עם הבכונות.

 

לא כך הדבר?

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגודש ולחברים היקרים שלום

את העלאת יחס הדחיסה אפשר לבצע בכמה דרכים:

1 בוכנות קמורות בעלות שקעים עבור השסתומים בגון JE PISTON

2 שימוש באטם ראש מתכת דק יותר

3 שים לב -שימוש בדלקי מרוצים תערובות שונות של מתנול

4 גילוח הראש (איני אוהב שיטה זו עקב החסרונות שמניתי ועומס על הבוכנות הלא מחושלות יגרום לקריסה ,שינוי בלתי הפיך)

 

10.5 עד 11.0 ל1 הוא הגבול עבורך בשימוש בדלקים הנמצאים בתחנות הדלק ,מכאן והלאה אלו הם דלקים מתוספים בOCTAN BOOST או בעגה "דלק מרוצים"

יש לדאוג למערכת ניהול מנוע אשר תדאג לאיחור וקידום ההצתה בהתאם ליחס הדחיסה החדש

לדעתי הפתרון הוא הזמנת ראש יעודי ועבודה על הבלוק התחתון כולל בוכנות מחושלות ,כלומר בניית יסוד טוב עבור כל השיפורים המתוכננים ,במקום השקעה בפיתוח, קריסת המנוע ובנייה מחדש

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא במקום לזלזל ברכב שאתם לא מכירים.

 

 

אביחי

 

מנוע SOHC של הונדה לא יגיע ל 160 כ"ס ללא טורבו גם אם יתהפך העולם.

 

גיר קצר? GIVE ME A BRAKE.

 

משאבת דלק של ברמבו? נשמע מעניין :wink:

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה אחרונה ואני לא מציק לכם יותר חח לגבי סט מצערות כמה זה עולה וכמה זה אמור להוסיף HP?

 

 

השריטה הבאה שלך הגיעה מהר משחשבנו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע SOHC של הונדה לא יגיע ל 160 כ"ס ללא טורבו גם אם יתהפך העולם.

 

גיר קצר? GIVE ME A BRAKE.

 

משאבת דלק של ברמבו? נשמע מעניין :wink:

מנוע ZC ואנ י באמת אשמח אם מישהו יתן לי תשובה לעניין!!!

8) אביב החביב בלחיצות הוא אדיב 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב , הערה קטנה ואני הולך להכין נס .

 

תעזבו את הבחור בשקט .

 

200 כ"ס / 160 כ"ס / 78 כ"ס , וואלה לא מעניין כרגע .

 

מי שרוצה שיענה לו , מי שלא , תתאפקו בבקשה למרות שזה קשה . ואם אני מצליח , אז גם אתם יכולים .

 

:wink:

 

רק תגובות שקשורות לבקשה שלו בבקשה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חשבתי ש ZC ניראה ככה:

honda10.jpg

 

הוא 1600 בעל 125 כו'ס

 

שלך זה D15B :

honda8.jpg

 

 

הוא 1500 והתחיל את חייו ב 102 כו'ס ואולי אם יש לך את כל הרשימת שיפורים הוא 120 כו'ס

זה מכובד אבל לא להיסחף ל 160 בגלגל, או 170 במנוע (כמו שרשמת בבורדים אחרים)

שמתי לב שרשמת שהמנוע הוחלף לפני שבוע ובתמונות לא התייחסת לזה,

אז בכל אופן אני לא מתאר לעצמי שהעברת את רשימת השיפורים ל ZC, אז גם עכשיו אם יש לך ZC אתה עדיין 125

בכל אופן מצערות עולה יותר מטורבו ויותר קשה לכוון (בחו'ל רק בכיוונים שעל הדיינו מבזבזים עשרות ליטר דלק...מי ייתן לך את זה בארץ )

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גבר זה ממש אבל ממש לא המנוע שיש לי באוטו אין לי VITC בכלל ה ZC מגיע מהחברה עם 129-130 סוסים בלי כלום!!!!

תעשה שיעורים קודם ואז תגיב!! תודה

8) אביב החביב בלחיצות הוא אדיב 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

honda10.jpg

 

הוא 1600 בעל 125 כו'ס

 

שלך זה D15B :

honda8.jpg

 

 

הוא 1500 והתחיל את חייו ב 102 כו'ס ואולי אם יש לך את כל הרשימת שיפורים הוא 120 כו'ס

זה מכובד אבל לא להיסחף ל 160 בגלגל, או 170 במנוע (כמו שרשמת בבורדים אחרים)

שמתי לב שרשמת שהמנוע הוחלף לפני שבוע ובתמונות לא התייחסת לזה,

אז בכל אופן אני לא מתאר לעצמי שהעברת את רשימת השיפורים ל ZC, אז גם עכשיו אם יש לך ZC אתה עדיין 125

בכל אופן מצערות עולה יותר מטורבו ויותר קשה לכוון (בחו'ל רק בכיוונים שעל הדיינו מבזבזים עשרות ליטר דלק...מי ייתן לך את זה בארץ )

מצא את ההבדלים לבד!!!

8) אביב החביב בלחיצות הוא אדיב 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה קצת טועה..

 

המנוע העליון הוא מסדרה B והוא DOHC, שני קאמשפטים. ההספק שלו 160-170 כ"ס. והוא המנוע שנמצא ב VTI.

 

המנוע השני הוא לא 1500, ל1500 אין ויטק. המנוע הוא 1600 SOHC וההספק שלו 125 כ"ס.

😈Seat Leon Cupra 280😈

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם אחרונה .

 

לא מעניין אותי איזה מנוע יש לו באוטו ולמה .

 

לא איכפת לי אם הוא חי בסרט או דובר אמת .

 

עוד הודעה אחת בנושא סוג המנוע אצלו והשרשור ננעל .

 

למי שיש מה להגיב לו על השאלות , תפדל . במידה ואין , לא להגיב . כן , גם אם נראה לכם שהוא עם בעיית הבנה בסיסית .

 

אפילו אם קוראים לו "גודש1" והוא בכלל אטמוספיירי .

 

תודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...