Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודשיים+ בטיול עברתי בריכה בעומק מטר מלאה מים ובוץ, שטפתי את האוטו רק אחרי כמה ימים (טעות), ועד היום הברקסים נוראיים: כל עוד לא נוגעים בברקס הכל שקט, אבל אחרי כמה ס"מ של לחיצה (על הדוושת ברקס) נהיה צפצוף שאי אפשר לסבול (צליל גבוהה וחד), בלחיצה חזקה הצפצוף נעלם.

שטפתי את הברקסים כבר כמה פעמים וכלום לא עזר.

המוסכניק בדק את הרפידות ואמר שהם בסדר גמור, מה שקרה זה שחול התקשה עליהן ואין מה לעשות זה יעבור עם הזמן.

אבל כמה זמן ??? כבר חודשיים ואין שום שיפור ! לפני שנכנסתי לבריכה הברקסים לא צייצו.

אבא לי ניסה נסיעה מהירה (110 קמ"ש) עם מעט ברקס, עזר ממש טיפה.

יש רעיונות ?

תודה, דין.

פורסם

בלימה חזקה ,חימום הרפידות, לא יעזור?(כמו למשל ירידה...)

חג שמח וכשר ,

שי

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שלום,

אולי תנסה בלחץ חזק של מים ,אם זה לא יעזור אני חושב שתהיה חייב לפרק את הרפידות..

(כמו למשל בשטיפת מכוניות כאשר אתה נכנס למכונה הם מתיזים עם זרנוק ומורידים את "החול הקשה",אז תבקש להטיז על הרפידות!)

חג שמח,

שי

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

ניסיתי גם לחץ מים ישר לרפידות (עם צינור כיבוי אש), לא עזר בכלל.

לפרק ולשייף עם נייר זכוכית 00 ?

פורסם

תבדוק אולי הם התקרבו לזמן ההחלפה שלהן(כבר דקות יחסית),ואז תקדים ותחליף עכשיו ולא יהיו יותר רעשים,

או שתיסע עם הרעש עד שתיצתרך להחליף רפידות.

(אני לא שולל את האפשרות של השיוף , אני רק אומר שאם זה לא יעזור אז תעשה את מה שכתבתי)

חג שמח,

שי

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...