Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לפני קניה איביזה או פוקוס?

איביזה שנת 2000

SIGNO ?3 דלת' ?100 כ"ס

איזה שיפורים --במנוע החלק הפנימי של האוטו----אפשר לעשות

או

פוקוס שנת 2000

GLX ?5 דלת' ?1600

איזה שיפורים --במנוע החלק הפנימי של האוטו----אפשר לעשות

סורי עלה טעות ,אחד המנהלים יכול להעביר את ההודע ליעוץ

תודה

BMW 318 שנת 95

גלגלי מגנזיום 16 אינץ

פורסם

בפוקוס, השקעה בשיפורים אטמוספריים לא תיתן לך הרבה (כנראה לא מעבר ל 115 כ"ס לפני השקעה ניכרת בקאמשפטים..)

הדבר נכון בעצם לכל רכב, ולא רק לפוקוס מבחינת התוספת המינורית בכוח משיפורים אטמוספריים "קלים" (פילטר, צ'יפ, אגזוז.. )

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם
יותר מהירות

 

סליחה על השאלה , אבל בן כמה אתה ומה רמת הנסיון שיש לך?

אתה בטוח שכבר מיצית את כל יכולותיה של הפוקוס/איביזה ,ואתה חייב לשפר אותן?

 

אולי נראה לך שאני מציק , אבל כשהשאלה באה מאחד שקורא לעצמו משאלת מוות... :?

פורסם

אני בן 19 יש לי נסיון של שנה

הייתה לי איביזה שנת 94

עכשיו אני רוצה לקנות או איביזה יותר חדשה ולשפר אותה או פוקוס

כי האיביזה שהיתה לי הכוח והמהירות שלה לא סיפקו אותי

BMW 318 שנת 95

גלגלי מגנזיום 16 אינץ

פורסם

טורבו לא נירא לי למה הרבה אנשים מוכרים אותם אחרי שנה או שנתים

זה אומר שהאוטו אולי לא טוב

BMW 318 שנת 95

גלגלי מגנזיום 16 אינץ

פורסם
טורבו לא נירא לי למה הרבה אנשים מוכרים אותם עעשיו זה אומר שהאוטו לא

טוב

 

אז תקנה איביזה רגילה, לא הרבה מוכרים אותן אז האוטו בטח טוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
טורבו לא נירא לי למה הרבה אנשים מוכרים אותם עעשיו זה אומר שהאוטו לא

טוב

 

אז תקנה איביזה רגילה, לא הרבה מוכרים אותן אז האוטו בטח טוב.

נודניק! :)

 

אם ההתלבטות היא בין איביזה לפוקוס אז התשובה של רוב חברי הפורום תיהיה פוקוס.

 

אם אתה רוצה מהירות תקנה אוטו מהיר.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

הרכב הוא ניסן 300ZX ולא 300X כפי שמופיע אצלך...

 

נהגתי בדגם twin turbo שלו לפני כמה שנים, והחוויה עדיין טריה בזכרוני... מלך הכביש!

לא רוצה לחיות על אוטומט!

מורשת הרכבים שלי (רק אלה שאני מתגעגע אליהן):

BMW Compact 1996 - נוכחי

Audi Coupe GT 1985 2.2l 5cyl

Mazda RX-7 1979

×
×
  • תוכן חדש...