Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סליחה על ההתקוממות אבל ממש לא התרשמתי מהצילום.

 

 

דבר ראשון , בתור צלם , אתה אמור לדעת שזה לא Photografer שכתוב לך במסגרת אלא Photographer.

 

דבר שני , האוטו נשרף לך בחלק מהתמונות.

 

דבר שלישי , תמונת המושב ממש רועשת.

 

ד"א , גם אני צילמתי פעם איביזה :)

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146682

שחר.

פורסם
אתה לא אמור להתרשם מהצילום :?

 

 

הבחור אומר שהוא צלם מקצועי , אני חובב צילום לכן מעניין אותי צילום.

 

מה קיבלנו? התעניינות בצילום.

שחר.

פורסם
לא הייתי אומר זאת לחלוטין .

 

... , גם הצלם המקצועי ביותר יהיה מוגבל באיכות התמונה , במידה ויצלם במצלמה פשוטה .

 

 

 

גם עם המצלמה ה"פשוטה" של היום אפשר לצלם תמונות מעולות ללא שום הגבלות. ואני מכיר אנשים שמצלמים תמונות מעולות עם מצלמות דיגיטליות רגילות. אבל כאשר מדובר על עדשות L, זה עולם אחר כמובן.

 

הבחור אומר שהוא צלם מקצועי , אני חובב צילום לכן מעניין אותי צילום.

 

מה קיבלנו? התעניינות בצילום.

 

:mm_yeah:

פורסם

SilverCivic - שלום לך.

לגבי החתימה, הכנתי אותה כמה רגעים קצרים לפני שהעליתי את התמונות לפורום, והשעה המאוחרת תרמה לטעות הקטנה.

בעיניין ה "שריפה" שיש על הרכב שלי בחלק מן התמונות - זה במכוון, אני נורא אוהב קונטרסט חידוד בטיפל'ה אובר - כנ"ל לגבי החשיפה, זה הסגנון שלי - התמונות שלך בהחלט מצליחות להעביר לגולשים את המסר "שלום אני איביזה כסופה ועומדת ליד מדרכה" אך בלי שום דרמה או ניצוץ של אמנות - סורי, לא אהבתי.

 

הכל בנימה חיובית ונעימה, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
SilverCivic - שלום לך.

לגבי החתימה, הכנתי אותה כמה רגעים קצרים לפני שהעליתי את התמונות לפורום, והשעה המאוחרת תרמה לטעות הקטנה.

בעיניין ה "שריפה" שיש על הרכב שלי בחלק מן התמונות - זה במכוון, אני נורא אוהב קונטרסט חידוד בטיפל'ה אובר - כנ"ל לגבי החשיפה, זה הסגנון שלי - התמונות שלך בהחלט מצליחות להעביר לגולשים את המסר "שלום אני איביזה כסופה ועומדת ליד מדרכה" אך בלי שום דרמה או ניצוץ של אמנות - סורי, לא אהבתי.

 

הכל בנימה חיובית ונעימה, אבי.

 

 

דוקא כן נתתי פן אומנותי בתמונות שצילמתי.

 

חוץ מזה , כישלון טכני אני אישית לא רואה כאומנות , מצטער.

 

יש מקרים שכן , וצילום לא תמיד חייב (ורצוי שלא יהיה) ע"פ הספר תמיד.

 

מצד שני יש מקרים שזה מתאים ויש מקרים שזה לא.

 

 

כל הנאמר מציג את דעתי האישית כמובן.

שחר.

פורסם

היי שחר.

 

שוב, בפירוש אין כאן "כשלון טכני בצילום" מפני שהתמונות צולמו "לפי הספר", עם המון ידע ושפע של ציוד איכותי.

העין שלך רואה על גבי הפורום תמונות שעברו שינוי פרמטרים בפוטושופ על מנת להביא את התמונות לסטייל המאפיין אותי - קונטרסטיות, חשיפה טיפל'ה באובר, חידוד וכו'...

 

בכל אופן.. תעיז, תחשוף, תשתולל, לא בטוח שאת הספר כתב איש יצירתי יותר ממך.

 

בברכה, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

בכל אופן.. תעיז, תחשוף, תשתולל, לא בטוח שאת הספר כתב איש יצירתי יותר ממך.

 

 

מחזק, אומנות היא ללא גבולות.

:-) just smile

×
×
  • תוכן חדש...