Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הולי... זה מה שהספקתי לברר.

 

כיוון קל היום והיפה עברה טסט, את הטיפול אצל צביקה לא אחסוך, הוא יבוצע בהקדם. תודה לכולם...

 

שבת שלום,

 

חמי

 

 

אתתה יודע כמה דגמים הולי הוציאו ?

mustang 67 GT, 302 engine t5

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אני לא טועה זה הברנש..

expvw15.jpg

 

 

אם הוא 2 BBL

זה בדרך כלל הולי 2120 קרבורטור מאפן לגמרי ואין לו הרבה חלקים ובאמת בלי לזלזל בבעלי מקצוע בארץ אני לא חושב שיש אחד פה שיש לו נסיון בכללי עם HOLLEY.

רוצה לעשות לך טוב ולפיורי? סעפת וקרבוטור 4 BBL יעשו לך חיוך על הפרצוף ולפיורי הרבה אויר לנשימה במנוע :)

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אם אני לא טועה זה הברנש..

 

 

 

אם הוא 2 BBL

זה בדרך כלל הולי 2120 קרבורטור מאפן לגמרי ואין לו הרבה חלקים ובאמת בלי לזלזל בבעלי מקצוע בארץ אני לא חושב שיש אחד פה שיש לו נסיון בכללי עם HOLLEY.

רוצה לעשות לך טוב ולפיורי? סעפת וקרבוטור 4 BBL יעשו לך חיוך על הפרצוף ולפיורי הרבה אויר לנשימה במנוע :)

 

 

קוביסו, תודה...

 

בינתיים אני נהנה מאד ממה שיש (וזה לא מעט), מחכה לפיורי הבאה שתבוא עם מנוע 400 ואז נראה, אולי שם אשקיע במשהו רציני יותר...

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

סתם שאלה , כולם פה ממלצים על מכונים לקרבורטורים...

 

השאלה בכלל אם למוכנים בארץ יש בכלל יכולת לתקן או מלאי חלפים ל קארבורטורים של EDDL, HOLLEY, CARTER, AUTOLITE

 

(חוץ מרוצסטר שהוא נפוץ ויש חלקים באוטו ליין)?

אז הגעת למצב שאתה צריך לשפץ איך מכון יכול לעזור לך?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
סתם שאלה , כולם פה ממלצים על מכונים לקרבורטורים...

 

השאלה בכלל אם למוכנים בארץ יש בכלל יכולת לתקן או מלאי חלפים ל קארבורטורים של EDDL, HOLLEY, CARTER, AUTOLITE

 

(חוץ מרוצסטר שהוא נפוץ ויש חלקים באוטו ליין)?

אז הגעת למצב שאתה צריך לשפץ איך מכון יכול לעזור לך?

 

 

תזמין קיט

ואז הוא ישפץ לך זה תהיה התשובה של 90 אחוז מהם לדעתי .

חוץ מזה , בלי לזלזל בבעלי המקצוע , הניסיון שלהם בקרבורטוריםכאלו לא גבוה כייון שאין הרבה כאלו .

כך את ההולי וואקום הקודם שלך , ואת של מאיר, הוא התרוצץ לפי מה שאני יודע די הרבה ולא פתר את הבעייה שהייתה בו.

ובסוף עבר לאדל .

 

ו חמי איזה מנוע יש לך שם ?

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
תזמין קיט

ואז הוא ישפץ לך זה תהיה התשובה של 90 אחוז מהם לדעתי .

חוץ מזה , בלי לזלזל בבעלי המקצוע , הידע שלהם בקרבורטוריםכאלו לא גבוה כייון שאין הרבה כאלו .

כך את ההולי וואקום הקודם שלך , ואת של מאיר, הוא התרוצץ לפי מה שאני יודע די הרבה ולא פתר את הבעייה שהייתה בו.

ובסוף עבר לאדל .

 

ו חמי איזה מנוע יש לך שם ?

 

מנוע 360 (5.9L).

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם
סתם שאלה , כולם פה ממלצים על מכונים לקרבורטורים...

 

השאלה בכלל אם למוכנים בארץ יש בכלל יכולת לתקן או מלאי חלפים ל קארבורטורים של EDDL, HOLLEY, CARTER, AUTOLITE

 

(חוץ מרוצסטר שהוא נפוץ ויש חלקים באוטו ליין)?

אז הגעת למצב שאתה צריך לשפץ איך מכון יכול לעזור לך?

 

קובייוסי ,אבחנה מצויינת, ושאלה שאלתית, ונכונה אתה שואל, שמעידה על ידע וניסיון רב, שיש לך ברכבים אמריקאים בכלל,

וברכבי פורד בעלי נפח מנוע גדול בפרט.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
קובייוסי ,אבחנה מצויינת, ושאלה שאלתית, ונכונה אתה שואל, שמעידה על ידע וניסיון רב, שיש לך ברכבים אמריקאים בכלל,

וברכבי פורד בעלי נפח מנוע גדול בפרט.

בברכה

צביקה

 

 

צביקה יש בעל מיקצוע שאצתה ממליץ עליו?

לדוגמא היה לי הולי 4160 עם ואקום סקאנדרי,הוא נסתם בגלל שגיאה שלי .

לאחר השיפוץ דווקא פגמתי ב סקנדרי התוצאה עבודה על 2 בארלים בריחת ואקום וחוסר דלק.

לא עשה טוב לרינגים...

קיצור הוחלף בקארב עם סקנדרי מכאני. בדרכי לטסט האחרון על אדי הדלק, טרחתי לסתום גם אותו, והוא דיי חדש.

:roll: כישרון מבוזבז אני...

מה אתה ממליץ לעשות? הוא מציף כמו אסלה עם סתימה.

 

הנקודות... המיותרות... נמחקו באדיבות מנהל הפורום...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
צביקה יש בעל מיקצוע שאצתה ממליץ עליו?

לדוגמא היה לי הולי 4160 עם ואקום סקאנדרי,הוא נסתם בגלל שגיאה שלי .

לאחר השיפוץ דווקא פגמתי ב סקנדרי התוצאה עבודה על 2 בארלים בריחת ואקום וחוסר דלק.

לא עשה טוב לרינגים...

קיצור הוחלף בקארב עם סקנדרי מכאני. בדרכי לטסט האחרון על אדי הדלק, טרחתי לסתום גם אותו, והוא דיי חדש.

:roll: כישרון מבוזבז אני...

מה אתה ממליץ לעשות? הוא מציף כמו אסלה עם סתימה.

 

הנקודות... המיותרות... נמחקו באדיבות מנהל הפורום...

 

 

קובי, באיזה שפה זה, אני מזהה את האותיות וחלקי מילים?....לדעתי הבעייה אצלך בכלל בשטרנף סולפה הציבלית......רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
:?:
קובי, באיזה שפה זה, אני מזהה את האותיות וחלקי מילים?....לדעתי הבעייה אצלך בכלל בשטרנף סולפה הציבלית......רן
:evil:8):?::cry::-o:-(:idea::evil::?::?:

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ראשית ברכות.

צמאה צמאה אבל תודה לאל יש מספיק שתיה לכולם!

שיפצתי רוצ'סטר 4 סעפות מקורי של קדילק - 501CID (קצת יותר גדול מהמנוע של הפיורי)

וכן הולי מקורי 4 סעפות של לינקולן 460CID (דומני שגם זה קצת יותר גדול מהפיורי) אצל 2 מומחים מאשדוד. באם תרצה, אשמח להפנות אותך אליהם.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest


×
×
  • תוכן חדש...