Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לYES או HOT יש ממירים אל-חוטיים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלחוטיים בקשר למה?

בעיקרון YES הוא אל חוטי, הוא עובד עם צלחת.

או שהתכוונת למשהו אחר אלחוטי.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

כוונתו (אני מניח) הייתה, האם ניתן לחבר ממיר לטלוויזיה בצורה אלחוטית.

 

לי לא ידוע על ממיר כזה, אבל ניתן לקנות משדרים (ישנם עוד סוגים, טווח מחירים דומה) שיכולים להעביר שידורים בדומה לראוטר אלחוטי.

פורסם

ישנם מספר מדינות, בהם ספקי הטלויזיה, עובדים עם ממירים אלחוטיים :idea:

 

הם עובדים בתדרים דומים לתקשורת אלחוטית של מחשבים

 

ומה שקורה בפועל, זה שלכבל שמגיע מהספק שידורי טלויזיה, מחובר משדר\מקלט (כמו ראוטר של רשת ביתית)

ושאר הממירים מקושרים אליו בצורה אלחוטית (כמו מחשבים ברשת אלחוטית)

 

וככה אתה יכול לשים 10 ממירים בבית, ולא להעביר כבל אחד בבית :wink:

 

הבעייה העיקרית של סוג תקשורת כזה - זה רוחב פס מוגבל ואבטחה לוקה בחסר :shock:

 

אני עדיין טוען, שכל מה שמחובר בחוט, עובד יותר טוב והרבה הרבה יותר בטוח :lol:

פורסם

אני מדבר ספציפית על הממירים של YES\HOT.

מעין ממיר שיקלוט כמו פלאפון,אם אני נגיד נמצא בכנרת,מפעיל את הגנרטור והממיר של YES\HOT שיקלוט בעזרת לווין או משהו אחר אבל שיקלוט.

הבהרתי את עצמי נכון או שיש עוד שאלות?

פורסם

קוקה אין, אתה צריך צלחת+ממיר בשביל זה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אני מדבר ספציפית על הממירים של YES\HOT.

מעין ממיר שיקלוט כמו פלאפון,אם אני נגיד נמצא בכנרת,מפעיל את הגנרטור והממיר של YES\HOT שיקלוט בעזרת לווין או משהו אחר אבל שיקלוט.

הבהרתי את עצמי נכון או שיש עוד שאלות?

 

לא - לא ניתן !

לממיר של הוט צריך כבל עם סיגנל .

לממיר של יס צריך צלחת ספציפית.

הדבר היחיד שאתה יכול :

אנטנה ,שגם איתה לא ברור אם תוכל לקלוט את ערוץ 1 ו- 2 שמשודרים בתחום UHF, c-22,c-28

פורסם

ממיר של הוט צריך לקבל כבל מרשת הכבלים.

ממיר של יס צריך לקבל כבל מצלחת לוין של יס.

אפשר לקנות סתם צלחת לוין וממיר שיתאים לה.

 

לפתח קופסא שמשום מקום תקלוט לך טלויזיה זה קצת קשה, חוץ מזה - מי שיוצא לטבע לא צריך טלויזיה, ומי שלא יכול - בכל בית-מלון יש כזה דבר.

 

אה ויש גם דור 3.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זכורה לי כתבה על מעין צלחת שמתלבשת על גג הרכב ומשמשת בתור צלחת לוויין ניידת המסתובבת על גג הרכב ומקבלת קליטה מכל הכיוונים,

כל שנסיעה מצד שמאל לימין של הלווין לא אמורה להפריע לה..

 

הדבר הזה קיים בארה"ב ואירופה, אם כי לעניות דעתי אינו קיים בארץ, מהסיבה הפשוטה שטיולי RV לא נפוצים בארץ כמו בארה"ב ואירופה.

 

אם זה כלכך חשוב לך, אפשר לנסות לברר על הבאה של מכשיר כזה באופן עצמאי מחו"ל והתקנה שלו בארץ ובנוסף לחבר לו ממיר של YES.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...