Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ד"ר אלכסנדר קרני קריית אונו.

 

עשה לכל המשפחה שלי טיפולי שיניים שלא חלמתי כמה הם יהיו טובים. לא זולים בכלל - אבל כל דבר שהוא עושה הוא עושה טוב (וזה אני אומרת לך אחרי 9 סתימות, עקירת שורשים, טיפול שורש וכתר - וזה רק אצלי...)

 

לטלפון שלח לי ה"פ.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

חבר'ה חבר'ה... מה שמעניין לא פחות בטיפולי שיניים הוא הכאב.

 

מישהו שעבר סתימה יכול לדווח עד כמה זה כואב? מה מרגישים עם ההרדמה?

 

בקרוב אצלי כנראה..

 

למישהו יש המלצות לרופא שיניים צבאי טוב? שמעתי ביקורות טובות על הקריה....

 

 

 

אביעד

פורסם

אביעד הוצאת לי את המילים מהפה :-) גם אותי מעניין עד כמה זה כואב? מה שאני יודע שעשיתי בזמנו סתימת שורש זה כאב.:?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

הרופא אצלי לא מכאיב כלל

בעקרון ע"פ מה שהוא אמר לי רק רופאים סדיסטים ורופאים סיטונאים מכאיבים,

רופאים טובים נותנים טיפה מזריקה בהתחלה ורק אחרי שהנקודה נרדמת נותנים זריקה מלאה, אבל זוהי פעולה שלוקחת כמה דקות טובות...

פורסם

אני בידיוק עכשיו עושה טיפולים אצל דוד שלי.

היה לי פעם ניסיון עם רופאת שיניים שחשבתי שאני אמות לפני שהיא תסיים לי סתימה.

אצל דוד שלי אני פשוט לא מרגיש כלום. מאחד שפחד רק לראות מזרק עכשיו נהנה מקצת הרדמה :)

בהתחלה הוא מנקה את האיזור טוב טוב עם לחץ אויר באיזור הזריקה (בשביל להוריד תאים מתים אני מניח ולנקות) ואז מורח משחה מרדימה ואז מזריק את ההרדמה ממש לאט כמו אינפוזיה כך שלא מרגישים כלום לחלוטין מכיוון שהוא ניכנס לאט ומרדים חלק חלק ולא ישר חודר לעומק ומרדים בבת אחת.

כמו כן, מי מסתכל על המזרק כשיש טלוויזית LCD מכוונת על ערוץ האופנה :)

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...