Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :-)

 

אז ככה יש לי קצת בעיות בשיניים לאחרונה לצערי ומהרופא הקודם שלי לא הייתי כול כך מרוצה.

אשמח אם מישהו מכיר רופא שיניים טוב באזור המרכז בת-ים,חולון,ראשל"צ ואפילו ת"א.

 

תודה.:-D

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
סתם כדי שאני אהיה מעודכן - מה רע ברופא של קופת החולים?

 

הייתי אצלהם היום המחירים קצת גבוהים או שאני מגזים סתימה רגילה 140 ש"ח לאחת זה סביר?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

זה "חינם".

באמת 140 שקל נראה לך יקר לסתימה?

הסתימה הזאת כוללת הרדמה + ניקוי עששת + חומר של הסתימה + עבודה ועוד כמה חומרים מסביב.

תלוי באיזה חומר משתמשים לסתימה. אם זאת שן קדמית שמים סתימה לבנה שגם שם יש סוגים.

אם זאת אחורית אפשר לשים את הסתימות הישנות הלא לבנות, אבל לא מומולץ זה עדיין לא אסטטי.

ההבדל בין מרפאת שיניים פרטית לרופא שיניים בקופת חולים יהיה בדר"כ באיכות העבודה וחומרים(אם זה רופא טוב, הוא יחזיק במרפאה הפרטית חומרים טובים יותר)

רופא שמקים מרפאה פרטית משלו יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר בשביל להביא לקוחות. הרופא משקיע בכל מטופל.

בקופת חולים הרופאים חייבים לעשות כמה שיותר מטופלים ביום. זאת אומרת שבדר"כ העבודה שלהם תהיה פחות איכותית(כי יש להם הגבלת זמן לכל מטופל)

כמובן שזה תלוי ברופא של המרפאה הפרטית. כמו שיש מוסכניקים טובים ויש כאלה שפחות.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

סתם כדי להראות עוד את השוני בין רופאי השינים:

 

הרופא שלי לא מקבל ביכלל לקוחות חדשים.

יש לו מעגל לקוחות קבועים וזהו.

הוא מקסימום מקבל ילדים של מטופלים שלו בתנאי שיהיו מעל גיל 13. (ככה אני הצטרפתי אליו..)

ככה שאני כן יכול להמליץ עליו אבל לא יכול להפנות אליו.

מה גם שסתימה פשוטה אצלו זה 300 שקל.

אבל שיוצאים משם מבינים בידיוק לאן הלך הכסף והתמורה וההרגשה שמקבלים טיפול על הצד הטוב ביותר מרופא כזה מקצוען שווה את זה במיוחד שמדובר על שיניים.

בכל אופן הוא כל כך טוב שאחים שלי שיש להם טיפול הם טסים לארץ במיוחד כדי להגיע אליו.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

gsi16v מפיך נשמע שהוא רופא מעולה חבל שהוא לא מקבל לקוחות חדשים ומעניין למה.:roll:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

רופאת שיניים פרטית מצויינת ברחוב דיזנגוף בת"א : דר' ויסוצקי 03-5285867.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
gsi16v מפיך נשמע שהוא רופא מעולה חבל שהוא לא מקבל לקוחות חדשים ומעניין למה.:roll:

רופא מדרגה ראשונה.

הוא לא מקבל לקוחות חדשים כי אין לו לאן לקבל אותם.

הוא עמוס מאוד והמעגל הלקוחות הקיימים שלו מספיקים לו.

התחלופה היחידה שיש לו זה אלו שמתים ובאים במקומם הילדים של הלקוחות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גם לי יש רופא מעולה, אבל כאמור הטובים באמת יקרים בהתאם (סתימה 300 ש"ח)

אבל כאמור נראה לי שהציפיות שלך אחרות משלי לגבי המושג רופא שיניים טוב

×
×
  • תוכן חדש...