Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי כ"ס בפוקוס, חשבתי שאוכל לגשר במחלוקת באמצעות parker's, אבל גם שם אין אחידות (ובטח לא תומך באף אחת מהעמדות כאן, Lol):

מנועים ישנים?

מנועים חדשים?

 

הפורד הפסיקו את היצור של ZETEC בתחילת 2004 ועברו לשימוש במנועים של מאזדה בעלי 2+2.3 ליטר. ההספק של המנועים במאזדה הוא קצת יותר גדול בגלל שימוש של VARIABLE VALVE TIMING שלא קיים בפורד.

 

250px-Ford_Duratec_20_engine.jpg magnify-clip.png

Ford Duratec 20 engine in a 2005 Ford Focus

 

 

Beginning in 2004, Ford dropped the old 4-cylinder Zetec engines in favor of Mazda's MZR design. Thus, 2005 and present Duratec 4-cylinder engines are Mazdas. This includes the 2.0 L Duratec 20 and 2.3 L Duratec 23.

 

Duratec 20

 

The 993 is a 2.0 L (1988 cc) version built in Chihuahua, Chihuahua, Mexico. Bore is 87.5 mm and stroke is 83.1 mm. It is used in the US model Focus, the Brazilian Ford EcoSport and the Argentine Ford Focus. On the Focus, output is 136 hp at 6000 RPM with 136 ft·lbf of torque at 4250 rpm. The Focus sold in the states of CA, NY, MA, VT and ME comes with the required PZEV emissions 20E version which produces 130 hp at 6000 RPM with 129 ft·lbf of torque at 4000 rpm. The PZEV is available as an option in border states. The compression ratio for both versions is 10:1. It has an aluminum engine block and aluminum DOHC cylinder heads. The cylinders are lined with cast iron. It uses SFI fuel injection, has 4 valves per cylinder and features fracture-split forged powder metal connecting rods, a one-piece cast camshaft, and a cast aluminum or reinforced plastic intake manifold. It does not have VVT. The power output is less than the Mazda version which does have VVT.

 

Duratec 23

 

The Duratec 23 is a 2.3 L (2261 cc) version of the Mazda-designed Duratec 20. Bore is 87.4 mm and stroke is 94 mm. It has an aluminum engine block with cast iron cylinder liners and aluminum DOHC cylinder heads. It uses SFI fuel injection, has 4 valves per cylinder and features fracture-split forged powder metal connecting rods and a one-piece cast camshaft.

The 23EW is built in Chihuahua, Chihuahua, Mexico for use in the American market Focus. The Ford version does not have VVT, and its output is 151 hp at 5750 RPM with 154 ft·lbf of torque at 4250 rpm. A VVT version of this engine is used on the Mazda6 producing 160 hp.

The 23NS is built in Dearborn, MI for the Ford Ranger and Mazda B-Series. Output is 143 hp (107 kW) at 5250 rpm with 154 ft·lbf (209 N·m) of torque at 5750 rpm.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דרך אגב הפוקוס החדשה ממש לא אמינה. לא נדיר לראות רכבים אם בעיות באלקטרוניקה, ראיתי החלפות סטרטרים בסביבות ה-30.000 ק''מ וגם נוזלים לה מי גשם אל תוך המצתים, מה שגורם לסיבוכים בהצתה. כל זה בשלבים מוקדמים של החיים, מענין מה יהיה מעבר ל 100-150 אלף ק''מ. :?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
דרך אגב הפוקוס החדשה ממש לא אמינה. לא נדיר לראות רכבים אם בעיות באלקטרוניקה, ראיתי החלפות סטרטרים בסביבות ה-30.000 ק''מ וגם נוזלים לה מי גשם אל תוך המצתים, מה שגורם לסיבוכים בהצתה. כל זה בשלבים מוקדמים של החיים, מענין מה יהיה מעבר ל 100-150 אלף ק''מ. :?

 

 

הדבר תמוהה ביותר, לפחות עם מנוע ה 1.6 ליטר אשר זהה לחלוטין לדגם הקודם ולא סבל משום בעיה.

מה שעוד יותר מוזר הוא הופעת הבעיות לטענתך רק בפורד,כאשר מאזדה עושה שימוש במנוע זהה..

 

וזוהי הפעם הראשונה אשר אני שומע על בעיות בפוקוס, כל המשתמשים הקרובים לי ברכב זה רק מהללים (מלבד המנוע..)את הרכב והשימושיות הגבוהה שלו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

וזוהי הפעם הראשונה אשר אני שומע על בעיות בפוקוס, כל המשתמשים הקרובים לי ברכב זה רק מהללים (מלבד המנוע..)את הרכב והשימושיות הגבוהה שלו.

 

אני מבקר די הרבה את החבר שלי שהוא איש דיאגנוסטיקה במורשה מאזדה/פורד, יוצא לי לראות דברים די מזעזעים שקשורים בפוקוס דור II.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

והבעיות מופיעות רק בפורד, אף על פי שלמאזדה יש מנוע זהה...

מוזר..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
והבעיות מופיעות רק בפורד, אף על פי שלמאזדה יש מנוע זהה...

מוזר..

 

למאזדה 1.6 ופוקוס 1.6 לא מנוע זהה, מיוצר במפעלים שונים ובכלל זה לא רכב זהה. "בעיות" מנוע אשר דווח עליהם זה הצטברות של המים במצתים אשר משבשים את מערכת ההצתה, שקשורים או לגשם חזק או לשפריצרים על מכסה המנוע. בכל מקרה, זה קשור רק לאלמנטים שונים מתחת למכסה המנוע אשר "מובילים" מים אל תוך המצתים. אין קשר למבנה פנימי של המנוע.

 

בקשר למכלולים אחרים של הרכב: המאזדה והפורד אינם חולקים מכלולים זהים, ואם אפילו הם הועתקו אחד משני הם אינם מיוצרים במפעלים זהים או מורכבים מאלמנטים זהים, לכן כן ניתן להשוות אחד לשני כ"אמין" ו"בלתי אמין". חוץ מזה מפעלי ההרכבה של הרכבים הם ספרד ויפן, מה שאומר המון הבדלים באיכות ההרכבה.

 

על הפוקוס ומאזדה3 בטוח ניתן להגיד כי:

נוחות בעיר: פוקוס - מצוין, מאזדה - בינוני

התנהגות כביש: פוקוס - בינוני, מאזדה - מצוין (בנוסף צמיגים בקוטר ורוחב מועדף)

שילוב מנוע/גיר: פוקוס - בינוני, מאזדה - מצוין

אמינות: פוקוס: בינוני, מאזדה - (כמעט) מצוין

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

"סקר האמינות" שלך מזכיר לי את חבר שלי משה(נניח..)שעובד בבית חולים,וכל יום הוא מזועזע מחדש-כולם חולים,לא להאמין!

אני אישית מכיר כמה אנשים שיש להם פוקוס 1.6 מעל שנה,ואין שום תלונות על המכונית אלא רק שבחים.

אין שום קשר בין ארץ הייצור של המכונית לטיבה או לאיכות ההרכבה שלה,ובטח לא לאמינותה.

ובלי קשר,הפוקוס 2.0 טובה יותר מהמזדה 3 2.0-נוחה בהרבה לנסיעה,מרווחת יותר,אוורירית יותר,מצויידת במזגן עדיף בהרבה ועולה עליה בהתנהגות הכביש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אין שום קשר בין ארץ הייצור של המכונית לטיבה או לאיכות ההרכבה שלה,ובטח לא לאמינותה.

 

בוא לא נתחיל עכשיו בסיפורים של "יפנית נגד אירופאית", אבל תן לי לפחות דוגמה אחת של יפנית בלתי אמינה, אבל תשתדל לחשוב, בסדר? :wink: אחר כך נמשיך אם "אין שום קשר......."

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
בוא לא נתחיל עכשיו בסיפורים של "יפנית נגד אירופאית", אבל תן לי לפחות דוגמה אחת של יפנית בלתי אמינה, אבל תשתדל לחשוב, בסדר? :wink: אחר כך נמשיך אם "אין שום קשר......."

כן,הקורולה של דודה של אישתי-רוצה רשימה,תפאדל.

1.סעפת יניקה הוחלפה פעמיים(!).

2.ממיר קטליטי שהוחלף לאחר שנידלקה נורית צ'ק איינג'יין.

6(!)פעמיים הוחלפו רפידות בלמים קדמיות ב 27K,כאילו כל היום היא בג'ימקאנות..

אה,ושכחתי את שכן שלי שקיבל מזדה 3 חדשה מסנטרל סיקסט,ואחרי פחות משבוע החל המנוע לדפוק.

כמובן שהוא הוחלף לחדש במסגרת האחריות,אבל דברים כאלו בהחלט יכולים לקרות.

הלו,זה רק מכונית,זה לא מטוס או מעבורת חלל,ואם מיתרחשת תקלה זה ממש לא סוף העולם.

והכי חשוב,המזדה 3 היא המכונית הכי טובה בעולם,שתהייה מבסוט..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
כן,הקורולה של דודה של אישתי-רוצה רשימה,תפאדל.

 

טויוטה קורולה, איזה דוגמה..... אולי הרכב הכי אמין מכולם.

האמת היא שמאזדה3 היא די בסדר בהשוואה למחיר שלה. הייתי אומר שבקבוצת המחיר אולי התמורה הטובה ביותר, לא נסחפים פה יותר מדי, זה כולו $20.000, אבל אם היום הייתי רוצה להחליף מכונית אין לי מושג למה הייתי עובר. פשוט אין יותר מדי בחירה. מאזדה3 דגם 2007 לא הייתי קונה, לרדת לפורד פוקוס בטוח לא, סובארו אימפרזה לא ראוי בכלל, מצרפתיות יש להתרחק, קורולה מוחלפת.... באותו הכסף כנראה רק מאזדה6 או סובארו B4 משומשת.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

מצרפתיות יש להתרחק..

 

מדעות קדומות וסטיגמות יש להתרחק..

 

טויוטה קורולה, איזה דוגמה..... אולי הרכב הכי אמין מכולם.

וגם ממשפטים כאילו יש להתרחק, כאשר חברי עם אוונסיס מודל 2003, נאבק עם כל חיישני מערכת הפליטה של הרכב , ויש 4 כאלה בעלות של 1000 ש"ח ליחידה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

נסעתי בפוקוס 2.0.

הרכב מגיב בצורה יחסית טובה. בד"כ שקט ורגוע (יותר מאשר ה- 1.6). המומנט שלו הוא מעל 18, אם אני זוכר נכון, וצריך ללחוץ עמוק על הדוושה כדי לבקש שירתום אותו לגלגלים, אבל כשהוא מגיע הוא לא רע. כמובן, לא מתקרב ל- R25 ;-)

המושבים נוחים והתמיכה בגב התחתון טובה (מתכווננת), אם כי התמיכה הצידית לא משהו. סביבת הנהג מעט עמוסה מידי לטעמי, אבל כמובן יש שליטה מ(ליד) ההגה על המערכת (MP3) ובקרת שיוט. הקונסולה הרבה יותר יפה מאשר זו של ה- 1.6, ואפילו פתחי האוורור הכעורים (לטעמי) דמויי המתכת - נסבלים כעת. אין ספק שלאנשים פרטיים עדיף בהרבה דגם ה- 2.0.

הרכב מגיע כמובן עם סאן-רוף, ג'נטים לא רעים ועוד דברים שמבדילים אותו מה- 1.6, עוד לא החלטתי אם מספיק מבדילים אותו... את סמל ה- GHIA הם הורידו - וחבל כי הוא היה יפה. עכשיו רק כתוב GHIA היכן שבד"כ יש פנוס איתות צד (שבדגם הזה עלה למראות הצד).

אמשיך לעדכן לאחר יום א' (נסיעה על C4 2.0 עם מומנט מעט גבוה יותר; והתכנסות להחלטה).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני לא חושב שזה דווקא המומנט העדיף ב-C4 שיעשה את ההבדל, אלא המשקל הנמוך בכ-100 ק"ג. בכל מקרה, אני חושב שעוד קג"מ או שניים הם לא אלו שצריכים להכריע בקניית מכונית...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נ.ב.

מרווח הראש מאחורה, בפוקוס, הוא נמוך במיוחד, מה שדי מפתיע בהתחשב בזה שאני בסה"כ 184 ס"מ...

 

ולגבי המומנט - מה לעשות, אני פריק של מומנט :-) עוד מאז שלאבי היה טנדר 404, ואני חיפשתי את הרגע הנכון בהילוך שלישי שאפשר לתת גז ולהרגיש תאוצה (יחסית, כמובן, יחסית). החוויה המגבשת מבחינתי, אגב, היתה התאוצה של גולף GTI שנת 90 16V, בהילוך שני ובסל"ד נמוך יחסית...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לגבי כ"ס בפוקוס, חשבתי שאוכל לגשר במחלוקת באמצעות parker's, אבל גם שם אין אחידות (ובטח לא תומך באף אחת מהעמדות כאן, Lol):

מנועים ישנים?

מנועים חדשים?

 

לגבי הסיוויק - תודה על ההצעה. ממה שקראתי (ומה שאני זוכר - אם כי ברור שמדובר בדגם אחר) היא לא ממש נוחה... (לי חשובה תמיכה בגב תחתון). אבל, קו המחשבה שלך הוא נכון - אם כבר התקציב הוא בסביבות 140K, מה עוד נכנס? ובכן, משום שהרכב הדרוש הוא בגודל "משפחתי-קומפקטי" (ולא יותר), אך אני מחפש נוחות כאמור וזריזות נאותה, בעצם אין הרבה מתמודדות נוספות שעונות על חמישה כוכבי בטיחות (ייתכן והסובארו כן, עכשיו עם ארבע הכריות,וכבר שיבחתי בעבר את זריזותה, אבל אין מבחן NCAP למיטב ידיעתי). קיימת כמובן האסטרה - יפה ומושכת, לא נסעתי בה ולמעשה לא ניתקלתי בהצעת ליסינג עליה בשום מקום. מה שבטוח, לו היתה לי, הייתי מרגיש שיש לי רכב נדיר :-)

 

ה- רנו DCI אכן זריזה. אבל היא כבר מעל 150K. אגב, יש לך ניסיון נסיעה בה? היא מטרטרת או שקטה?

 

 

ג'טה?


×
×
  • תוכן חדש...