Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי בעיה במערכת

מתי שהמערכת קוראת את הדיסק [מחליף שיר] אני שומע את הרעש שהמערכת קוראת את הדיסק

וגם מתי שאני מגביר מ-0 ל-1 אני שומע בום חלש/

מה הפיתרון שאני יכול לעשות?

 

הרכיבים הם ככה:

מערכת פיוניר 670 פרימיר

מגבר פולס אודיו 1000W + רוקפורד 400 אני חושב הוא די ישן,

קומפוננט של דרגסטר 50RMS

אחוריים פיוניר 200

וסאב קיקר C12.

תודה לעונים

פורסם

הפתרון? להחליף מערכת, זה רעשים שהמערכת מייצרת.

הבום שאתה שומע, גם הוא, קשור למערכת וזאת בעיה ידועה אצל פיוניר, גם ככה זה בדגמים החדשים שלהם.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

כן קוראים לה פיוניר זול לרכב.

 

נוסחא פשוטה

מכשיר זול (מחברת שקר כלשהו) = איכות זולה .

מכשיר במחיר טוב (מחברת לא שקר כלשהו ) = איכות טובה.

מכשיר יקר (מחברה מוכרת וטובה ) = איכות טובה מאוד , רמת גימור ובניה טובה מאוד.

 

מעניין שלמשל המכשיר שלי עלה בזמנו כ 4500 ש"ח . ועד היום אין פאקים , קלקים , קנקים וכו..(והמכשיר בן 5-6).

אין דיסק שהוא לא קורא , לא קיבלתי הודעת ERROR אחת , והוא קופץ פעם במיליארד שנה.

 

show me the money!

פורסם

יש דרך לסדר את זה בלי בעיה ביכלל אפילו בלי לפתוח תמכשיר צור איתי קשר בפרטי עים עדיין לא היסתדרתה.

bmw-530i 3.0L

פורסם

כמו שנאמר לך להחליף מכשיר

לפני כמה זמן תיקנתי לחבר בעייה כזאת ברדיו דיסק זבל סיני

הייתה בעייה קטנה במינוס של הרדיו דיסק בתוכו ואחרי כמה דקות שעברתי על המגעל ומצאתי את הבעייה ,הבעייה הסתדרה

אבל אם אתה לא מבין בזה אז אל תנסה לפתוח את זה בכלל ולעבור על המעגל כדי לא לגרום עוד יותר נזק ממה שכבר יש

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

×
×
  • תוכן חדש...