Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן חבר טוב שלי קנה ראלי דור 2, מסתובבים איתה הרבה והרבה אנשים שאנו פוגשים זורקים משפט ''שים צ'יפ ברכב'', אז נעזוב את הערסים בצד שאצלם הכל הולך עם טורבו ונתייחס לאנשים היותר שפויים שהזכירו צ'יפ.

 

אני דיי בור בנושא אז לא ממש הייתה לי דרך להגיב, לכן אני בא ללמוד פה עוד מושג.

 

בכל מקרה עד כמה עוזר צ'יפ ברכב אטמוספרי? מה צריך לבוא איתו ע''מ לתת שיפור? והאם מבחינתכם זה בכלל שווה את הכסף?

 

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
לא מזמן חבר טוב שלי קנה ראלי דור 2, מסתובבים איתה הרבה והרבה אנשים שאנו פוגשים זורקים משפט ''שים צ'יפ ברכב'', אז נעזוב את הערסים בצד שאצלם הכל הולך עם טורבו ונתייחס לאנשים היותר שפויים שהזכירו צ'יפ.

 

מה הקשר ערסים לטורבו..?

רוב בעלי קילאו ספורט לא היו מתנגדים לטורבו פיצפון בשביל המומנט בסלד נמוך..

צ'יפ באטמוספרי השיפור כל כך נמוך.. עד שבקושי מרגישים אותו..

אם אתה רוצה להוסיף סוסים לאטמוספרי תעשה צנרת ..

 
 

 

 
 
פורסם

רק הזכרתי את כל הערסים שכשראו את הרכב ישר קפצו לטורבו, זה הכל.

 

אני מדבר על 106 ראלי ולא על קליאו ספורט.

 

זה מה שחשבתי שזה לא מוסיף הרבה.

 

מישהו יכול לומר לי מה משנים עם צ'יפ? מה משתנה בתוכנה?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

Peugeot

 

Peugeot 106 Rallye

1997 - 1998

Engine type : Non-Turbo Petrol

Engine size : 1587 cm3

Cylinders : 4

 

Original bhp : 103

Original nm : 132

BHP increase : 6

 

Price* : £293.75

 

לפי אתר סופרצ'יפס

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

תודה על הנתונים, בקיצור 6 כ''ס לא שווים את הסכום הזה, שלא נדבר שזה 6 כ''ס על מנוע חדש ללא בלאי.

 

תודה על הנתונים!

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אם זה 6 כ"ס.

האמת - ל6 כ"ס לשלם בארץ סביבות ה1500-2000 ש"ח לצ'יפ זה דווקא נתון סביר למדי.

אפילו שיפור לא רע (אם זה באמת 6 כ"ס)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו בהתחשב בכך שהמנוע כבר עם בלאי הוא יגיע עם הספק נמוך יותר לכן גם הצ'יפ יתן פחות מן המוצהר (זאת דעתי לפחות).

 

זה נראה לי שווה למי שהמנוע שלו כבר משופר במגוון דברים וזה בא בתור תוספת, אך בתור התחלה מבחינתי זה פסול.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

ציפ מוסיף גם במנוע אטמוספרי אני התקנתי דרך PIT STOP .ואני מאד מרוצה ב106 GTI.והמחיר היה פחות ממה שצינתם ולדעתי שווה את הכסף. כמו כן בכל סוג רכב התוצאה תהיה שונה. TUNING מהחברה והספק בסיסי, ככל שיש יותר כ"ס מקורים התוצאה טובה יותר.

TYPE R

פורסם
ציפ מוסיף גם במנוע אטמוספרי אני התקנתי דרך PIT STOP .ואני מאד מרוצה ב106 GTI.והמחיר היה פחות ממה שצינתם ולדעתי שווה את הכסף. כמו כן בכל סוג רכב התוצאה תהיה שונה. TUNING מהחברה והספק בסיסי, ככל שיש יותר כ"ס מקורים התוצאה טובה יותר.

 

תקנו אותי אם אני טועה:

106 GTI הוא מנוע עם טורבו, לא?

אם כן אז איך אתה יודע שהצ'יפ עוזר ברכב עם מנוע אטמוספרי?

 

בן

- 306 XSI -

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה:

106 GTI הוא מנוע עם טורבו, לא?

אני מתקן. אתה טועה.

ב-106GTI קיים מנוע אטמוספרי ללא טורבו עם הספק של 120 כ"ס.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אה אוקיי תודה

חשבתי שכל רכבי ה-GTI מגיעים עם טורבו- טעיתי.

תמיד יש משהו ללמוד

 

בן

- 306 XSI -

פורסם
רוב בעלי קילאו ספורט לא היו מתנגדים לטורבו פיצפון בשביל המומנט בסלד נמוך..

.

 

ממתי טורבו מוסיף מומנט בסל"ד נמוך?

את הטורבו (לפחות באלו שאני נהגתי בהן) מרגישים החל מהסל"ד הבינוני ומעלה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ממתי שלכל רכבי VAG המוגדשים יש 90% מהמומנט ב-1950 סל"ד ועד 4900.

אם זה לא סל"ד נמוך, מה ההגדרה שלך?

 

למגדשים יש הרבה סוגים, מיסבים, שבשבות וגדלים בעלי אופי פעולה שונה, שאתה יכול להגיע בערך לכל אופי פעולה שתרצה של המנוע אם תשתמש במגדש הנכון.

 

מוטי

×
×
  • תוכן חדש...