Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעלי נהיגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר לקנות נהלי נהיגה מעולות במחירים זולים יותר מחברות הראלי.

אלו נקראות נעלים אופנתיות וניתן למצוא אותן מאוד בזול בחניות עודפים דוגמת סקל אאוטלט שפיים.

 

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

מסכים בהחלט עם נדב.

יש לי כמה זוגות נעלי נהיגה, ולמרבה ההפתעה, הזוג הכי טוב שיש לי זה הפומה שעלו לי 80 שקל בתאילנד.

 

אביחי

פורסם
מסכים בהחלט עם נדב.

יש לי כמה זוגות נעלי נהיגה, ולמרבה ההפתעה, הזוג הכי טוב שיש לי זה הפומה שעלו לי 80 שקל בתאילנד.

 

אביחי

 

פומה באמת אחלה.לי אישית יש איזשהי סדרה מוגבלת של פומה,בתקופה שהם עבדו עם פרארי והן ממש נוחות.רק המחיר...המחיר.

פורסם

רק להבהרה

יש להבדיל בין נעליים אופנתיות כטרנד, לבין נעלי מירוצים תקניות (FIA HOMOLOGATION )

נהג מירוצים ינעל תמיד נעליים תקניות והן לא עולות 80 ש"ח.

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

כמובן,

אבל בנהיגת כביש "סטנדרטית" אני מעדיף את הפומה שעלו לי גרוש וחצי מאשר הספארקו.

כנראה סולית נעל דקה יותר בפומה (=יותר רגש).

 

אביחי

פורסם

אביחי, פומה בשיתוף עם ספארקו הוציאו קולקצייה של נעליים לנהיגה.

אני משתמש בכאלה דומות בנתיים (אין לי תמונה שלי, צרפתי תמונה להמחשה).

 

 

בברכה.

Racecat_high.gif

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

מה שלא ברור זה למה החלק הקדמי של הנעלי נהיגה תמיד צרות,

זה לא מקשה על שימוש בטכניקת "עקב בצד אגודל"?

 

אני דווקא מוצא שהכי נוח וקל לי לנהוג זה עם נעלים של אדידס שמיועדות לכדור יד(מאוד רחבות)

פורסם

רועי,

הנעלים מחודדות בקצה ע"מ שיהיה לך "מרחב מחייה" עם הדוושות, יש מכוניות (בעיקר מכוניות מרוץ), שהדוושות מאוד צפופות,

וכמעט בלתי אפשרי לנהוג כראוי בלי נעלים צרות.

 

אין קשר לטכניקת left foot braking, מכיוון שבטכניקה הזו העקב נוגעת במצערת, ולא הקצה העליון של הכף רגל.

בנעלי נהיגה מקצועיות, אם תשים לב, תגלה שיש בנעל ימין קצה משונן בעקב, וזאת כדאי להבטיח מגע עם המצערת.

 

אביחי

פורסם
רועי,

הנעלים מחודדות בקצה ע"מ שיהיה לך "מרחב מחייה" עם הדוושות, יש מכוניות (בעיקר מכוניות מרוץ), שהדוושות מאוד צפופות,

וכמעט בלתי אפשרי לנהוג כראוי בלי נעלים צרות.

 

אין קשר לטכניקת left foot braking, מכיוון שבטכניקה הזו העקב נוגעת במצערת, ולא הקצה העליון של הכף רגל.

בנעלי נהיגה מקצועיות, אם תשים לב, תגלה שיש בנעל ימין קצה משונן בעקב, וזאת כדאי להבטיח מגע עם המצערת.

 

אביחי

 

צודק במאה אחוז

הבעיה שברכבים סטנדרטים כמו שלנו-הן רחוקות

 

וממש לא הזכרתי אפילו בלימה ברגל שמאל...

פורסם

אני עשיתי מתאמים כדי שהגז והברקס יהיו די קרובים, ואכן עכשיו אני די מוכרח ללבוש נעלי נהיגה.

עם נעלי נהיגה או סתם נעלים צרות (כמו נעלי כדורגל חלקים) בלימה ברגל שמאל בהחלט נגישה יותר.

 

אביחי

פורסם

התעלקות: האם נכון שאול-סטאר הם נעלי נהיגה לעניים?

 

אגב, לא יודע בקשר לנהיגת ספורט, אבל נעליים הכי נוחות לנהיגה שנעלתי עד עכשיו, זה ניו באלאנס M745.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...