Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון או פליקס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת איזה מוסך עדיף כי אתמול תיפלתי ברכב פעם ראשונה מאז שקניתי

בצ'מפיון וזה ממש מגעיל מה שהולך שם. ביקשתי מהם לתקן אורות נסיעה אחוריים הם חייבו אותי אבל לא תיקנו. היום התקשרתי לשם אז איזה פקידה עלובה אומרת לי בקול עצבני התקשרו אליך יותר מאוחר (אתה לא מבין ינודניק). אף אחד לא התקשר :(

מישהו מכיר את פליקס ויכול להגיד לי מה עדיף?

פורסם
רציתי לדעת איזה מוסך עדיף כי אתמול תיפלתי ברכב פעם ראשונה מאז שקניתי

בצ'מפיון וזה ממש מגעיל מה שהולך שם. ביקשתי מהם לתקן אורות נסיעה אחוריים הם חייבו אותי אבל לא תיקנו. היום התקשרתי לשם אז איזה פקידה עלובה אומרת לי בקול עצבני התקשרו אליך יותר מאוחר (אתה לא מבין ינודניק). אף אחד לא התקשר :(

מישהו מכיר את פליקס ויכול להגיד לי מה עדיף?

 

אני אישית לא מטפל ברשת מוסכי צ'מפיון,

אבל מביקור שלי במוסך פליקס התרשמתי שהעבודה שם דיי מסודרת.

הכל שם מנוהל בסדר מופתי לפי מה שראיתי , כל רכב עובר כמה תחנות בדרכו לתוך המוסך.

 

אגב, ביקשתי מהם לבצע לי ברכב טיפול 30 אלף תוך שימוש בחלפים שרכשתי

אצל הפרסי (שכן שלהם) , חלקים שמומלצים ע"י היצרן כמובן (אותם חלקים בדיוק כמו שהם מוכרים, אבל ברבע מחיר), והם לא הסכימו.

הם התעקשו שהפלאגים ואפילו המים האדומים שקניתי אצלם שבוע לפני זה,

לא עברו את "בקרת האיכות" שלהם ולכן הם לא מוכנים לקחת אחריות.

 

זה היה הביקור הראשון והאחרון שלי במוסך מורשה של צ'מפיון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מנסיון עם פולו,גולף ופאסאט - אין היום מוסך טוב באזור גוש דן של רשת מוסכי צ'מפיון.

המוסך המרכזי מנוכר ונוראי, לא שמים לב לפרטים קטנים ובכלל יש הרגשה של מפעל.

מוסך פליקס עבר מהפכה לפני כשנתיים, לאחר שחברת המדביק נכנסה שותפה במוסך. המוסך גדל משמעותית ופתח שלוחה נוספת ליד רח' שונצינו (במקום המוסך של אביגדור פחחות שעבר למוסך מרצדס-בסלמה) האנגר ליד המוסך נפתח לשם רחיצת רכבים, פינת אינטרנט,פינת קפה....אבל וזה האבל הגדול הם כל כך לא מקצועיים המון פדיחות ומחירים ..שערוריה. נכון ישנם לקוחות מרוצים ונכון יש להם מבצעים של טיפול וסרט בעזריאלי ?!?! אבל מי שיטפל לך ברכב הם ילדים שזה עתה סיימו בית ספר מקצועי ונתקלתי בלא מעט מקרים של עבודה חפיפניקית.

אבל אם להיות אופטימי ...שמעתי שדווקא מוסך צ'מפיון הירקון הוא לא רע בכלל מבחינה מקצועית. טרם בדקתי.

בהצלחה

פורסם
מנסיון עם פולו,גולף ופאסאט - אין היום מוסך טוב באזור גוש דן של רשת מוסכי צ'מפיון.

המוסך המרכזי מנוכר ונוראי, לא שמים לב לפרטים קטנים ובכלל יש הרגשה של מפעל.

מוסך פליקס עבר מהפכה לפני כשנתיים, לאחר שחברת המדביק נכנסה שותפה במוסך. המוסך גדל משמעותית ופתח שלוחה נוספת ליד רח' שונצינו (במקום המוסך של אביגדור פחחות שעבר למוסך מרצדס-בסלמה) האנגר ליד המוסך נפתח לשם רחיצת רכבים, פינת אינטרנט,פינת קפה....אבל וזה האבל הגדול הם כל כך לא מקצועיים המון פדיחות ומחירים ..שערוריה. נכון ישנם לקוחות מרוצים ונכון יש להם מבצעים של טיפול וסרט בעזריאלי ?!?! אבל מי שיטפל לך ברכב הם ילדים שזה עתה סיימו בית ספר מקצועי ונתקלתי בלא מעט מקרים של עבודה חפיפניקית.

אבל אם להיות אופטימי ...שמעתי שדווקא מוסך צ'מפיון הירקון הוא לא רע בכלל מבחינה מקצועית. טרם בדקתי.

בהצלחה

 

אז למישהו מאיזור הרשון-דן איפה אתה כן מציע לעשות תיקונים?

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

×
×
  • תוכן חדש...