Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין רכישת טויוטה לנד-קרוזר מודל 2005/6 או לעשות עיסקת ליסינג תפעולית.

מה ירידת הערך של רכב בקניה, שיעור הביטוח כולל נהג חדש.

בליסינג תפעולי הכל כלול.

פורסם

לחבר - בלי נתונים כספיים אי אפשר לתת לך תשובה רצינית.

חסר:

עלות ביטוח.

גובה התשלום החודשי לחברת הליסינג.

ירידת ערך שצפויה לרכב.

מקור המימון במקרה קניה (הלוואה או כסף שקיים בחשבון הבנק)

איך משלמים לחברת הליסינג (דרך תלוש המשכורת מה שנותן הטבת מס או בתשלום בהוראת קבע למשל).

פורסם

קח בחשבון את שינוי שווי השימוש בשלוש שנים הקרובות, כזכור הוא עולה ב - 100%.

 

ולכן המלצתי הינה קח ליסינג אם מתקיימים כל התנאים הבאים :

א. אתה חייב את הרכב.

ב. אין לך כסף בעו"ש בשביל זה ולא בא לך הלוואה של 200,000 ש"ח ומעלה.

ג. תלוש המשכורת שלך הינו במדרגת המס המקסימלית.

 

על מנת לבצע חישוב מתואם אישית תביא את כל הפרטים (מחיר הרכב, מחיר הליסינג, ירידת ערך, מדרגת מס, מחיר ביטוח וכו')

×
×
  • תוכן חדש...