Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה כסף להכין ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה, הטיפול השלישי של האוטו מתקרב (למרות שהאוטו ב80K.)

 

אני פשוט אוהב להקדים את הטיפולים קצת :roll:

 

טוב אז אני מבקש ממכם חישוב "קל" לכמה כסף אני אצטרך. אז המפרט הוא כזה (בערך) :

 

(1) קלאץ'.

(2) בולמי זעזועים. :?

(3) שמנים ומסננים.

(4) בטח יהיה עוד איזה משהו. :|

(5) בעייה במזגן (אני לא יודע מה היא).

לא במוסך...

(6) צמיגים. :o

 

אני יודע שזה יהיה חישוב גס אבל אני רוצה לדעת פלוס מינוס.

תודה,

דניאל.

206 XS שנת 99 פיז'ו :)

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

נראה לי שאתה צריך גם טיימינג לא ?

 

מי אמר לך שאתה צריך להחליף בולמי זעזועים ?

זה דיי הרבה כסף .

 

תראה, טיפול של 80 (90) הוא הטיפול העיקרי של האוטו, מחליפים הכול, כל השמנים, כל הנוזלים, בדר"כ ברקסים וכיו"ב.

 

טיפול כזו , בהנחה ששמדובר על החלפת ברקסים + טיימינג + נוזלים + עבודה יעלה כ 2000 שקל .

 

צמיגים, במידה שלך ובאיכות סבירה, כ 1500 שקל .

 

בולמי זעזועים (לא נראה לי שאתה צריך) , כ 1500 שקלים .

 

גם קלאץ' אני לא בטוח שאתה צריך.

פורסם

OK אז טיימינג... להוסיף לרשימה.

 

אני לא יודע קניתי את האוטו לפני 7000 ק"מ ובבדיקה אמרו "עוד מעט צריך להחליף קלאץ' " אז...

 

ובולמים אחרי 80K חשבתי שצריך .... אם לא :) מה טוב.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אני לא יודע קניתי את האוטו לפני 7000 ק"מ ובבדיקה אמרו "עוד מעט צריך להחליף קלאץ' " אז...

 

מחכים ליום שהוא ימות לבד ואז עושים לו לוויה יפה ומחליפים.

 

מה שנרשם לך בבדיקה הוא לרוב כסת"ח רגיל, לי רשמו אותו דבר בגולף 1.6 שנסעה עוד 40K ק"מ עם אותו קלאץ ונמכרה שוב שבבדיקה הופיע "בלאי מוגבר, קלאץ מפריד גבוהה"

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אני לא יודע קניתי את האוטו לפני 7000 ק"מ ובבדיקה אמרו "עוד מעט צריך להחליף קלאץ' " אז...

 

מחכים ליום שהוא ימות לבד ואז עושים לו לוויה יפה ומחליפים.

 

מה שנרשם לך בבדיקה הוא לרוב כסת"ח רגיל, לי רשמו אותו דבר בגולף 1.6 שנסעה עוד 40K ק"מ עם אותו קלאץ ונמכרה שוב שבבדיקה הופיע "בלאי מוגבר, קלאץ מפריד גבוהה"

 

שי

נרשם, תודה

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

דניאל, עזוב מה אמרו בבדיקה .

 

זה לא מדד , קח את הרכב למוסך מורשה שאתה סומך עליו תגיד לו שאתה צריך לעשות טיפול גדול, יכול מאוד להיות שטיימינג כבר עשו, אבל אם לא, לא לוותר, זה פחות או יותר הדבר החשוב ביותר בטיפולים, האוטו שלך מעל שלוש שנים על הכביש והוא כבר אמור לעבור טיפול כזה.

 

קרובה שלי ביצעה טיפול של שלוש שנים לסקסו שלה שכלל כל מה שאמרת כולל טיימינג, מותחנים, שמנים, נוזלים, חריטת צלחות , רפידות ועד כל מיני דברים קטנים ויצאה בנזק של כ 2000 שקל.

 

תבקש מהמוסך לבדוק את המצב של בולמי הזעזועים ושיחוו דעה, אני מאמין שהבולמים שלך במצב בסדר.

פורסם

אני מצטרף לכל מה שאמרו כאן, ומוסיף עוד קצת מידע.

יש לי סקסו 99, שכבר עשה את "הטיפול הגדול".

החלק היקר הוא כל מה שקשור ברצועת הטיימינג. עם זה לא משחקים. פעם הרסתי מנוע לאונו בהחלפה עצמית כזאת, ומאז הפסקתי ללכלך ידיי בגריז.

בולמי זעזועים אפשר לבדוק לבד, וכמעט בטוח שאין לך מה לגעת בהם.

אני התאכזבתי בטיפול הזה לגלות שהם מחייבים אותך במוסך המורשה לפי סכום קבוע מראש, לפי מחירון יצרן, אבל לא טורחים לבצע את כל העבודות הכלולות בו.

לכן אם תלך למוסך שאינו "מורשה", ותודיע להם בעצמך מה אתה רוצה להחליף, לפי ספר היצרן, זה יכול לצאת יותר זול.

דרך אגב, בפחות מ- 1500 ש"ח אפשר לקנות רביעיית מישלין, כמו הצמיגים המקוריים. אני הלכתי על משהו פשוט, ב- 900 ש"ח בערך.

פורסם

לפני שאתה פונה למוסך שהוא לא מוסך רשת , קבל הצעת מחיר [חלפים מקוריים בלבד]ממוסך רשת. הרבה פעמים קורה שהמוסך הלא מורשה גובה מחירים גבוהים ממוסך רשת .

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם
אני התאכזבתי בטיפול הזה לגלות שהם מחייבים אותך במוסך המורשה לפי סכום קבוע מראש, לפי מחירון יצרן, אבל לא טורחים לבצע את כל העבודות הכלולות בו.

לכן אם תלך למוסך שאינו "מורשה", ותודיע להם בעצמך מה אתה רוצה להחליף, לפי ספר היצרן, זה יכול לצאת יותר זול.

זה אפשרי גם במוסכים מורשים, מנסיון.

דרך אגב, בפחות מ- 1500 ש"ח אפשר לקנות רביעיית מישלין, כמו הצמיגים המקוריים. אני הלכתי על משהו פשוט, ב- 900 ש"ח בערך.

פשוט?!

מה הכוונה?

לא חובה לקנות מישלן דווקא, אך להתפשר על צמיגים ולקנותם ממוצא לא מזוהה,

זהו דבר שגוי מאוד לעשותו.

צמיגים הם הקשר הישיר שלך אל הכביש וכל מילה נוספת מיותרת.

חיסכון הוא נכון, אך לא בצמיגים.

לבצע סקר שוק ולמצוא בעלי מקצוע זולים שיספקו לך צמיגים טובים, זהו סיפור אחר.

MCS 2008

פורסם

אני מודה לכולם,

 

בקשר לצמיגים אני כבר עשיתי "סקר" והמילצו לי על יוקוהומה (לא זוכר דגם אבל אני יבדוק בחיפוש), ועוד דבר אני באותה דעה של דניאל (השני :) ) צמיגים זה לא משהו שמתפשרים עליו!

 

ישנה בעייה אחרת שלומי אמר שאני צריך ללכת למוסך מורשה שאני סומך עליו - אין כזה, מה עושים במצב כזה ?

 

אני כמעט משוכנע שעשו טיימינג כשאני חושב על זה איך אני יכול לבדוק ? חוץ מלשאול את הבעלים לשעבר.

 

הרמן - המזגן פשוט לא מקרר הוא מוציא אויר חם לעומת זאת הוא מחמם (אם אני שם על חימום).

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אני מודה לכולם,

 

בקשר לצמיגים אני כבר עשיתי "סקר" והמילצו לי על יוקוהומה (לא זוכר דגם אבל אני יבדוק בחיפוש), ועוד דבר אני באותה דעה של דניאל (השני :) ) צמיגים זה לא משהו שמתפשרים עליו!

 

ישנה בעייה אחרת שלומי אמר שאני צריך ללכת למוסך מורשה שאני סומך עליו - אין כזה, מה עושים במצב כזה ?

 

אני כמעט משוכנע שעשו טיימינג כשאני חושב על זה איך אני יכול לבדוק ? חוץ מלשאול את הבעלים לשעבר.

 

הרמן - המזגן פשוט לא מקרר הוא מוציא אויר חם לעומת זאת הוא מחמם (אם אני שם על חימום).

 

מוסך מורשה - בזבז עוד שעתיים על כניסה לשני מוסכים מורשים או יותר ותוכל להשוות.

טיימינג - אם הרכב טופל במוסך מורשה הח' הרצועה אמורה להיות מתועדת . אפשרות אחרת : בקש מבעל הרכב הקודם להראות לך קבלות .

מזגן - מזגן ברכב , שלא כמו ברכב , אינו מכיל פונקציה של חימום. החימום באוטו נעשה ע"י הזרמת אוויר על פני רדיאטור המכיל מים חמים מהמנוע. אין קשר בין מזגן לחימום.

במקרה שלך , לפחות לפי התיאור , המדחס של המזגן לא נכנס לפעולה. או לחילופין אין גז לחלוטין.

כדי לבדוק אם המדחס עובד פתח סוויץ' (סיבוב מפתח עד להדלקת אורות לוח השעונים) , ואז הפעל את המזגן (בלי להניע). אתה אמור לשמוע כעין "קליק" המסמן את תפיסת הקלאץ' של המדחס. אם נתפס , יש לבדוק גז וכו'. ולא , יש לבדוק מדוע . הסיבות יכולות לנוע בין נתק (0 שקלים אצל כל מוסכניק נורמלי) ועד מדחס (הרבה שקלים :cry: ).

×
×
  • תוכן חדש...