Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב 2004 התלבטתי בין קורולה RUNX לפוקוס (דגם קודם). המחיר היה דומה. היום ההפרש הוא 15 אלף שקל לטובת הקורולה, והיא נמכרה במחירון תוך יום, מנסיון. לא בטוח שאת הפוקוס תמכר במחירון.

לצערנו, זה מצב השוק, וכקונה פרטי שכספו חשוב לו, אין לך הרבה מקום להתלבטות.

פורסם
ב 2004 התלבטתי בין קורולה RUNX לפוקוס (דגם קודם). המחיר היה דומה. היום ההפרש הוא 15 אלף שקל לטובת הקורולה, והיא נמכרה במחירון תוך יום, מנסיון. לא בטוח שאת הפוקוס תמכר במחירון.

לצערנו, זה מצב השוק, וכקונה פרטי שכספו חשוב לו, אין לך הרבה מקום להתלבטות.

 

זאת אומרת שאתה מוכן להתחייב לרוכש האופציונאלי שכך גם המצב יהיה בעתיד?

שני נקודות למחשבה:- הקורולה הולכת להתחלף בחודשים הקרובים, דבר שיגרום כנראה לירידת ערך גבוהה יותר. בנוסף לכך, יש מצב שהרכב החדש יגיע עם גיר רובוטי, לדבר זה, במידה וזה נכון, השלכות רבות על הצלחת הדגם החדש והתדמית הכללית (בעיני הישראלים) יכולה לרדת.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
קורולה: 0 תקלות לשנים רבות.

פוקוס: תבדקו איזה תקלות יש לה רק תוך תקופת האחריות, תופתעו.

 

 

אוקי ניצחת. הקורולה יותר אמינה, נלך איתך עד הסוף, זה הרכב הכי אמין שיוצר עד היום בעולם. עכשיו מה???

זהו זה כל הפרמטרים? האם בטיחות עדיפה היא לא פרמטר חשוב? או כל שלל הפרמטרים בהם הפוקוס עולה על הקורולה.

 

כן אני יודע, הקורולה גם יותר זריזה.

 

מזל שפותח השירשור לא התלבט בין פוקוס למזדה 3 אחרת.....

המבין יבין....

:twisted:

 

במקרה בחברה שאני עובד בה כל ציי רכב רמה 2 הן טויוטות (קורולה). על תקלות אני לא אדבר - לא מכיר. אבל:

1. נוחות - פוקוס עדיפה.

2. בטיחות - פוקוס עדיפה

3. בידוד רעשים - פוקוס עדיפה (בקורולה פשות זועה במיוחד מאחורה)

 

בברכה

מקס.

:-D

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם
אמינות, סחירות, ביצועים - הכל קורולה. 110 כ''ס מול 100 בלבד זאת לא בדיחה. פוקוס רכב ממש לא אמין, בכלל אין מה לדבר כשהוא יחשב כבר ל"משומש". קורולה תסע 10 שנים בלי תקלות, בדוק. פוקוס כבר מתחילה לבלות זמן במוסך.

 

לא תשמעו.. הבנאדם ישב ובדק, עשה ניתוח סטטיסטי, מחקרים, סקרים, רעיונות - אתם לא יכולים לזלזל בו ככה.

 

לפוקוס אין שום בעית אמינות, בדיוק כמו שלקורולה אין שום בעית אמינות, אם לא תיפלו על רכב שיצא עם קצת פאקים מהמפעל ותיכנסו למוסך בזמן, ותטפלו בחלפים מקוריים ושמנים איכותיים - היא לא אמורה ללעשות בעיות.

מי שכל כך חסרים לו 10 כוחות הסוס האלה שילך להתקין חומוסצ'יפססלט.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני לא חושב שקורולה כל כך אמינה כמו המוניטין שיצא לה.

בפורום נמצאים אנשים שנהנים לחיות עם אוטו במערכת יחסים (אני עם 106 ואלפאסוד) ואני משוכנע שרמת אמינות של רכב נקבעת ע"פ איכות הטיפולים.

 

קורולה אמינה אולי קצת יותר מפוקוס או 307 ,בזכות מוניטין האמינות מחיר המחירון נשאר גבוה, הלקוחות שקונים הקורולה מיד שניה ממשיכים לטפל באוטו במוסך מורשה כי הם קנו רכב יקר והאמינות נמשכת.

 

אני זוכר את תקופת סיטרואן BX , לא חסרים תפרנים שקנו את האוטו כיד שניה בגלל מחיר זול במחירון, לא ביצעו טיפולים בזמן, האמינות ירדה, המחירון ירד ... והמשיך ככדור שלג.

 

אוטו היום זה לא צ'ק בנקאי , על רכב מפסידים כסף והרבה. אני מוכן להפסיד במחירון עוד כמה אלפים ולשלם במוסך עוד כמה מאות שקלים בשנה על אוטו שמעניין אותי ואני יחזיק אותו לתקופה ארוכה (אני לא מחליף אוטו כל 3 שנים).

 

בעבודה יש לי קורולה 2003 , תצרוכת דלק טובה, בקרסים קדמים מוחלפים בכל טיפול (זה בכל הקורולות ), מרווחת , בגאז טוב ומשעממת...

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
אני לא חושב שקורולה כל כך אמינה כמו המוניטין שיצא לה.

בפורום נמצאים אנשים שנהנים לחיות עם אוטו במערכת יחסים (אני עם 106 ואלפאסוד) ואני משוכנע שרמת אמינות של רכב נקבעת ע"פ איכות הטיפולים.

 

קורולה אמינה אולי קצת יותר מפוקוס או 307 ,בזכות מוניטין האמינות מחיר המחירון נשאר גבוה, הלקוחות שקונים הקורולה מיד שניה ממשיכים לטפל באוטו במוסך מורשה כי הם קנו רכב יקר והאמינות נמשכת.

 

אני זוכר את תקופת סיטרואן BX , לא חסרים תפרנים שקנו את האוטו כיד שניה בגלל מחיר זול במחירון, לא ביצעו טיפולים בזמן, האמינות ירדה, המחירון ירד ... והמשיך ככדור שלג.

 

אוטו היום זה לא צ'ק בנקאי , על רכב מפסידים כסף והרבה. אני מוכן להפסיד במחירון עוד כמה אלפים ולשלם במוסך עוד כמה מאות שקלים בשנה על אוטו שמעניין אותי ואני יחזיק אותו לתקופה ארוכה (אני לא מחליף אוטו כל 3 שנים).

 

בעבודה יש לי קורולה 2003 , תצרוכת דלק טובה, בקרסים קדמים מוחלפים בכל טיפול (זה בכל הקורולות ), מרווחת , בגאז טוב ומשעממת...

אורן

 

 

לצערי המחירון בארץ נקבע על ידי מונופול , שאף אחד לא יודע איך הוא נקבע, אך כולם מתיחסים אליו בתור תופעה משמים..

משום מה במחירון הנ"ל, היפניות אשר מציפות את הארץ באלפיהן שומרות על מחיר גבוהה ויקר, למרות היצע ענק של רכבים אשר לפי כל חוקי כלכלה מודרנית ומתקדמת היה צריך להוריד את מחירהן מטה..

אך בארץ, שילוב קטלני של גורו בתחום המחירון, ובורות מוחלטת בתחום המוטורי (אמרו לי שצרפתי \איטלקי \ אירופאי מתקלקלים..), גורמות לצניחה חופשית של מחירי האירופאיות, עד כדי טירוף מוחלט..

 

דוגמא מהבית.. , אבי מכר יאריס 2002 במחיר המחירון שלה 63000 ש"ח, אני רכשתי לזוגתי סניק משנה מתקדמת יותר ב 60,000 ש"ח.., מודל 2003..

 

חלם זה פה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

היה לי שנה שלמה פורד פוקוס אין על הרכב הזה נהגתי גם בטויוטה קורולה אבל אהבתי יותר תפוקוס

יציבה ברמות שאי אפשר להאמין קיקים מטריפים והבעיה היחידה שהייתה עם כל הקריעות זה רק ברקסים

פורסם
מזל שפותח השירשור לא התלבט בין פוקוס למזדה 3 אחרת.....

המבין יבין....

:twisted:

 

במקרה בחברה שאני עובד בה כל ציי רכב רמה 2 הן טויוטות (קורולה). על תקלות אני לא אדבר - לא מכיר. אבל:

1. נוחות - פוקוס עדיפה.

2. בטיחות - פוקוס עדיפה

3. בידוד רעשים - פוקוס עדיפה (בקורולה פשות זועה במיוחד מאחורה)

 

בברכה

מקס.

:-D

נהגתי על פוקוס ויש לי קורולה. הקורולה שקטה יותר. לפוקוס בעיה של רעש דרך מוגזם.

לקורולה מושב אחורי נוח יותר. של הפוקוס נמוך ומרגיש כמו ספוג סוג ז'. מצד שני הוא רחב יותר.

האיכות הכללית בקורולה עדיפה.

פורסם
זאת אומרת שאתה מוכן להתחייב לרוכש האופציונאלי שכך גם המצב יהיה בעתיד?

שני נקודות למחשבה:- הקורולה הולכת להתחלף בחודשים הקרובים, דבר שיגרום כנראה לירידת ערך גבוהה יותר. בנוסף לכך, יש מצב שהרכב החדש יגיע עם גיר רובוטי, לדבר זה, במידה וזה נכון, השלכות רבות על הצלחת הדגם החדש והתדמית הכללית (בעיני הישראלים) יכולה לרדת.

אתה בטח ממר"צ לא ? מאלו שלא לומדים מהעבר לגבי העתיד ?

אני עשיתי שעורי בית, וגם הקורולה הקודמת, לפני 2003 שמרה על ערכה הרבה יותר מהפוקוס העדיפה בהרבה.

זה השוק ורוב הסיכויים שזה מה שיהיה בעתיד. אף אחד לא מתחייב לכלום, אבל אפשר לעשות את זה מעניין. כל אחד מאיתנו ישים 10000 ש"ח ונבדוק עוד 3 שנים . מוכן ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני נוסע על קורולה סאן שנת 2006 - 45 אלף ק"מ - אפס תקלות .

הרכב זריז מאד וחסכוני בדלק, בפוקוס לא נהגתי אף פעם אך יש לי חבר שמחזיק בפוקוס ובקורולה ואשתו לא מוכנה לנהוג בפוקוס אלא רק בקורולה.

לסיכום, אני לא יכול להמליץ חד משמעית כי אין לי מספיק מידע על הפוקוס וכמו שמישהו אחר כבר כתב, כדאי לעשות נסיעת מבחן על שתיהן ואז להחליט.

×
×
  • תוכן חדש...