Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבין שני המכוניות האלו ברצוני לקבל חוות דעת על ביצועים של שני הרכבים

 

מדובר על פורד פוקוס 2007, 1600 סמ''ק.

ומדובר על טויוטה קורולה 2007 ,1600 סמ''ק.

 

מה כדאי לרכוש פורד פוקוס או טויוטה קורולה?

מדובר על ביצועי מנוע-כוח ומבחינת אמינות הרכב.

פורסם

מבחינת ביצועים והאצות הקורולה טובה מהפוקוס(כנראה גם אמינות לא שלפוקוס בעיות כלשהם) בכל השאר הפוקוס טובה ומתקדמת יותר וזה מורגש בענק.

אני הייתי בוחר בפוקוס ללא ספק.

פורסם

ה 1,600 בפוקוס לא מוצלח במיוחד. הפוקוס מרגישה כבדה בגרסת ה 1,600 אוטומט.

הקורולה זריזה מאוד ולא נראה לי שצריך לדבר על האמינות.

 

אם אלו השיקולים היחידים שלך - טויוטה קורולה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הפוקוס טיפה חלשה במנוע ה1.6 א-ב-ל זה בערך החיסרון היחיד שלה.

אוטו מעולה. נוחות נסיעה, התנהגות, בטיחות.

הקורולה זה רכב שמסיים את הקדנציה וזה מורגש.

פורסם

אמינות, סחירות, ביצועים - הכל קורולה. 110 כ''ס מול 100 בלבד זאת לא בדיחה. פוקוס רכב ממש לא אמין, בכלל אין מה לדבר כשהוא יחשב כבר ל"משומש". קורולה תסע 10 שנים בלי תקלות, בדוק. פוקוס כבר מתחילה לבלות זמן במוסך.

דווקה גרסת 2 ליטר של פוקוס עם המנוע של מאזדה3 בעל 150 כ''ס נראת לי כמשהו שעוד אולי אפשר לדבר עליו, אבל ה-1.6 ממש לא לענין. באותו הכסף אפילו הייתי שוקל מאזדה3 מנוע 2.0 שנת 2006 על פני פוקוס 1.6 חדשה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

ברור שהטויטה עדיפה והבחירה המומלצת.

למעט רמת בטיחות גבוהה יותר בפוקוס, מרווח עדיף, תא מטען שימושי יותר, רמת איבזור עדיפה, נוחות נסיעה (שיכוך מתלים) טוב יותר, הנאה מנהיגה טובה יותר ואחיזת כביש מצוינת, בכל שאר הדברים עדיפה הקורולה.

 

 

הרי ברור שבגלל שמהרמזור הטויטה תצא מהר יותר, עדיף לרכוש אותה. אה כן, יש לה גם סמל של טויטה מקדימה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

טוב אני מדבר מתוך ניסיון

לאחר שנתיים עם הקורולה (75000קמ) ושנה וחצי עם פוקוס לאדם פרטי רק קורולה

אמינותת חיסכון בדלק (משמעותי הקורולה בלי בעיות 1/13 והייתי "מתעלל" ברכב) כסאות נוחים באופן משמעותי וסחירות כמובן הרבה יותר גבוהה זריזה הרבה יותר שקטה ומוחה חיסרון מרגישה פחות מוצקה מהפוקוס ופחות אוחזת (אבל מספיק לכל נהג ממוצע!!).

פוקוס גם סבבה סוחבת לא רע אבל שותה יותר דלק כסא נהג זוועתי!! אבל גם מרווחת יציבה ומרגישה מאד "מוצקה על הכביש".

לדעתי קורולה בשיקלול (גם הבטיחות סבבה 4 כוכבים במבחני ריסוק אירופי ו4 כ"א.

בהצלחה!!

פורסם

הפוקוס הרבה יותר בטוחה (6 כ"א) וציון מושלם אאל"ט במבחן הריסוק האירופאי.

אני חושב שרמת הגימור הגבוה יותר של הפוקוס באה עם מושב נוח יותר (לא שיש לי בעיה עם זה של הליסינג).

 

בכל מקרה מומלץ לערוך נסיעת מבחן בשתיהן ולקפוץ אח"כ גם לסוכנות הונדה לסיבוב על הסיוויק.

פורסם

אני לא מבין איך אתם קוטלים את הפוקוס :evil:

 

לפותח השרשור. גם אני אוהב יפניות (בדרך כלל) ומגיל 15 אני מחליף לאבא שלי (טוב הוא הקונה) את הסובארו בסובארו חדשה.

 

אבל הפוקוס רכב נהדרת. תחשוב על זה שהחיים הם לא אפס למאה!. אני מסכים שהיא כבדה בזינוק.. אבל לא עגלה.

יותר נוחות, יותר מרווח, ולא אתעלם מזה שהפוקוס גם מהנה בטירוף לעומת הקורולה המשעממת.

במשפחתי יש קורולה 2006. לחבר שלי יש שתי פוקוס 2006 - אחת ליסינג (שלו), ואחת פרטית של אשתו.

תרשה לי לספר לך שבמקרה הזה הקורולה זאת היא שעשתה בעיות. לא תקלות כרוניות - אבל נכנסה למוסך כמה וכמה פעמים.

הבעיה העיקרית שלה היא מערכת הבלמים שבסוף החליפו לה מגבר בלם.

 

קח את שתיהן לניסעת מבחן - תחזור הביתה עם מי שתאהב. (אל תשכח לתלות 'חמסה' מתחת למראה :-P )

 

בהצלחה , ג'ימי

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

אני מכיר 3 פוקוסים באופו אישי - 0 תקלות. כולל 2 מליסינג שלא עוברות חיים קלים במיוחד. לעומת זאת כולנו יודעים על טויטה והבלמים שלה...

פורסם
קורולה: 0 תקלות לשנים רבות.

פוקוס: תבדקו איזה תקלות יש לה רק תוך תקופת האחריות, תופתעו.

אוקי ניצחת. הקורולה יותר אמינה, נלך איתך עד הסוף, זה הרכב הכי אמין שיוצר עד היום בעולם. עכשיו מה???

זהו זה כל הפרמטרים? האם בטיחות עדיפה היא לא פרמטר חשוב? או כל שלל הפרמטרים בהם הפוקוס עולה על הקורולה.

 

כן אני יודע, הקורולה גם יותר זריזה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

×
×
  • תוכן חדש...