Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מנסה למצוא כבר מלא זמן רשתות פלסטיק לכיוונון של המזגן אשר נמצא בסלון כרכב מעל הרדיו.

ניסיתי בהרבה מאוד פירוקיות אך נענתי בשלילה, דיברתי עם מוסך מורשה אבל הם רוצים 450 על אחד:?.

מדובר על הפלסטיקים שמהם יוצא האוויר לקירור/חימום בסלון של האוטו.

הרכב הוא טויוטה קרולה, 96.

מצורפת תמונה:

1234.GIF

בתודה מראש,

תומי

פורסם

תנסה להגיע לאחד הכפרים הערביים באיזור, ולא רק לפירוקיות, אתה תופתע מהמחירים של חלקים מקוריים אצלם.

לפני שבועיים קניתי פנס אחורי לאאודי שלי מהכפר מרר, שילמתי 270 + מע"מ. בטבריה במקום הכי זול רצו 500 ללא מע"מ!

סע לשפרעם או אפילו לאיזור נצרת, אין שום סיבה שלא תמצא.

 

נ.ב. לגבי איכות הפנס, פנס עם חותמת של אאודי לגבי תקינות ומיוצר ע"י מגנטי מרלי.

פורסם

TOMY

למה אתה רוצה להחליף את התריסים??

לי יש קורולה 96 (הרכב שלישי שיש לי מהדגם הזה) ויש להם בעיה שתריסים הוא לא עומדים הם מתנדנדים..

אי אפשר לכוון אותם ושהם יעמדו ככה כל הזמן

אם אתה תחליף זה לא יפתור לך את הבעיה אם זאת הבעיה..

שאלה נוספת אם אפשר לשאול..

מתחת לטייפ יש את הכפתורים של המזגן..

בטיוטות שהיו לי המנורות שם היו שרופות בדיוק באותו מקום..

אולי לך יצא להחליף אותם?? אם כן זה סיפור לפתוח את הפלסטיקה העדינה מאוד שיש שם ולהחזיר אותה בשלמות?

פורסם

שלום נאור,

אצלי זה לא סיפור של תריסים מתנדנדים אלה שהם נשברו ואני צריך למצוא חדשים.

בעניין של המנורה שרופה בכפתור של המזגן לא נתקלתי, אז לא יוכל לעזור בנושא.

פורסם
יש פירוקיה בכפר ירכא, משהו בשם ויקטור , זו הפירוקיה הכי גדולה באזור כאן , אם תרצה אני אסביר לך איך מגיעים .

שלום alechik

שלחתי לך הודעה בפרטי

×
×
  • תוכן חדש...