Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם

סיפור אמיתי שקרה לחבר לעבודה לא מזמן, תקראו ותפנימו!

 

אותו חבר יצא לבלות בפאב ושתה להנאתו שני וודקה רד-בול, לא הרבה מדי לכל הדעות, (אני יכול לשתות הרבה יותר ללא תגובות מביכות או לא רצוניות:-D ).

כשלוש שעות (לדעת רבים זמן מספיק להתפוגגות כמות כזו של אלכוהול) לאחר ששתה את האלכוהול הוא התחיל בנסיעה חזרה לביתו וממש קרוב לפאב תפסה אותו ניידת משטרה לבדיקת אלכוהול אקראית.

הוא לא התנגד לבדיקה (אם היה מתנגד זה נחשב אוטומטית כהודאה בשיכרות) ונמצא כחורג ב-10% מהמותר.

לאחר תחנונים רבים הוא קיבל דו"ח אך רכבו לא הוחרם.

בגלל החריגה הקטנה יחסית ועברו הנקי מזה 12 שנים, הוא חשב לעצמו שמשלוח מכתב ובקשה להשפט שלא בפניו יסתיים בדו"ח ושלילת רשיון על תנאי.

לאחר זמן מה הוא קיבל את גזר הדין: 30 יום במאסר או 3000ש"ח קנס ושנתיים וחצי שלילת רשיון!!!

כרגע הוא נעזר בעו"ד (עלות של כ-20,000 ש"ח) כדי להקל על העונש ולקצר/לבטל את השלילה.

 

בנוסף להכל זה באמת מסוכן (לשתות ולנהוג) גם אחרי מעט אלכוהול כשאתם בטוחים שאתם פיקחים לגמרי (גם אני לא מלאך בעניין הזה :evil: )

 

את התוצאות אפרסם כשיהיו.

אז למסקנה:

*באמת תשתמשו בנהג תורן (אלא אם מישהו מוכן לקחת את הסיכון...אני מקווה שאין לכם חברים דבילים כאלו)

*תשתו פחות ממה שאתם חושבים שאתם יכולים

*אם נתפסתם, לכו למשפט ותתחננו לרחמי השופט (שופטת במקרה של חבר שלי)

*מומלץ להעזר בעו"ד

*יקר לשתות ולנהוג (3,000ש"ח קנס+20,000ש"ח עו"ד+שלילה+אלוהים יודע מה עוד)

 

תהנו מאלכוהול אבל לא ליד ההגה (קל להגיד וקשה לבצע, אני יודע, אני אוהב לשתות והרבה...:oops: )

 

ביי

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

משהו פה ממש לא נשמע הגיוני במידות השתייה של חברך וברמת האלכוהול שנמצאה.

לדעתי עשו עליו קומבינה או משהו כזה.

הוא היה צריך לבקש לראות את התו על המכשיר שמראה נראה לי מתי כוייל לאחרונה וכו.

 

באמת באסה משתתף בצערו

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

גם לי נשמע מוזר. או שחבר שלך סגר את הפה שלו כל הבילוי אחרי ששתה, או שהמכשיר כוייל כך שהוא תמיד יחרוג.

בכל מקרה, הוא אידיוט? בקשה להשפט שלא בפניו? רק על זה קיבל עוד חצי שנה. זה זלזול בשופט/ת ובכל המערכת. "טוב תעשו משפט, אבל אין לי כוח להגיע, אז תודיעו מה החלטתם".

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

בשביל מה לשתות ולנהוג כשאפשר לעשן ולעוף?

וברצינות, מגוחך שסם קשה כאלכוהול(שמעבר לתאונות גורם לאלימות, להתמכרות קשה וכמובן לפגיעה חמורה בכבד)לא רק חוקי אלא מפורסם בכל שעה, בכל מקום ובכל מצב.

כסף הרבה כסף...

ALPINA-a creator of superbly rounded performance road cars.comfort and performance like no other car.Great grip, poise and stability yet very compliant

פורסם

רק הערה קטנה לכל אלו שמחפשים את הקומבינות:

אתם לא יודעים מה גודל הכוס שהוא שתה (זה יכול להיות 600 מ"ל ל2 הכוסות, שזה לא מעט למעשה) ואתם לא יודעים כמה הבנאדם שוקל או איך הוא מושפע מהאלכוהול.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

היה משפט שלא בנוכחותו.

זה הולך בערך כך -

השופט - תיק מספר X נהיגה בגילופין

התובע - הנהג נתפס נוהג כשיש בדמו 10% אלכוהול מעל לגבול המותר

ההגנה - אין עונה ואין מענה (הבן אדם לא בא בעצמו, על כמה וכמה שלא יהיה מי שייצג אותו)

השופט - אוקיי, 10 שנים שלילה ו 20 אלף ש"ח קנס כספי שישולם תוך 90 יום :lol: .

(בעקרון, כשאתה נשפט שלא בנוכחותך, אתה נותן להם לדפוק אותך מכל הכיוונים - אין לך אפילו את הייצוג הכי מינימלי שזה עצמך ועל כן אין להם מנוס מלתת לך את מלוא חומרת העונש האפשרית).

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

יש לי חבר שאישפז עצמו בבי"ח יום לפני המשפט. פיקסס את המסמכים לביהמ"ש.

זה תופס ?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

עם כל הכבוד,

אני לא רואה שום דבר מדבריך הגיוני , גם אחוז הסטייה . גם בית המשפט גם שכר עורך דין !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

תהנו מאלכוהול אבל לא ליד ההגה (קל להגיד וקשה לבצע, אני יודע, אני אוהב לשתות והרבה...:oops: )

קצת שליטה עצמית ראבאק. זה לא קשה בכלל.



מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

בתור.. אני אקרא לזה, חובב אלכוהול..

זה לא יותר מידי מסובך

 

בחודש אחד.. 4 שבועות - 4 סופי שבוע - 4 ימי שישי שהולכים לשתות (אצלי בכל אופן)

 

'נהג תורן' .. נהג אחד שלא יהיה שיכור.. אין מצב ששותה יותר מבירה אחת (ולא, לא אחת בכוס של ליטר)

 

עוד משהו.. נשמע לי קצת מוזר 20 אלף שקל עורך דין.. 20,000????

פולקסוואגן גולף 2.0 שנת 2000.

פורסם

הזוי ביותר.אבל כל העובדות שציין פותח השירשור{לטעמי קצת לא הגיוניות}...

מתגמדות אם אותו בחור למשל היה הורג מישהו כתוצאה מנהיגה בגילופין,והיה צריך להתמודד

עם זה כל החיים.בשביל זה יש חברים,לא שותים ונוהגים..

פורסם

סף ה - DUI בישראל גבוה מדי.

לפעמים אנחנו , מתנדבי מתנ"א , מריחים אלכוהול חזק , הנהג מחייך אלינו כמו איזה תייר מעולם אחר והמכשיר (המכוייל ומוכשר עד הפסיק האחרון בתקנות) - אומר שהוא בסדר . כשהוא ממשיך בנסיעה אנחנו מתפללים שלא ייפול כלום על מצפוננו אפילו שהכל חוקי . צריך להוריד את הסף למקובל במדינות בהן השכרות הפכה למכת מדינה .

×
×
  • תוכן חדש...