Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כך סוף סוף הבאתי את הרדיו של פיונר 880PRS ואני מחבר אותו למגבר של JL אני מתכוון לבנות RCA בעצמי...

ביקרתי בכמה אתרים אבל עדיין לא הצלחתי להגיע לכמה תשובות.. אני עובד במפעל אלקטרוניקה אז יש פה חברה שיכולים לעזור בבניה ובציוד...

כמו שהבנתי כבל RCA טוב חייב להיות בעל סיכוך...אוקי נצא מפה...יש לי כמה גרסאות של חוטים ואם תוכלו להגיד אם זה בסדר..

וכמה שאלות..

 

1. לחיווט עצמו של הכבל באיזה עוביו של חוט כדי להשתמש?כמה G

2.ברצוני לעשות את כל ה3 כבלים ביחד,אז חשבתי לקחת 6 חוטים לסובב אותם אחד על השני ולהעביר מעליהם סיכוך טוב ומעליו לעשות ציפוי כל שהוא כמבודד,עכשיו השאלה היא האם את הסיכוך אני א. משאיר כמו שהוא שלא יגע בכלום ב.מחבר את הסיכוך לשילדה ג.מחבר אותו למינוס שלהRCA למרות שאני לא ממש חושב שזה נכון רק לצורך אימות תשובה...

3. לעשות כבל המורכב מ 3 חוטים שהם הפלוס ומעליהם לעשות סיכוך והסיכוך אהיה המינוס של שלושת היציאות...

אם תוכלו לתת רעיונות אחרים אני אשמח....

תודה מראש על העזרה

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

נמצא איתך באותה סירה, יש לי כבלים וקונקטורים מכל הסוגים והמינים בעבודה, איכותיים מאוד, ורק חוסר ידע בסיסי בנושא אודיו מפריע לי להרכיב את הפאזל (אני עוסק בעיקר בRF).

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

קראתי פעמים את מה שכתבה אבל אני צריך לראות בעיינים את החוטים.

 

אתה יכול להכין חוטים?? לסכך אותם? לסובב אותם? ובודד אותם? הכול?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לסכך אני יכול מעליו גם כיסוי של אריגה...אני הולך לשתמש במכונה שעושה סיכוך ואריגה שמשם יוצאים כבלים למטוסי בואינג...

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
אז כך סוף סוף הבאתי את הרדיו של פיונר 880PRS ואני מחבר אותו למגבר של JL אני מתכוון לבנות RCA בעצמי...

ביקרתי בכמה אתרים אבל עדיין לא הצלחתי להגיע לכמה תשובות.. אני עובד במפעל אלקטרוניקה אז יש פה חברה שיכולים לעזור בבניה ובציוד...

כמו שהבנתי כבל RCA טוב חייב להיות בעל סיכוך...אוקי נצא מפה...יש לי כמה גרסאות של חוטים ואם תוכלו להגיד אם זה בסדר..

וכמה שאלות..

 

1. לחיווט עצמו של הכבל באיזה עוביו של חוט כדי להשתמש?כמה G

לא יותר מ 8G לכל צד כי תהיה לך בעיה לסלול את הכבל.

2.ברצוני לעשות את כל ה3 כבלים ביחד,אז חשבתי לקחת 6 חוטים לסובב אותם אחד על השני ולהעביר מעליהם סיכוך טוב ומעליו לעשות ציפוי כל שהוא כמבודד,עכשיו השאלה היא האם את הסיכוך אני א. משאיר כמו שהוא שלא יגע בכלום ב.מחבר את הסיכוך לשילדה ג.מחבר אותו למינוס שלהRCA למרות שאני לא ממש חושב שזה נכון רק לצורך אימות תשובה...

3. לעשות כבל המורכב מ 3 חוטים שהם הפלוס ומעליהם לעשות סיכוך והסיכוך אהיה המינוס של שלושת היציאות...

אם תוכלו לתת רעיונות אחרים אני אשמח....

תודה מראש על העזרה

דני

 

לגבי השאר, רק אתה יודע יותר טוב ממני.

פורסם

אני עובד כשומר, ההערה לגבי המפעל שיש לי את כל הציוד הנחוץ בכדי לבנות כבל טוב

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

נפלאות הגוגל :)

 

http://www.bus.ucf.edu/cwhite/theater/diycable.htm

 

ואם אתה ממש hardcore

 

http://www.laventure.net/tourist/cables.htm

 

בנייה מאפס.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
נמצא איתך באותה סירה, יש לי כבלים וקונקטורים מכל הסוגים והמינים בעבודה, איכותיים מאוד, ורק חוסר ידע בסיסי בנושא אודיו מפריע לי להרכיב את הפאזל (אני עוסק בעיקר בRF).

 

 

אתה חתיכת מצחיק !! גם אני מגיע מתחום ה RF ( איפה אתה עוסק בזה ?) ויש לנו מן שרוול כזה לסיכוך שאפשר להעביר בו את הכבלים ולהאריק אותו וממש ליצור "שרוול פאראדיי" ( יעני כלוב ) ולבודד חבל על הזמן .

 

ולהכריס זה הכי פשוט בעולם ,המסביב זה הסיכוך וזה הולך להקיף של ה RCA והמרכזי ב RCA הולך למרכזי של הכבל .

אין יותר פשוט!!

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

השאלה פה אם אתה תישמע הבדלים בין כבל מוכן לכבל שלך? כי אם לא אז לא שווה כול העסק הזה לדעתי...

עדיף כבל כבל מוכן וזהו.:|

פורסם

לדעתי אם אתה רוצה שלושה כבלים "בתוך כבל אחד" קח שלושה כבלים מוכנים או שלושה כבלים עם סיכוך, שים בידוד סביב שלושתם יחד ושלום על ישראל.

 

גלעד

פורסם
אתה חתיכת מצחיק !! גם אני מגיע מתחום ה RF ( איפה אתה עוסק בזה ?) ויש לנו מן שרוול כזה לסיכוך שאפשר להעביר בו את הכבלים ולהאריק אותו וממש ליצור "שרוול פאראדיי" ( יעני כלוב ) ולבודד חבל על הזמן .

 

ולהכריס זה הכי פשוט בעולם ,המסביב זה הסיכוך וזה הולך להקיף של ה RCA והמרכזי ב RCA הולך למרכזי של הכבל .

אין יותר פשוט!!

הבעיה היתה לא בזה שאני לא יודע להכין את הכבל. יש מוכנים ובשפע. פשוט לא ידעתי איזה כבל צריך, מה טוב, מה לא. אז שאלתי היום את המנהל שלי בעבודה (אני עובד בחברת מפץ) - הוא הסביר לי בשתי דקות במה מדובר (הסתבר שהבחור מבין גם באודיו רכב), איך מחברים את במגבר, וכו. עד היום חשבתי שאני קונה ערכה והמתקין הולך לעשות את הכל, כך שלא ביררתי כלום לגבי הכבלים והחיבורים. אז לקחתי שלושה כבלים 5 מטר של חברת Canare, מהעודפים - הברגתי להם ביצית ומתאם RCA, ובזה נגמר הסיפור.

DSCF6810.JPG

DSCF6822.JPG

DSCF6823.JPG

DSCF6824.JPG

DSCF6826.JPG

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

×
×
  • תוכן חדש...