Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :-)

מישהו מכיר מקום שמנקה פנסים דהויים ויוצא כמו חדש?

אני מחדרה, כמה שהכי קרוב עדיף, אבל אני מוכן לצאת קצת מהאזור בשביל תוצאה טובה.

האוטו זה הונדה סיויק 00 אם זה משנה.

פורסם

יש פוליש מיוחד לפנסים - שווה לך לנסות לבד,התוצאה מצויינת (מנסיון).

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

תודה על התגובה.

מחיר של פנס חדש מקורי זה 1300 שקל לאחד ולכן לא אוכל להרשות לעצמי להרוס את הפנס.

גם להוציא את הפנס לבד רק בשביל הפוליש זה סיפור, צריך להוריד אצלי את הטמבון.

לכן אני מעדיף ללכת לאיזה מקום מנוסה בדברים האלה.

 

עוד הצעות מישהו? רפי לין אולי?

פורסם

יש לי סיוויק 97 וכל הזמן חונה ברחוב בחניות לא מקורות ומצב הפנסים הקדמיים שלי ממש כמו חדשים, איך אצלך שנת 2000 וכבר הפנסים שלך דהויים?

פורסם

לא הכול דהוי,הוא לא חונה אף פעם בחניה מוצלת או במקום עם צל,ויש כמו פס לאורך כול הפנס למעלה(ממש כמה גבות מפיבר) רק שזה דהוי

מנהל מועדון PCR

 

אדיר.

פורסם

פחחים עושים את זה.

תעשה סיבוב.

 

המחירים משתנים בין 100-400 ש"ח לשניהם.

תלוי בעבודה.

 

אני עשיתי לשלי חידוש לא מזמן (נכשלתי בטסט).

 

בד"כ בסביבות ה-100 זה סתם פוליש, יש שינוי אבל קטן (הספיק לי לעבור טסט).

 

במחירים של ה-250 ככה וצפונה זה שלייף, פוליש ולא יודע מה עוד (תהליכים שלוקחים גם קצת זמן) ובסוף תהליכים אלו ממש נראה שינוי.

פורסם

בנוסף יצא לי להיות שבוע שעבר ביצחק שדה בת"א, בערך מול שוורץ כלי עבודה ישנה חנות שכתוב בשלט באותיות של קידוש לבנה שהם מתמחים בחידוש פנסים שדהו.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם
שלום :-)

מישהו מכיר מקום שמנקה פנסים דהויים ויוצא כמו חדש?

אני מחדרה, כמה שהכי קרוב עדיף, אבל אני מוכן לצאת קצת מהאזור בשביל תוצאה טובה.

האוטו זה הונדה סיויק 00 אם זה משנה.

 

 

אתה יכול לפנות למכון טסטים באור עקיבא - טסט פיקס בע"מ רח' האילן 1

במכון זה משתמשים בחומרים איכותיים לחידוש פנסים מושלם מבית טיפ טופ פתרונות בע"מ.

 

או לרכוש ערכת CARTARACT "עשה זאת בעצמך".

פורסם
פחחים עושים את זה.

תעשה סיבוב.

 

המחירים משתנים בין 100-400 ש"ח לשניהם.

תלוי בעבודה.

 

אני עשיתי לשלי חידוש לא מזמן (נכשלתי בטסט).

 

בד"כ בסביבות ה-100 זה סתם פוליש, יש שינוי אבל קטן (הספיק לי לעבור טסט).

 

במחירים של ה-250 ככה וצפונה זה שלייף, פוליש ולא יודע מה עוד (תהליכים שלוקחים גם קצת זמן) ובסוף תהליכים אלו ממש נראה שינוי.

 

חשוב ביותר להבין כי הפוליש הוא רק ניקוי והורדת לכלוך מהפנס אך בנוסף הוא גם מוריד את כל ההגנות הבסיסיות של הפלסטיק כמו הגנות UV וחום ולכן פנס שעבר פוליש ווקס יחזור להיות עכור מהר מאוד ואף במצב גרוע ממה שהיה לפני הטיפול.

 

ןלכן חובה לצפות את הפנסים בחומרי הגנה ונותני שקיפות בכדי להחזירם למצב ראשוני.

אתה מוזמן להתרשם מהסרטון באתר ומהתמונות של הלפני ואחרי בכדי שתבין יותר את הפעולה

פורסם

אמש לקראת הטסט עשיתי פוליש + ציפוי לפנסים והתוצאה טובה.

המיקום שטיפת רכבים ליד מכון רישוי חן בפרדס חנה, המחיר 120 ש"ח.

פורסם
יש פוליש מיוחד לפנסים - שווה לך לנסות לבד,התוצאה מצויינת (מנסיון).

 

יוסי.

 

 

"הפוליש" המיוחד שאתה מדבר עליו הינו ערכה שלמה בשם CARTARACT שבה יש את כל המרכיבים לחידוש פנס וכוללת חומר יחודי לציפוי מיוחד של הפלסטיק

שווה לנסות ולהיווכח.

×
×
  • תוכן חדש...