Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קומפוננט...שאלה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על רנו מגאן 97 האצ'בק...

 

התקנתי רדיו דיסק Pioneer וקומפוננט מקדימה של JBL דגם CS2165C

 

במגאן מקדימה על הדאש יש מקומות יעודיים לרמקולים קטנים וזה יצא ממש טוב.(לטוויטרים)

 

הבעיה היא שאני לא מקבל הרבה בסים...(יש לי מאחורה 2 רמקולים 5.4 של Pioneer והם לא ממש חזקים - מקורי של הרכב)

 

השאלה שלי היא האם ברמקולי 6.5 רגילים יש יותר בסים? האם קומפוננט מיועדים לא לתת בסים או שפשוט זה מה שהרמקול מסוגל לתת?

 

האם צריך וכדאי להתקין מאחורה 6X9 ולחתוך את המגש מאחורה כדי לקבל צליל יותר טוב או שלדעתכם קומפוננט מקדימה מספיקים?

 

תודה לעונים...

Renault Megane 1997 1.6L RT Manual

אלופים במוסכים

פורסם
חבר

אתה צריך לחבר מגבר

(וואי צריך להוציא סטיקר כזה)

 

תסביר לי בבקשה, את הקשר בין מגבר לתדרים נמוכים מקומפוננט. ?

 

לשואל.

רמקול רגיל (קוקוסלי) מנגן יותר נמוך מקומפוננט (לא באיכות גבוה אבל יורד יותר נמוך)

קומפוננט. מנג תדרים נמוכים. אבל בגלל העובדה שהוא מיד. וטוויטר. (יש סטים שיש מיד וופר. שהוא מנגן יותר נמוך. ממיד רגיל.

התדרים הנמוכים (מתחת בין 60 ל 80. תלוי ברמקול) לא מנגנים טוב

והם מיועדים לעבוד עם סאב. ולכן יש סיכוי גדול שחסר לך בס מקדימה.

 

בנוסף! תבדוק קוטביות האלמנטים. ( פלוס - מינוס של הרמקול) עם הם הפוכים. הרמקול ינגן יחסית "פחות" בסים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
תסביר לי בבקשה, את הקשר בין מגבר לתדרים נמוכים מקומפוננט. ?

 

לשואל.

רמקול רגיל (קוקוסלי) מנגן יותר נמוך מקומפוננט (לא באיכות גבוה אבל יורד יותר נמוך)

קומפוננט. מנג תדרים נמוכים. אבל בגלל העובדה שהוא מיד. וטוויטר. (יש סטים שיש מיד וופר. שהוא מנגן יותר נמוך. ממיד רגיל.

התדרים הנמוכים (מתחת בין 60 ל 80. תלוי ברמקול) לא מנגנים טוב

והם מיועדים לעבוד עם סאב. ולכן יש סיכוי גדול שחסר לך בס מקדימה.

 

בנוסף! תבדוק קוטביות האלמנטים. ( פלוס - מינוס של הרמקול) עם הם הפוכים. הרמקול ינגן יחסית "פחות" בסים.

 

אתה מסכים איתי שקומפוננט מנוצל בצורה הרבה הרבה יותר יעילה כשהוא מחובר למגבר?

וגם הדגם הנ"ל שהוא גדול- 6.5

(והמיד הינו מידבאס)

לא מתקרב למיצוי ללא מגבר

:onfire:
×
×
  • תוכן חדש...