Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם חוקי לצבוע רכב בצורה כזו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולמה אני שואל?

מפני שראיתי את הרכב הזה מוצע למכירה כשפתאום הוא צבוע בלבן.נראה לי מוזר שסתם כך מחליפים צבע לרכב.

מצ"ב תמונות לפני ואחרי.הכתום שחור לפני,הלבן אחרי.

ppp.JPG

qqq.JPG

פורסם

אין שום בעיה חוקית בצביעת רכב, ואפשר גם בכמה צבעים.

מה שכן - כשמחליפים את הצבע, צריך לשים לב שעשו עבודה טובה וצבעו את כל הרכב ולא רק בחוץ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אם אתה מתכוון שהרכב בשני צבעים, אז חוקי לחלוטין, ברשיון יירשם רב גווני.

ואם תרצה לצבוע בחזרה תדאג לעדכן ברישיון רכב, מה שכן עדכון עולה כסף.

כמובן עלות זניחה ביחס ל 5K-10K שעולה צביעה איכותית.

פורסם

עוד שאלה.

רכב שיש עליו מדבקת פרסום גדולה המכסה את כל צבע הרכב.האם יש צורך באישור על כך?ואיזה צבע רשום ברשיון,המקורי של הרכב או הצבע העכשווי?

רציתי להוסיף דוגמה למה שאני מתכוון אבל יאשימו אותי בפרסום סמוי אז נוותר.

פורסם

תראה אין לי מושג לגבי פרסומת של חברה כלשהי, אבל אני מניח שזה מותר - ראה את כל רכבי קוקה קולה \ רד בול.

אני לא יודע מה רשום להם ברשיונות, אבל הגיוני שיהיה רשום הצבע הכללי של הרכב כי הרי הוא לא בצבע "מדבקה" אלא בצבע כחול ויש עליו מדבקה.

לעומת זאת, לא חוקי לעשות ציורי "גרפיטי", לדוגמא רכבים עם ציורי air-brush עליהם.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
לא חוקי לעשות ציורי "גרפיטי", לדוגמא רכבים עם ציורי air-brush עליהם.

אפשר לדעת למה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ואם תרצה לצבוע בחזרה תדאג לעדכן ברישיון רכב, מה שכן עדכון עולה כסף.

כמובן עלות זניחה ביחס ל 5K-10K שעולה צביעה איכותית.

 

 

מישהו אמר שזה עולה 40 ש"ח - יכול להיות?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אכן, זה בערך המחיר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
דינו של רכב פרסומת כדין רכב צבוע.

יש לעדכן את רשיון הרכב ע"פ צבעה של המדבקה.

 

הנכון הדבר שמעל גודל מסויים, אסור לפרסם מדבקות פרסום על רכב? (כמובן שלא בגודל שחורג מגבולות הרכב, אלא כאלו שחולשות על רובו).

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

נו הרי יש את רכבי HOT והמכוניות עם הMALBORO. גם רכבים של תפוזינה קיימים, או רדבול - זה הרי מכסה את כל הרכב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אפשר לדעת למה?

לא הצלחתי למצוא את הפסיקה המדוייקת בתקנון, שכן לא נראה לי שהמחוקק משתמש במילה גרפיטי, אולי מישהו שמתמצא בו יותר יוכל לענות לך בדיוק יותר מאוחר.

אם זכרוני אינו מטעה אותי נתקלתי פעם בתקנה כזו שאומרת כי ציורים שכאלו מסיחים את דעתם של שאר הנהגים מהכביש, בין השאר אותו סעיף אוסר למשל התקנת מנורות UV צבעוניות מתחת לרכב בסגנון מהיר ועצבני ונקמת העונדה.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
לעומת זאת, לא חוקי לעשות ציורי "גרפיטי", לדוגמא רכבים עם ציורי air-brush עליהם.

 

 

אני לא מכיר שום בעיה עם רכב מצויר בגרפיטי, מה ההבדל בין רכב עם שני צבעים כמו בסמלון שלי, לבין רכב עם מדבקה על כל הפח ולעיתים גם על החלונות לבין רכב מקושקש בגרפיטי?

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

×
×
  • תוכן חדש...