Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות קלילה מטויוטה יאריס TAIL STUPID


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב אני רוצה לדעת רק אחרי כל התגובות שלכם לגבי היאריס החדשה "האוטו אם ההתנהגות

של פעם" איזה אוטו יותר טוב יאריס או ראלי MK2 יש בכלל מה להשוות :?:

 

106GTI :mm_tongu:

ואת האמת?

לעומת ה-106GTI היאריס יותר שימושית ביום יום בגלל המנוע,

אבל כשאתה מעלה את הקצב זה כבר תלוי בנהג,

אם אתה חובב לב בתחתונים היאריס יותר טובה כי היא יותר קריזיונרית בתגובות שלה

(בסיס גלגלים יותר קצר),

מצד שני, את ההגה של ה-106 שהייתה לי אני בטוח שאני לא אפגוש באף רכב הנעה קידמית.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טוב אני רוצה לדעת רק אחרי כל התגובות שלכם לגבי היאריס החדשה "האוטו אם ההתנהגות

של פעם" איזה אוטו יותר טוב יאריס או ראלי MK2 יש בכלל מה להשוות :?:

 

:shock:

 

הימור : השאלה הזאת תוסיף עוד 4 עמודים לשרשור ... :twisted:

פורסם
טוב אני רוצה לדעת רק אחרי כל התגובות שלכם לגבי היאריס החדשה "האוטו אם ההתנהגות

של פעם" איזה אוטו יותר טוב יאריס או ראלי MK2 יש בכלל מה להשוות :?:

 

106GTI :mm_tongu:

ואת האמת?

לעומת ה-106GTI היאריס יותר שימושית ביום יום בגלל המנוע,

אבל כשאתה מעלה את הקצב זה כבר תלוי בנהג,

אם אתה חובב לב בתחתונים היאריס יותר טובה כי היא יותר קריזיונרית בתגובות שלה

(בסיס גלגלים יותר קצר),

מצד שני, את ההגה של ה-106 שהייתה לי אני בטוח שאני לא אפגוש באף רכב הנעה קידמית.

 

עופר - יש מה להשוות, אם נתעלם מעניין איכות החיים העדיפה ביאריס, ונדבר רק על הנאה מנהיגה, אני מניח שמבחינת ביצועים הן דומות למדי, כשליאריס יש כנראה מנוע עדיף במקצת בסל"ד נמוך בגלל התזמון המשתנה.

 

מבחינת אחיזה אני מאמין גם שאין הבדל משמעותי. בהיגוי ה-106 תנצח, וגם בתנוחת ישיבה. היאריס לעומת זאת תקח בגיר ודוושות.

 

מן הסתם לא עשיתי מבחן השוואתי, אבל מה שיפה ביאריס זה שהיא מצליחה לשלב יכולות דינמיות טובות בסגנון ההוט האצ'ס של פעם, עם בטיחות ואיכות חיים עדיפה. וכל זה במחיר זול יחסית.

 

ליוגב - אתה באמת חושב שההגה של ה-106 טוב מזה של ה-306?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

פורד פוקוס

 

אה... זה לא השירשורפלצת הזה :shock:

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
ובנוגע ל"תרמית" - תקן DIN, מכיר? גם לקליאו 172 יש "רק" 170 כ"ס...

למען הדיוק והסדר הטוב, 169 כ"ס. :D

 

לפי התקן הזה, לפולו יש 97 כ"ס 'בלבד'... :twisted:

 

 

דווקא נתון רשמי , 101 כ"ס

אבל אני מניח שכיום , אחרי 6 שנים על הכביש, יש לה גם פחות מ97

:wink:

 

חוצמזה, למה אתה מערב הורים? (פולו :lol: )

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
טוב אני רוצה לדעת רק אחרי כל התגובות שלכם לגבי היאריס החדשה "האוטו אם ההתנהגות

של פעם" איזה אוטו יותר טוב יאריס או ראלי MK2 יש בכלל מה להשוות :?:

 

הTS היא בפירוש התרגום של טויוטה ל106 ראלי מודרנית. תרגום שפיז'ו כנראה יבחרו שלא לעשות (אולי עם הC2...?).

 

הTS נותנת את הכי הרבה "כיף לשקל" בדיוק כמו הראלי בשעתה.

 

בנוגע להשוואה ישירה בין שתיהן... את זה אני אשאיר למנוסים ממני. מה שכן, נדמה לי שזה די דומה לעימות 205GTI מול 106GTI.

די קשה לעשות את ההשוואה - פער דור בין הרכבים - בדיוק כמו בין הראלי לTS.

 

 

אגב, חזרתי לפני שעה מנהיגה של 9 שעות על היאריס, ההרצה הסתיימה רשמית (1000 ק"מ ב-ד-י-ו-ק עם דימום המנוע בחניית הבית 8) ).

 

כולל אשתאול, נס הרים, עמק האלה, סדום ערד ועוד ועוד ועוד... באסה לנהוג שם מוגבל ל4000 סל"ד :?. אבל גם תחת מגבלה כזו, האוטו חד, מגיב ועצבני בטירוף :twisted:

 

"בסיס גלגלים קצרצר זה הכי אח(י)" :lol:

 

 

* הצלחתי לרשום אח(י) :mm_tongu:

פורסם
ליוגב - אתה באמת חושב שההגה של ה-106 טוב מזה של ה-306?

רוני

 

רוני ידידי,

אני אכן חושב שמבחינת ההיגוי ה-106 עדיפה על ה-306.

וזאת משתי סיבות, האחת ל-106 בסיס גלגלים קצר יותר, אשר משפיע

בצורה מדהימה על זריזות ההיגוי של הרכב.

סיבה שניה, הפניה ימינה של ה-306GTI פשוט מטופשת, בגלל ההילוך השישי

כל פניה צפופה ימינה אתה לוקח כמו סמיטריילר.

 

או כמו שטל כתב:

"בסיס גלגלים קצרצר זה הכי אח(י)"

פורסם
ליוגב - אתה באמת חושב שההגה של ה-106 טוב מזה של ה-306?

רוני

 

רוני ידידי,

אני אכן חושב שמבחינת ההיגוי ה-106 עדיפה על ה-306.

וזאת משתי סיבות, האחת ל-106 בסיס גלגלים קצר יותר, אשר משפיע

בצורה מדהימה על זריזות ההיגוי של הרכב.

סיבה שניה, הפניה ימינה של ה-306GTI פשוט מטופשת, בגלל ההילוך השישי

כל פניה צפופה ימינה אתה לוקח כמו סמיטריילר.

 

או כמו שטל כתב:

"בסיס גלגלים קצרצר זה הכי אח(י)"

 

אה, טוב, לא התכוונתי לזה... אני דיברתי על ההגה - כלומר רמת הרגש והתחושה ממנו, ההיזון החוזר, הדיוק, המשקל - לדעתי בזה אין ל-306 מתחרות בקבוצה הזאת.

בנוגע לזריזות - בסיס הגלגלים הקצר אכן תורם לזריזות, אבל ה-306 למרות משקלה וגודלה היא בעלת יכולת מצוינת גם בתחום הזה, והפניית ההגה ימינה בגלל ההילוך השישי מפריעה רק בפניות פרסה. מתי כבר אתה עושה פניות פרסה בנהיגה ספורטיבית...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני ,

 

תדמיין רכב עם בסיס גלגלים של 106 ורוחב סרנים רחב משל 306

 

ומשקל של 106 GTI

 

אח.... אם ההגה רק היה קצר.....

 

זכרונות.... :roll:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...