Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות קלילה מטויוטה יאריס TAIL STUPID


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ולתמיר - נראה לי שלא נהגת על אימפרזה טורבו. עם כל הכבוד לכוח של הקליאו במדרגת הסל"ד הגבוהה, האימפרזה זה פשוט משהו אחר... במיוחד STI.

 

רוני

נכון שהיא משהו אחר ויעיד החיוך שלי כל הזמן שאני נזכר בנסיעה הראשונה שלי באימפרזה GT,אבל בכל זאת,מבחינת משיכה בטורים גבוהים,הקליאו היתה ועדיין,הדבר הכי קרוב לתחושה של אימפרזה.

וזה גם מה שגרם לי לבחור בה,ולה לבחור בי :wink:

פורסם
טל:

נסה את הפורום של טויוטה בעניין הטורבו:

http://toyotaownersclub.com/forums

כנס לפורום TOYOTA PERFORMANCE ומשם לפורום T.SPORT

 

Way ahead of you ELI172 :wink: :

 

http://toyotaownersclub.com/forums/index.php?act=ST&f=40&t=6081&

 

להתעלם בבקשה מהשאלה השנייה שלי... :oops:

 

אני אגב לא מתעניין בינתיים בשום קיט טורבו, תן לסיים את ההרצה קודם, לקחת כמה קורסים, לנהוג על האוטו תקופה משמעותית ואז אולי, מי יודע... :roll:

 

דייוויד:

הבחירה שלך ביאריס שחורה לפרוייקט בעייתית משהו, ואני אסביר:

היאריס היא מכונית חמודה, חמודה מאוד אפילו, כמה שלא תנסה לעשות אותה רע (צבע שחור, גאנטים זהובים וכו') זה לא יילך, היא תישאר מתוקה -

כך שעדיף להיכנע מראש ולקנות אחת אדומה ובא לציון גואל :lol:

 

 

* טוב זהו לשבוע זה, לא מדבר יותר על YTS . תזכירו לי אם אני חוטא שוב... :oops:

פורסם
וזה גם מה שגרם לי לבחור בה,ולה לבחור בי :wink:

 

לא, היא בחרה בך כי היא יודעת לזהות פראיירים מרחוק :wink::wink::wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
"אני לא יודע למה היאריס כל כך נהנית לכשכש, אם זה האחיזה הנמוכה באופן מפתיע שלה (על צמיגי 185/55R15 לעומת ה-14 שלי היא מייצרת פחות אחיזה באופן מורגש), אם זה הגובה שלה, בסיס הגלגלים הקצרצר או סתם כיול מתלים - אבל היא עושה את זה בשמחה ובשליטה מלאה." (sronis)

 

היאריס מקשקשת?

במבחן שנערך בגליון הגה מס' 39 בין היאריס TS לפונטו HGT נאמר שם: "בסיסית, היאריס מכויילת להתנהגות פחות ספורטיבית בנטייתה הברורה לתת היגוי..."

אתה מתכוון שהצלחת ממש להוציא אותה להיגוי יתר, או שהיו אלה פסיעות קלות של הזנב? כי הם כותבים ומדגישים את זה שמה שאתה מקבל מהיאריס בפניות זה ים שלת תת היגוי.

 

היי, מעבר לעובדה שקשה לי לעיתים להתייחס ברצינות למבחנים של "הגה", לאחר מגוון טעויות שאני רואה אצלם באופן קבוע (לאחרונה הרבה פחות) - מוזר לי כי במבחן מול ה-HGT דווקא היאריס יצאה פחות ספורטיבית. העניין ביאריס הוא מעט אחיזה, יחסית, באופן כללי. כלומר - יש לה הרבה תת היגוי והרבה היגוי יתר. היא לא תוכל לשמור על רמת מהירות מסוימת בסיבוב כמו שנניח פורד מונדיאו תוכל (אני מניח) אבל היא תוכל לשחק על התת היגוי והיגוי היתר לאורך כל הסיבוב בקלות רבה.

 

באחד הסיבובים עם היאריס, נכנסתי לסיבוב ובתוכו ביצעתי הפנייה חדה יחסית של ההגה. הסקסו שלי, שהיא (במפתיע אולי) אוחזת מעולה בכל הגלגלים ובכלל מאוזנת מאוד - הייתה פשוט נכנסת קצת יותר לתוך הסיבוב, עם מעין פסיעה קלה של האחוריים. היאריס דרשה פקודת היגוי מהירה לכיוון השני, בכדי שלא לזרוק את זנבה לכל הרוחות.

 

תזכירו לי, בהגה לא כתבו גם של-STI יש המון תת היגוי? :p

 

רוני

 

כמה דברים:

היאריס במבחן זה יצאה יותר מהנה (וגם באוטו מול ה 206 XS) בעיקר בגלל ההגה שלה שהוא הרבה יותר מתקשר מהחשמלי של הפונטו. בקשר להיגוי של היאריס, אין כמעט אוטו שאי אפשר להוציאו להיגוי יתר, השאלה היא מה הנטייה הבסיסית שלו והנטייה הבסיסית של היאריס וזה אין מה לעשות היא לתת היגוי. אין ספק שבכביש הררי ומתפתל אם תכנס לסיבוב עם פרובוקציה כגון אפל קונטרה אפל או עזיבה של הגז באמצע הפניה וכדומה, היא תקשקש בזנבה אבל בסיסית כמו רוב המכוניות היום היא מכויילת לתת היגוי.

לדעתי היאריס דרשה הרבה יותר תיקוני הגה מאשר הסקסו בגלל שבסיס הגלגלים שלה אם אני לא טועה קטן יותר מה שהופך אותה ליותר חדה,אבל גם ליותר עצבנית. דווקא באוטו די התרשמו מהאחיזה של היאריס ומהיכולת שלה לשנות כיוון: "את ההבדלים בין היכולות ניתן היה לראות במסלול הסלאלום. שם, בעוד הפיז'ו הרגישה מסורבלת, איבדה אחיזה ולא הצליחה לטפס מעל 65 קמ"ש לערך, פיזזה היאריס ודחקה בנהג עוד ועוד, משנה כיוון במיידיות של דג שנמשה מהמיים ונשלטת גם ב 80 קמ"ש ויותר." (ניצן רז אוטו ג'-198 השוואתי יאריס TS נגד 206 XS). לדעתי "העצבנות" של היאריס היא שהביאה לכך שהיא תאבד אחיזה מוקדם יותר מהסקסו.

בקשר להגה, אני דווקא חייב לציין שאני הרבה יותר מרוצה מהגה מאשר מאוטו, יש שם כתבות הרבה יותר מעניינות ואני לא מצאתי טעויות. בקשר להיגוי של אסטי, יש תמונות של מה שנגרם לגלגלים הקדמיים לאחר תת היגוי מוגזם,אך נאמר שם שאפשר לפתור את הנטייה הזו בשתי דרכים:

או לנהוג עם פרובוקציות, או להוריד את לחץ האויר מהלחץ המומלץ בגלגלים הקדמיים ויותר באחוריים ואז מקבלים התנהגות ניטרלית עם נטייה בסיסית להיגוי יתר.

second is the first looser

פורסם
... אבל בסיסית כמו רוב המכוניות היום היא מכויילת לתת היגוי.

 

... או להוריד את לחץ האויר מהלחץ המומלץ בגלגלים הקדמיים ויותר באחוריים ואז מקבלים התנהגות ניטרלית עם נטייה בסיסית להיגוי יתר.

 

זה שכל המכוניות מכויילות לתת היגוי לא אומר שהן כולן מכויילות זהה. יש כאלה שיש להן נטייה מוגברת ללתתיגוי ויש כאלה שפחות.

 

להוריד לחץ אוויר לנהיגת כביש זה אף פעם לא מומלץ. מקסימום להוסיף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש לי יאריס טי ספורט : אני מרוצה מהאוטו

בשביל מנוע 1.5 106כס זה מצויין 0-100 9 שניות

לא חושב שתימצאו אוטו עם מנוע 1.5 בעל נתותים כמו של יאריס TS

 

לגבי היאריס טורבו שמעתי שהיאריס טורבו מגיע לארץ ואיתה יוצא גם קיט שכולל טורבו שאמור להוסיף כ40 כס

רצתי לדעת אם זה נכון שיוצא הקיט לארץ

ואם יש לימשהו עוד מידע לגבי היאריס טורבו אני ישמח לישמוע...

 

:evilbat:

פורסם
... אבל בסיסית כמו רוב המכוניות היום היא מכויילת לתת היגוי.

 

... או להוריד את לחץ האויר מהלחץ המומלץ בגלגלים הקדמיים ויותר באחוריים ואז מקבלים התנהגות ניטרלית עם נטייה בסיסית להיגוי יתר.

 

זה שכל המכוניות מכויילות לתת היגוי לא אומר שהן כולן מכויילות זהה. יש כאלה שיש להן נטייה מוגברת ללתתיגוי ויש כאלה שפחות.

 

להוריד לחץ אוויר לנהיגת כביש זה אף פעם לא מומלץ. מקסימום להוסיף.

 

נכון שכל מכונית מכויילת באופן שונה, אבל לפי מה שהגה אמרו הטויוטה מכויילת בסיסית לתת היגוי. בסיס הגלגלים הקצר של ה TS מקנה לה "עצבנות" בכביש המפותל ויכולת שינוי כיוון מרשימה. עקב כך אפשר גם להוציאה לפסיעות קלות של הזנב.

 

עובדה שרק הוצאת אויר מהצמיגים פתרה את תת ההיגוי המוגזם של אסטי כי היא היתה עם יותר מידי אויר בצמיגים.

second is the first looser

פורסם
... אבל בסיסית כמו רוב המכוניות היום היא מכויילת לתת היגוי.

 

... או להוריד את לחץ האויר מהלחץ המומלץ בגלגלים הקדמיים ויותר באחוריים ואז מקבלים התנהגות ניטרלית עם נטייה בסיסית להיגוי יתר.

 

זה שכל המכוניות מכויילות לתת היגוי לא אומר שהן כולן מכויילות זהה. יש כאלה שיש להן נטייה מוגברת ללתתיגוי ויש כאלה שפחות.

 

להוריד לחץ אוויר לנהיגת כביש זה אף פעם לא מומלץ. מקסימום להוסיף.

 

נכון שכל מכונית מכויילת באופן שונה, אבל לפי מה שהגה אמרו הטויוטה מכויילת בסיסית לתת היגוי. בסיס הגלגלים הקצר של ה TS מקנה לה "עצבנות" בכביש המפותל ויכולת שינוי כיוון מרשימה. עקב כך אפשר גם להוציאה לפסיעות קלות של הזנב.

 

עובדה שרק הוצאת אויר מהצמיגים פתרה את תת ההיגוי המוגזם של אסטי כי היא היתה עם יותר מידי אויר בצמיגים.

 

אתה לא עקבי.

 

1. כבר אמרת נכון שכל מכונית מכויילת לתתיגוי בסיסי, כלומר, בכניסה לסיבוב בלי האצה ועם משקל מאוזן קדים-אחור המכונית תפתח תתיגוי. בזה ה-TS זהה לכל מכונית אחרת, השאלה היא באיזו קלות ניתן לעבור להיגוי יתר. רוני טוען שב-TS ניתן לעשות זאת ביתר קלות מב-VTS.

 

2. אתה כתבת בפירוש שהורד לחץ אוויר מהלחץ המומלץ, לא שהיה עודף...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

Z8 היקר, יש לך הרבה טעויות.

 

כמה דברים:

היאריס במבחן זה יצאה יותר מהנה (וגם באוטו מול ה 206 XS) בעיקר בגלל ההגה שלה שהוא הרבה יותר מתקשר מהחשמלי של הפונטו.

 

אם היאריס יצאה מהנה הרבה יותר בגלל הגה בלבד - אז משהו קצת דפוק במבחן. הגה לא עושה את הרכב. הוא עוזר לנהג, אבל אפשר להסתדר גם בלעדיו. (כלומר בלי הגה מתקשר מי יודע מה).

 

בקשר להיגוי של היאריס, אין כמעט אוטו שאי אפשר להוציאו להיגוי יתר, השאלה היא מה הנטייה הבסיסית שלו והנטייה הבסיסית של היאריס וזה אין מה לעשות היא לתת היגוי. אין ספק שבכביש הררי ומתפתל אם תכנס לסיבוב עם פרובוקציה כגון אפל קונטרה אפל או עזיבה של הגז באמצע הפניה וכדומה, היא תקשקש בזנבה אבל בסיסית כמו רוב המכוניות היום היא מכויילת לתת היגוי.

 

הנטייה הבסיסית של כל המכוניות, כולל הכל, היא לתת היגוי. חלקן מגיבות מהר יותר עם החלק האחורי לפרובוקציות, אפילו קטנות כמו העברת משקל מוגזמת או עזיבת גז. היאריס, כנראה בגלל כיול וגם בגלל מחסור מסוים באחיזה, נוהגת לכשכש בזנבה יותר מהר מהרבה מכוניות ספורטיביות אחרות. כולל הסקסו שלי, לדוגמה.

 

לדעתי היאריס דרשה הרבה יותר תיקוני הגה מאשר הסקסו בגלל שבסיס הגלגלים שלה אם אני לא טועה קטן יותר מה שהופך אותה ליותר חדה,אבל גם ליותר עצבנית. דווקא באוטו די התרשמו מהאחיזה של היאריס ומהיכולת שלה לשנות כיוון: "את ההבדלים בין היכולות ניתן היה לראות במסלול הסלאלום. שם, בעוד הפיז'ו הרגישה מסורבלת, איבדה אחיזה ולא הצליחה לטפס מעל 65 קמ"ש לערך, פיזזה היאריס ודחקה בנהג עוד ועוד, משנה כיוון במיידיות של דג שנמשה מהמיים ונשלטת גם ב 80 קמ"ש ויותר." (ניצן רז אוטו ג'-198 השוואתי יאריס TS נגד 206 XS). לדעתי "העצבנות" של היאריס היא שהביאה לכך שהיא תאבד אחיזה מוקדם יותר מהסקסו.

 

בסיס הגלגלים זה לא הכל. לדוגמה, וזאת בטח תהיה הפתעה, ה-306 שהייתה לי ( 2.58 ) נהגה לכשכש בזנבה אף יותר מהסקסו (2.39). אצל היאריס זה גם בסיס הגלגלים אבל גם הגובה והעדר המשקל על הסרן האחורי, וכמובן - כיול מתלים.

אני לא יודע איך בחנו אותה בסללום ב"אוטו" (אני יכול לבדוק...) אבל כמו שאני מכיר אותם, הם עושים סללומים של 18 מטר, או משהו בסגנון. אימפרזה WRX עושה 80 קמ"ש בסללום כזה (STI עושה 88 ). אני אתפלא מאוד אם היאריס הצליחה לשמור על 80 קמ"ש בסללום, ובכל מקרה, בסללום הפניות סטריליות, בכביש לא...

 

בקשר להגה, אני דווקא חייב לציין שאני הרבה יותר מרוצה מהגה מאשר מאוטו, יש שם כתבות הרבה יותר מעניינות ואני לא מצאתי טעויות. בקשר להיגוי של אסטי, יש תמונות של מה שנגרם לגלגלים הקדמיים לאחר תת היגוי מוגזם,אך נאמר שם שאפשר לפתור את הנטייה הזו בשתי דרכים:

או לנהוג עם פרובוקציות, או להוריד את לחץ האויר מהלחץ המומלץ בגלגלים הקדמיים ויותר באחוריים ואז מקבלים התנהגות ניטרלית עם נטייה בסיסית להיגוי יתר.

 

אני מכיר כמה חבר'ה מ"הגה" והם חבר'ה טובים. עם זאת, יש לי עדיין בעיה עם הרמה של העיתון. בעיתונים הישנים יש הרבה טעויות, כיום פחות. עם זאת, אצל האסתי הם טעו בגדול. שתי הדרכים שציינת פשוט לא נכונות. השיטה הנכונה פשוטה מאוד, ואני מתפלא שב"הגה" לא שמעו עליה. הם כנראה עבדו לפי הנטייה הטבעית שיש לנו כשאנו חווים תת היגוי - לרדת מהגז. זאת טעות. ל-STI יש תת היגוי גדול יחסית ומורגש. בגלל ההנעה הכפולה הייחודית שלה, ההיגוי לפעמים מרגיש מוזר, למשל בכביש המהיר הפניות קטנות לא עושות כמעט דבר, וההיגוי לא מרגיש מחובר 1:1. מצד שני בכביש המתפתל יש לה תכונה מדהימה למדי, שאין להרבה מכוניות אחרות: היא מתגברת על תת היגוי בעזרת כוח.

 

כנס לסיבוב, תרגיש מעט תת היגוי. בניגוד לכל האינסטינקטים לחץ יותר חזק על הגז. הכוח יועבר אחורה, הצמיגים הקדמיים ילפתו את האספלט והרכב יירה עצמו קדימה לכיוון שבחרת. זה כל כך מדהים בפעם הראשונה שמרגישים את זה, שלא יכלתי להפסיק להתפעל בקול רם.

 

כנראה שב"הגה" לא כל כך עלו על ה"שיטה" הזאת. לומר את האמת, גם אני בהתחלה לא האמנתי, אבל אחרי שחוויתי את זה פעם אחת, גיליתי שאני נוסע בסיבובים של נס הרים מהר יותר משאי פעם נסעתי עם כל מכונית אחרת.

 

עוד אנקדוטה קטנה, מפי מדריך נהיגה מוכר (לא ראם סמואל) - בסיבוב מסוים באזור נס הרים, אשר אותו הוא מכיר היטב ובודק בו תמיד מהירות מירבית בכל רכב, ה-STI מובילה על שאר המכוניות בהפרש של כ-15 קמ"שים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה אומר ומה אגיד.

אחד מכתבי הרכב הגדולים שלנו בכל הזמנים צומח לנו ממש מול העיניים.

תגיד לי, מה עובר עליך :?:

כולם לא יודעים כלום חוץ ממך :?:

בוקר טוב

השמש לא זורחת לך מהתחת:!:

תתחיל להקשיב לדעות של אחרים אולי תלמד משהו.

יש כאן מספר אנשים בת'רד הזה שחושבים אחרת ממך (כולל כתבים ידועי שם),

אבל רק אתה יודע מה נכון :!:

סחתיין עליכום :roll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נ.ב.

אני אחרי שעתיים בפקק בגלל הפיגוע,

והיו שני פיגועים היום (בינתיים) :mad:

אז אני עצבני יותר מהרגיל :!::evil:

פורסם

זה שמישהו 'כתב רכב ' לא הופך אותו אוטומטית למבין גדול בנהיגה, בייחוד בארץ. אפילו קלארקסון האלמותי מגדיר עצמו כנהג לא מי יודע כמה וטוען כי הוא קודם כל עיתונאי.

 

כבר ראינו כתבי רכב כותבים שטויות אמיתיות, והמבחן של הפורשה 'בהארץ' זו דוגמא מובהקת. דווקא הטרנד של צירוף נהגים מומחים למבחנים של המכוניות החמות הוא מבורך ומסייע לקבלת דעת מיקצועית יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה אומר ומה אגיד.

אחד מכתבי הרכב הגדולים שלנו בכל הזמנים צומח לנו ממש מול העיניים.

תגיד לי, מה עובר עליך :?:

כולם לא יודעים כלום חוץ ממך :?:

בוקר טוב

השמש לא זורחת לך מהתחת:!:

תתחיל להקשיב לדעות של אחרים אולי תלמד משהו.

יש כאן מספר אנשים בת'רד הזה שחושבים אחרת ממך (כולל כתבים ידועי שם),

אבל רק אתה יודע מה נכון :!:

סחתיין עליכום :roll:

 

קודם כל, אתה באמת לא חייב להוציא את העצבים עלי, אתה יודע...

 

דבר שני - אנחנו מנהלים פה דיון. אני נותן את דעתי, וזה הכל. לא אמרתי שאף אחד לא יודע כלום, פשוט טענתי שיש כמה טעויות, לדעתי, בדברים של Z8, למשל.

 

לומר לך את האמת, להגיד לי "תתחיל להקשיב לדעות של אחרים אולי תלמד משהו" זה ממש מעצבן. אני שייך לסוג האנשים שתמיד מנסים ללמוד כל דבר שאפשר מדעות של אחרים, ואני בהחלט מוכן להודות כאשר אני טועה. במקרה הפעם אני לא חושב שאני טועה.

 

בנוסף, קראתי את כל הת'רד מההתחלה ועד הסוף, ואז מהסוף שוב להתחלה, וחיפשתי את אותם כתבים ידועי שם שחושבים אחרת ממני, חוץ מצוקרמן, שהוא באמת כתב ידוע שם :wink: אבל לא ממש סתר אותי, לא מצאתי אף אחד. אם זה באמת קריטי לך, אני מוכן לשאול אישית את אותם כתבי רכב ידועים לדעתם, רגע, בעצם כבר עשיתי את זה... :p

 

אז יוגב, כמו שאני לא מנסה להגן נחרצות על הרכב שלי, ויודע את יתרונותיו וחסרונותיו, אז גם אתה לא חייב לחשוב שהיאריס היא משהו שהיא לא. שים לב, דרך אגב, שאני מאוד התרשמתי ממנה לטובה בסה"כ, אפילו השוויתי אותה ל-205GTI בכמה מאפיינים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ליאריס נתיה טבעית לתת היגוי, כלומר אם אתה נכנס לפניה בלי פרובוקציות הנטייה תהיה תת היגוי. אם תכניס אותה לפניה אם פרובוקציה היא תוציא את זנבה למחול.

 

בקשר לאסטי, אני לא שמעתי על המערכת הזו. מה שהבנתי זה שצריך לנהוג אותה חזק כדי להנות ממנה בפניות. אגב באסטי החדשה שמשווקת ביפן יש מערכת נחמדה הנקראת DCCD לשליטה על חלוקת הכוח בין הסרנים. במצב אוטומטי מעבירה המערכת 60% כוח אחורה ו40% קדימה, אך הדבר הנחמד הוא שניתן לשלוט ידנית על המערכת ולקבוע כמה כוח יעבור לכל סרן. חבל רק שמערכת זו לא משווקת בארץ.

 

sronis אתה רשמת שיש לי הרבה טעויות, אני את דברי ביססתי על מה שנכתב בעיתונאות הרכב ולכן זו לא טעות שלי אלה טעות של מי שכתב את זה. יכול להיות שלא הבנתי או שהם לא הסבירו את עצמם נכון. בכל אופן אני חייב לציין שאני ממש נהנה מהרמה הגבוהה של הדיונים פה ואני לומד מהם הרבה.

second is the first looser

פורסם
ליאריס נתיה טבעית לתת היגוי, כלומר אם אתה נכנס לפניה בלי פרובוקציות הנטייה תהיה תת היגוי. אם תכניס אותה לפניה אם פרובוקציה היא תוציא את זנבה למחול.

 

בקשר לאסטי, אני לא שמעתי על המערכת הזו. מה שהבנתי זה שצריך לנהוג אותה חזק כדי להנות ממנה בפניות. אגב באסטי החדשה שמשווקת ביפן יש מערכת נחמדה הנקראת DCCD לשליטה על חלוקת הכוח בין הסרנים. במצב אוטומטי מעבירה המערכת 60% כוח אחורה ו40% קדימה, אך הדבר הנחמד הוא שניתן לשלוט ידנית על המערכת ולקבוע כמה כוח יעבור לכל סרן. חבל רק שמערכת זו לא משווקת בארץ.

 

sronis אתה רשמת שיש לי הרבה טעויות, אני את דברי ביססתי על מה שנכתב בעיתונאות הרכב ולכן זו לא טעות שלי אלה טעות של מי שכתב את זה. יכול להיות שלא הבנתי או שהם לא הסבירו את עצמם נכון. בכל אופן אני חייב לציין שאני ממש נהנה מהרמה הגבוהה של הדיונים פה ואני לומד מהם הרבה.

 

קודם כל - צודק, הטעויות אינן שלך אלא של מי שעל דבריו ביססת אותן.

 

דבר שני - כמובן שליאריס יש נטייה טבעית לתת היגוי, כמו לכל רכב. זה בדיוק מה שאמרתי. רק ציינת שתחת פרובוקציה קלילה למדי, באופן יחסי, היא נכנסת להיגוי יתר.

 

בנוגע ל-STI, אני לא יודע איך זה עובד בדיוק, אני רק יודע שזה עובד... ואני מכיר את ה-DCCD.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...