Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות קלילה מטויוטה יאריס TAIL STUPID


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבעיה לא נעוצה במושב (כשלעצמו טוב )

 

המבנה המיניוואני :? ..הוא הבעיה..

 

אמת, אבל ניתן באמצעות התקנת באקט לשפר קצת את התחושה וזאת באמצעות שכבת הריפוד הדקיקה וקיצור מרווח גחון ישבן לריצפה.

 

וזה מזכיר לי לספר לכם שעד היום אני לא מוצא את התנוחת נהיגה המתאימה ב-C3

אין לי בעיה עם ההגה כי הוא מתכוונן לכל הכיוונים וזה סבבה.

הבעיה שלי היא עם אפקט המינוואניות שמחרבן הכל ויוצר ניתוק מוחלט.

זה כמו לנהוג בראלי עם 4 כריות על הבאקט.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ולא נוגע בשום בורג במנוע עד שיש כסף לרכישת קיט טורבו מלא bolt-on

 

ומי יודע אולי זה יתממש :wink:

 

דייוויד, לפי מקורות מודיעיניים די מוסמכים מסתובבות כבר 2 כאלה בארץ (2003 כנראה) :!:

 

מעניין מאוד למה לא ראינו אותן במפגשים עדיין... :roll: . מאוד מסקרן לדעת איך דבר כזה נוסע....

 

וואלה ? טוב לדעת.

תשמע, זה הדבר הכי מתבקש לביצוע, הקיטים היפאניים פשוט מעולים ובאמת מדובר ב-bolt-on

חבל מראש על כל שקל שיבוזבז בתצורה האטמוספרית כשיש קיטים באיכות כזאת טובה כשההתקנה באמת לא מורכבת והפגיעה באמינות כנראה לא כ"כ גדולה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
הבעיה לא נעוצה במושב (כשלעצמו טוב )

 

המבנה המיניוואני :? ..הוא הבעיה..

 

אמת, אבל ניתן באמצעות התקנת באקט לשפר קצת את התחושה וזאת באמצעות שכבת הריפוד הדקיקה וקיצור מרווח גחון ישבן לריצפה.

 

וזה מזכיר לי לספר לכם שעד היום אני לא מוצא את התנוחת נהיגה המתאימה ב-C3

אין לי בעיה עם ההגה כי הוא מתכוונן לכל הכיוונים וזה סבבה.

הבעיה שלי היא עם אפקט המינוואניות שמחרבן הכל ויוצר ניתוק מוחלט.

זה כמו לנהוג בראלי עם 4 כריות על הבאקט.

 

כאן המקום לציין שאסור מבחינה בטיחותית להתקין באקט אמיתי (מיקשה אחת) במכונית נטולת קשת התהפכות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

"אני לא יודע למה היאריס כל כך נהנית לכשכש, אם זה האחיזה הנמוכה באופן מפתיע שלה (על צמיגי 185/55R15 לעומת ה-14 שלי היא מייצרת פחות אחיזה באופן מורגש), אם זה הגובה שלה, בסיס הגלגלים הקצרצר או סתם כיול מתלים - אבל היא עושה את זה בשמחה ובשליטה מלאה." (sronis)

 

היאריס מקשקשת?

במבחן שנערך בגליון הגה מס' 39 בין היאריס TS לפונטו HGT נאמר שם: "בסיסית, היאריס מכויילת להתנהגות פחות ספורטיבית בנטייתה הברורה לתת היגוי..."

אתה מתכוון שהצלחת ממש להוציא אותה להיגוי יתר, או שהיו אלה פסיעות קלות של הזנב? כי הם כותבים ומדגישים את זה שמה שאתה מקבל מהיאריס בפניות זה ים שלת תת היגוי.

second is the first looser

פורסם
"אני לא יודע למה היאריס כל כך נהנית לכשכש, אם זה האחיזה הנמוכה באופן מפתיע שלה (על צמיגי 185/55R15 לעומת ה-14 שלי היא מייצרת פחות אחיזה באופן מורגש), אם זה הגובה שלה, בסיס הגלגלים הקצרצר או סתם כיול מתלים - אבל היא עושה את זה בשמחה ובשליטה מלאה." (sronis)

 

היאריס מקשקשת?

במבחן שנערך בגליון הגה מס' 39 בין היאריס TS לפונטו HGT נאמר שם: "בסיסית, היאריס מכויילת להתנהגות פחות ספורטיבית בנטייתה הברורה לתת היגוי..."

אתה מתכוון שהצלחת ממש להוציא אותה להיגוי יתר, או שהיו אלה פסיעות קלות של הזנב? כי הם כותבים ומדגישים את זה שמה שאתה מקבל מהיאריס בפניות זה ים שלת תת היגוי.

 

זה פעם ראשונה שאני שומע על מבחן שבו נאמר שהTS נוטה לתת-היגוי...

בכל המבחנים שקראתי עד היום + התרשמויות של חבר'ה שנהגו ברכב נאמר שהאוטו הזה פשוט מזכיר רכב צרפתי חמים, טוב וישן (מבחינת מאפייני התנהגות כמובן :wink: ).

 

* למי שחושב שאני קצת אובססיבי בנוגע לTS, אז... כן אני כן :D

פורסם
"אני לא יודע למה היאריס כל כך נהנית לכשכש, אם זה האחיזה הנמוכה באופן מפתיע שלה (על צמיגי 185/55R15 לעומת ה-14 שלי היא מייצרת פחות אחיזה באופן מורגש), אם זה הגובה שלה, בסיס הגלגלים הקצרצר או סתם כיול מתלים - אבל היא עושה את זה בשמחה ובשליטה מלאה." (sronis)

 

היאריס מקשקשת?

במבחן שנערך בגליון הגה מס' 39 בין היאריס TS לפונטו HGT נאמר שם: "בסיסית, היאריס מכויילת להתנהגות פחות ספורטיבית בנטייתה הברורה לתת היגוי..."

אתה מתכוון שהצלחת ממש להוציא אותה להיגוי יתר, או שהיו אלה פסיעות קלות של הזנב? כי הם כותבים ומדגישים את זה שמה שאתה מקבל מהיאריס בפניות זה ים שלת תת היגוי.

 

היי, מעבר לעובדה שקשה לי לעיתים להתייחס ברצינות למבחנים של "הגה", לאחר מגוון טעויות שאני רואה אצלם באופן קבוע (לאחרונה הרבה פחות) - מוזר לי כי במבחן מול ה-HGT דווקא היאריס יצאה פחות ספורטיבית. העניין ביאריס הוא מעט אחיזה, יחסית, באופן כללי. כלומר - יש לה הרבה תת היגוי והרבה היגוי יתר. היא לא תוכל לשמור על רמת מהירות מסוימת בסיבוב כמו שנניח פורד מונדיאו תוכל (אני מניח) אבל היא תוכל לשחק על התת היגוי והיגוי היתר לאורך כל הסיבוב בקלות רבה.

 

באחד הסיבובים עם היאריס, נכנסתי לסיבוב ובתוכו ביצעתי הפנייה חדה יחסית של ההגה. הסקסו שלי, שהיא (במפתיע אולי) אוחזת מעולה בכל הגלגלים ובכלל מאוזנת מאוד - הייתה פשוט נכנסת קצת יותר לתוך הסיבוב, עם מעין פסיעה קלה של האחוריים. היאריס דרשה פקודת היגוי מהירה לכיוון השני, בכדי שלא לזרוק את זנבה לכל הרוחות.

 

תזכירו לי, בהגה לא כתבו גם של-STI יש המון תת היגוי? :p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

השוואה בין היאריס לקליאו,לא מתבקשת.

אמנם הקליאו ספורטיבית יותר,אך גם עולה 40K יותר!

התמורה לה זוכים מהיאריס היא בגדר יוצאת דופן,כאשר פונטו HGT עולה 110,000 ואיביזה TDI חוצה את קו ה-130,000.

בהתחשב גם באבזור כגון:דוושות,הגה,ג'נטים,אגזוז,חצאיות,מושבים,המחיר והתמורה הם הטובים ביותר לדעתי שאפשר למצוא היום.

טל:

נסה את הפורום של טויוטה בעניין הטורבו:

http://toyotaownersclub.com/forums

כנס לפורום TOYOTA PERFORMANCE ומשם לפורום T.SPORT

פורסם
השוואה בין היאריס לקליאו,לא מתבקשת.

אמנם הקליאו ספורטיבית יותר,אך גם עולה 40K יותר!

התמורה לה זוכים מהיאריס היא בגדר יוצאת דופן,כאשר פונטו HGT עולה 110,000 ואיביזה TDI חוצה את קו ה-130,000.

בהתחשב גם באבזור כגון:דוושות,הגה,ג'נטים,אגזוז,חצאיות,מושבים,המחיר והתמורה הם הטובים ביותר לדעתי שאפשר למצוא היום.

טל:

נסה את הפורום של טויוטה בעניין הטורבו:

http://toyotaownersclub.com/forums

כנס לפורום TOYOTA PERFORMANCE ומשם לפורום T.SPORT

 

הוא לא השווה את היאריס לקליאו אלא ל-VTS, אם כי ניתן לטעון שההשוואה המתבקשת היא ל-VTR דווקא.

דרך אגב, הקליאו MK1 עלתה בזמנו (לפני כשנתיים וחצי) 117K ש"ח 'על הכביש'. החדשה יותר יקרה משמעותית, אם כי ניתן לראות את לאן הולך הכסף (גימור ברמה אחרת).

 

אני דווקא יצאתי מעודד מהחוויה של רוני עם היאריס. גירסת הטורבו אולי תבטיח שלמרות בגידת רנו עם הקליאו MK2 והבגידה המתמשכת של פיז'ו באלוהי ה-GTI, בכל זאת יהיה לאן לקטון מהקליאו ספורט מבלי לאבד ריגושים.

 

זה כמובן בתנאי שאין מצב למיאטה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כאחד שיש לו היום יאריס TS בבית, ובעבר הייתה לו 106GTI

יש לי כמה הערות/הארות:

א. היאריס באמת נוטה יותר לתת היגוי מאחר ויש לה המון כוח בסל"ד נמוך,

אלא אם אתה מוריד את הרגל מהגז ואז הזנב מחליק החוצה במהירות מדהימה

ב. לגבי הערות של רוני על האחיזה של היאריס, האוטו אוחז פלאים אם יודעים

איך להוציא את זה ממנו, אני לא נסעתי הרבה על האוטו, אבל השבוע הוא שלי

(אח שלי בקובה, הנבלה :roll: ), ואני רק עכשיו מתחיל להבין כמה אפשר להוציא

מהאוטו הזה.

ג. לגבי תחושת המנוע שהוא לא נותן את הפאנצ' של ה-106/סקסו, אז בטח שהוא

לא נותן פאנצ' כי בניגוד למנוע המטומטם שהיה לי בפיז'ו, כאן אתה לא צריך להוריד

הילוכים כל שתי דקות כדי לשמור על קצב. מומנט בשרני מ-2K סל"ד. פשוט מדהים :!:

בקיצור,

אחלה קנייה,

במיוחד בהתחשב בזה שהרכב יפני, ולא צרפתי שמאכיל אותך באגטים כל שני וחמישי

(ואני לא מדבר על מאכיל מהפה :wink: )

פורסם

יוגביל'ה לא עברה המרירות מהצרפתיה לשעבר שלך? :lol:

 

למען האמת לא התכונתי להגיב על ענייין רצועת הכח אבל אם אתה נכנסתה לזה אני אוסיף את דעתי.

רצועת כח רחבה יכלה לתת יותר ביצועים בפחות הספק ופחות רעש וצילצולים תרתי משמע.

הדוגמא הכי טובה לכך היא במבחן שעשה שלומי עם 206GTI מול ...(דני אני חושב) קליאו172 MK1.

המבחן היה האצה מרולאובר והראה הבדלים זניחים בהאצה בין השתיים, למרות פער של כ-35 סוסים. הכל תלוי ברצועת הכח.

ב206 יש משיכה חזקה וארוכה שעושה נעים בבטן. לקליאו יש בעיטה אי שם בקצהו העליון של הסקאלה, שעושה לך (ואאאאאאאההההההההה :twisted::twisted: )

אגב חויה מדהימה שעוד לא חויתי באף רכב אחר.

 

אני היום עובר התמודדות דומה בשאלה זו עם ה-VTR לאחר שיפורים. רצועת הכח התקצרה ולפעמים כשרוצים לעבור מנסיעה מנהלתית למהירה יש עצלות מסוימת עד הכניסה ל 4000 אבל שם למעלה המנוע עושה לך כ"כ טוב בבטן בגב ובאוזן שאתה אומר לעזאזל השימושיות אני רוצה לשרוף גומי :twisted::twisted: . זו אגב הסיבה העיקרית לעליה בצריכת הדלק. פשוט יותר כיף למשוך הילוכים.

פורסם
כאחד שיש לו היום יאריס TS בבית, ובעבר הייתה לו 106GTI

יש לי כמה הערות/הארות:

א. היאריס באמת נוטה יותר לתת היגוי מאחר ויש לה המון כוח בסל"ד נמוך,

אלא אם אתה מוריד את הרגל מהגז ואז הזנב מחליק החוצה במהירות מדהימה

ב. לגבי הערות של רוני על האחיזה של היאריס, האוטו אוחז פלאים אם יודעים

איך להוציא את זה ממנו, אני לא נסעתי הרבה על האוטו, אבל השבוע הוא שלי

(אח שלי בקובה, הנבלה :roll: ), ואני רק עכשיו מתחיל להבין כמה אפשר להוציא

מהאוטו הזה.

ג. לגבי תחושת המנוע שהוא לא נותן את הפאנצ' של ה-106/סקסו, אז בטח שהוא

לא נותן פאנצ' כי בניגוד למנוע המטומטם שהיה לי בפיז'ו, כאן אתה לא צריך להוריד

הילוכים כל שתי דקות כדי לשמור על קצב. מומנט בשרני מ-2K סל"ד. פשוט מדהים :!:

בקיצור,

אחלה קנייה,

במיוחד בהתחשב בזה שהרכב יפני, ולא צרפתי שמאכיל אותך באגטים כל שני וחמישי

(ואני לא מדבר על מאכיל מהפה :wink: )

 

אפשר הערות להערות שלך? :D

 

א. היאריס נוטה לתת היגוי לא כי יש לה "המון כוח" בסל"ד נמוך, אלא כי האחיזה שלה מלפנים (ומאחור :wink: ) לא מדהימה במיוחד. זה לא עניין של כוח. כנס לסיבוב מהר מדי אבל בלי גז עם היאריס - תסבול מתת היגוי. כנס באותה מהירות עם נניח הסקסו - ולא יהיה תת היגוי. איך אני יודע? עשיתי בדיוק את זה.

חוץ מזה, אני חושב שגם בגלל הגובה שלה והכיול, יהיה יותר תת היגוי בלחיצה על הגז, לא בגלל מומנט עדיף בסל"ד נמוך - מי בכלל נכנס לסיבוב בסל"ד נמוך?

ב. אוחז פלאים? אבסולוטית האחיזה שלו איננה מדהימה. אני אסתכן בלצאת אהבל אבל יכול להיות שבחלק מהמקרים יאריס 1.3 אוטומטית עם צמיגי 175/65R14 תאחוז לא פחות. גם למשפחתיות מסוימות אני בטוח שיש לא פחות אחיזה. אבל זה גם הקסם של היאריס - היא ניתנת כל כך למשחק כי האחיזה שלה איננה גבוהה ואפשר להתגבר עליה בעזרת פרובוקציות מתאימות, בקלות יחסית.

ג. אין קשר בין העובדה שיש לו מומנט טוב בסל"ד נמוך לבין החוסר בכוח בסל"ד גבוה. לקליאו יש למשל מספיק מומנט גם מ-3500 סל"ד, ואת מדרגת הכוח שהיא מקבלת ב-5250 כולנו מכירים. (או חלקנו :wink: ). בנוסף - באותו הקטע שנהגתי עם היאריס, נסעתי על שלישי כל הדרך בסקסו, בין 4000 ל-7200 סל"ד, מ-80 קמ"ש ועד 140. בלי שום בעיה. קצב ההתקדמות היה מהיר יותר מאשר עם היאריס גם כשהיא על 6000 סל"ד. בגדול אני יכול להגיד שלאחר שלומדים את המנוע הזה (1.6 120 כ"ס), אפשר לחיות איתו גם בלי העברות הילוכים מטורפות.

 

ולתמיר - נראה לי שלא נהגת על אימפרזה טורבו. עם כל הכבוד לכוח של הקליאו במדרגת הסל"ד הגבוהה, האימפרזה זה פשוט משהו אחר... במיוחד STI.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כאחד שיש לו היום יאריס TS בבית, ובעבר הייתה לו 106GTI

יש לי כמה הערות/הארות:

א. היאריס באמת נוטה יותר לתת היגוי מאחר ויש לה המון כוח בסל"ד נמוך,

אלא אם אתה מוריד את הרגל מהגז ואז הזנב מחליק החוצה במהירות מדהימה

ב. לגבי הערות של רוני על האחיזה של היאריס, האוטו אוחז פלאים אם יודעים

איך להוציא את זה ממנו, אני לא נסעתי הרבה על האוטו, אבל השבוע הוא שלי

(אח שלי בקובה, הנבלה :roll: ), ואני רק עכשיו מתחיל להבין כמה אפשר להוציא

מהאוטו הזה.

ג. לגבי תחושת המנוע שהוא לא נותן את הפאנצ' של ה-106/סקסו, אז בטח שהוא

לא נותן פאנצ' כי בניגוד למנוע המטומטם שהיה לי בפיז'ו, כאן אתה לא צריך להוריד

הילוכים כל שתי דקות כדי לשמור על קצב. מומנט בשרני מ-2K סל"ד. פשוט מדהים :!:

בקיצור,

אחלה קנייה,

במיוחד בהתחשב בזה שהרכב יפני, ולא צרפתי שמאכיל אותך באגטים כל שני וחמישי

(ואני לא מדבר על מאכיל מהפה :wink: )

 

במכונית ספורט כמו במכונית ספורט, אתה רוצה לנהוג כמו שצריך אז במטותה תוריד הילוך. מומנט בסל"ד נמוך זה לנהגים עצלנים לא ספורטיבים ובדיקת האצות ממהירות נתונה בסל"ד נתון רלוונטיות לעולם האמיתי כמו 'קחי אותי שרון'.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

במכונית ספורט כמו במכונית ספורט, אתה רוצה לנהוג כמו שצריך אז במטותה תוריד הילוך. מומנט בסל"ד נמוך זה לנהגים עצלנים לא ספורטיבים ובדיקת האצות ממהירות נתונה בסל"ד נתון רלוונטיות לעולם האמיתי כמו 'קחי אותי שרון'.

 

צודק... אפשר לחשוב שמדובר כאן באיזו דודג' וייפר עם מנוע בנפח שנמדד בגלונים, או מכונית עם מנוע טורבו דיזל... זה כולה 1.5 עם 14.7 קג"מ ב-4200 סל"ד. מומנט "בשרני" זה ממש לא... לסקסו יש 15 ב-5200, ואני בטוח שגם ב-4000 סל"ד היא תייצר קצב התקדמות גבוה יותר. רוצה דוגמה למנוע קטן יחסית עם מומנט בשרני בסל"ד נמוך? ה-1.8T של פולקסווגן.

 

ואהבתי את ההשוואה לשרון - האישה והגומות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

במכונית ספורט כמו במכונית ספורט, אתה רוצה לנהוג כמו שצריך אז במטותה תוריד הילוך. מומנט בסל"ד נמוך זה לנהגים עצלנים לא ספורטיבים ובדיקת האצות ממהירות נתונה בסל"ד נתון רלוונטיות לעולם האמיתי כמו 'קחי אותי שרון'.

 

צודק... אפשר לחשוב שמדובר כאן באיזו דודג' וייפר עם מנוע בנפח שנמדד בגלונים, או מכונית עם מנוע טורבו דיזל... זה כולה 1.5 עם 14.7 קג"מ ב-4200 סל"ד. מומנט "בשרני" זה ממש לא... לסקסו יש 15 ב-5200, ואני בטוח שגם ב-4000 סל"ד היא תייצר קצב התקדמות גבוה יותר. רוצה דוגמה למנוע קטן יחסית עם מומנט בשרני בסל"ד נמוך? ה-1.8T של פולקסווגן.

 

ואהבתי את ההשוואה לשרון - האישה והגומות.

 

רוני

 

ההבדל בין היאריס ל-VTS (חוץ מתכיפות הביקורים אצל יוסי, כמובן :p ) היא שלראשונה תזמון שס' משתנה, מה שאומר (שהטיפה פחות) מומנט שלה מתקבל בסל"ד נמוך יותר משהנתונים רומזים. מעבר לכך, זה לא מנוע מבריק במיוחד :?

פורסם

ההבדל בין היאריס ל-VTS (חוץ מתכיפות הביקורים אצל יוסי, כמובן :p ) היא שלראשונה תזמון שס' משתנה, מה שאומר (שהטיפה פחות) מומנט שלה מתקבל בסל"ד נמוך יותר משהנתונים רומזים. מעבר לכך, זה לא מנוע מבריק במיוחד :?

 

אתה צודק, אבל עדיין הוא לא נופל תחת ההגדרה "מומנט בשרני" ובהחלט לא מצריך את שם התואר "מדהים".

 

למיני קופר למשל יש יותר מומנט לאורך כל רצועת הסקלה, או לפחות זה מרגיש כך...

 

בנוגע לתכיפות הביקורים אצל יוסי - למה שיאריס תבקר שם? :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...