Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם אומרים חבריי האם זה כדי? (DVD DAEWOO)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מושג לגבי הדגם הספציפי שאתה מדבר עליו אבל יש ברשותי דגם של יונדאי שקניתי בדיוטי פרי ב200$.

 

חשבתי כבר מה יכול להיות רע בדי וי די ב200$

 

איכות לא משהו

נוטה לעשות בעיות בקריאת סרטים

 

לדעתי עדיף לא לחסוך ולקנות מכשיר של חברה יותר רצינית בתחום.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אם זה לבית של אנשים שלא מתעשקים עם המכשיר הזה יותר מדי אז, אני אומר כן!

 

אם אתה מעונין לחבר לזה מערכת נורמלית ולהשתמש במכשיר כמה פעמים בשבוע.....חבל על החמש מאות ש"ח.

 

אני ממליץ על פיוניר,על איכות משלמים יותר.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

ללא ספק שפיוניר הרבה יותר טוב...

 

תלוי כמה אתה מוכן להשקיע.. בכל אופן לפי דעתי המכשיר היחיד שהייתי קונה מתחת ל-

 

200 $ או ב200 $ זה רק LG הם החברה היחידה שמייצרת איכות ובזול...

 

אני יודע שיש לי את המחשיר הזה שהוא גם DVD וגם ווידיו של LG והוא אחלה , באמת אחלה מכשיר :!::!:

 

אז אל תתקמצץ כל כך קנה משהו מהדיוטי פרי...

פורסם

יואב אתה צודק.

ל-LG יש מכשירים במכירים שיתאימו לכל נפש. וגם איכות ברמה סבירה ++

עם זאת, יש להם גם מוצרים יקרים ואיכותיים ביותר, שהמחיר די בשמיים.

172

פורסם
יואב אתה צודק.

ל-LG יש מכשירים במכירים שיתאימו לכל נפש. וגם איכות ברמה סבירה ++

עם זאת, יש להם גם מוצרים יקרים ואיכותיים ביותר, שהמחיר די בשמיים.

 

נכון יש להם גם מכשירים יקרים מאוד... בגלל זה אני סומך עליהם..

 

יש לי גם מכונת כביסה שלהם, דיגיטלית משהו מטורף, (יקר בטירוף) אבל שווה :!::!:

פורסם
יואב אתה צודק.

ל-LG יש מכשירים במכירים שיתאימו לכל נפש. וגם איכות ברמה סבירה ++

עם זאת, יש להם גם מוצרים יקרים ואיכותיים ביותר, שהמחיר די בשמיים.

 

נכון יש להם גם מכשירים יקרים מאוד... בגלל זה אני סומך עליהם..

 

יש לי גם מכונת כביסה שלהם, דיגיטלית משהו מטורף, (יקר בטירוף) אבל שווה :!::!:

 

מכונת כביסה דיגיטלית.... הממ.. היא מורידה ת'בגדים לכרטיס זיכרון שלה מכבסת ואז מדפיסה אותם ?

פורסם
יואב אתה צודק.

ל-LG יש מכשירים במכירים שיתאימו לכל נפש. וגם איכות ברמה סבירה ++

עם זאת, יש להם גם מוצרים יקרים ואיכותיים ביותר, שהמחיר די בשמיים.

 

נכון יש להם גם מכשירים יקרים מאוד... בגלל זה אני סומך עליהם..

 

יש לי גם מכונת כביסה שלהם, דיגיטלית משהו מטורף, (יקר בטירוף) אבל שווה :!::!:

 

מכונת כביסה דיגיטלית.... הממ.. היא מורידה ת'בגדים לכרטיס זיכרון שלה מכבסת ואז מדפיסה אותם ?

 

משהו כזה :p , סתם אבל יש לה כל מיניי תכנותים ויש לה מסך 3 אינץ' עם כל מיני תצוגות תאורה, זמנים וכו'... :roll:

×
×
  • תוכן חדש...