Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודש עשיתי ניקוי לרדיאטור , עכשיו המוסכניק שם לי ברדיאטור נוזל קירור מרוכז ביחד עם מים מהברז(אנטי פריזר ).

השאלה שלי היא אם נגיד עד חודש לדוגמא אני רואה שחסר מים ברדיאטור או במיכל הרזרבי אני שם מים מהברז או מים ירוקים או שבכלל משהו אחר

***הונדה סיוויק 97 אוטומט***

פורסם

אם בעוד חודש חסר לך נוזל קירור סימן שיש תקלה ברכב. הרכב לא אמור לאבד מים בצורה ניכרת בתוך חודש.

 

אם בכל זאת תרצה למלא את החסר - קנה מיכל של נוזל קירור מרוכז מהסוג ששם לך האיש החביב, מהל אותו במי ברז לפי ההוראות שעל האריזה ואת התוצר הכנס למיכל העיבוי שלך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

באמת בחודש לא אמור לרדת לך כמות כזאת גדול של נוזל קירור.

 

בכול מקרה:

 

המלצה שלי היא לא על תרכיז כמו שהבחור מעלי ציין.

אני ממליץ על מים ירוקים שבאים מוכנים בבקבוק וזה לא כזה יקר..

בסביבות ה30 שקל ל4 ליטר (תקח בחשבון שאתה לא תמלא כול חודש זה בטוח!)

 

בהצלחה!

פורסם

אני מתפלא כל פעם מחדש לגלות את אנשים נותנים למלא להם מי ברז במערכת..... לא יאומן.

מה, זאת בעיה גדולה לרכוש נוזל קירור ברמה טובה כבר מוכן לשימוש?? כו, זה עולה ב-20 שקל יותר אבל שווה בהחלט.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

דווקא לא רעיון טוב לערבב סוגים שונים של נוזל קירור.

 

ואגב, אני לא מומחה גדול לנושא נוזלי קירור, אבל לא חושב שיש בעיה עם נוזל קירור מהול במי ברז, כל עוד הוראות יצרן נוזל הקירור מדברות על מהילה במי ברז.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
דווקא לא רעיון טוב לערבב סוגים שונים של נוזל קירור.

 

ואגב, אני לא מומחה גדול לנושא נוזלי קירור, אבל לא חושב שיש בעיה עם נוזל קירור מהול במי ברז, כל עוד הוראות יצרן נוזל הקירור מדברות על מהילה במי ברז.

 

אני גם לא אוהב את הרעיון של תרכיז נוזל קירור שצריך לערבב אותו יחד עם מים.

אני תמיד חושב לעצמי: מה עשיתי כאן בעצם? זה נשמע לי מוזר..

 

20 - 30 ש"ח ל4 ליטר זה לא הרבה ומשתלם!

פורסם

אני ראיתי PRESTONE ב-ACE תמורת 40-45 ש"ח.

 

זה פי 2 ממה שאתם אומרים.

 

אז למה בדיוק אתם מתכוונים?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אני ראיתי PRESTONE ב-ACE תמורת 40-45 ש"ח.

 

זה פי 2 ממה שאתם אומרים.

 

אז למה בדיוק אתם מתכוונים?

 

תקשיב:

תכנס לאוטו דיפו או לאייס אחד מהשניים, בסניף הקרוב לביתך.

תבקש מהמוכר נוזל קירור לרדיטור, זה 4 ליטר ב34 שקל בדיוק!

 

רשום על המיכל:

Radiator Flouid

הוא בצבע כחול.

 

הנוזל הזה בלעדי לשתיי הרשתות שרשמתי לך למעלה.

אני אישית משתמש בנוזל הזה, לא צריך להוציא יותר מזה תאמין לי.

פורסם

א. ביררתי את הנושא בספרות אחזקה של רנו וכתוב במפורש נוזל אנטיפריז מאול במים נקיים!! בין פרופורציה של 30מים 70 אנטיפריז (מדינות קרות) מדינה שלנו מותר 50 על 50

כלומר לכל החכמים כנראה שיש גם אנשים שיודעים קצת ממכם.

ב.המים לא אמורים להעלם תוך חודש כאמור הנ"ל אך אם אתה בכל זאת תרצה להוסיף

ממליץ בחום על ALPIN מרוכז דבר זה עושה פלאים במע' קירור. מחיר כ35 שח ל2 ל'

DROZD

פורסם
א. ביררתי את הנושא בספרות אחזקה של רנו וכתוב במפורש נוזל אנטיפריז מאול במים נקיים!! בין פרופורציה של 30מים 70 אנטיפריז (מדינות קרות) מדינה שלנו מותר 50 על 50

כלומר לכל החכמים כנראה שיש גם אנשים שיודעים קצת ממכם.

ב.המים לא אמורים להעלם תוך חודש כאמור הנ"ל אך אם אתה בכל זאת תרצה להוסיף

ממליץ בחום על ALPIN מרוכז דבר זה עושה פלאים במע' קירור. מחיר כ35 שח ל2 ל'

 

לא תמיד מה שרשום בספר אחזקה הוא מה שנכון.

אצלי רשום שצריך ומומלץ להישתמש בנוזל קירור של החברה עצמה (מצובישי)

אז? אני לא ירוץ לקנות בקבוק קטן שאפילו לא חצי ליטר ב80 שקל.

 

אני נתתי את הדעה שלי ומה שאני אישית עושה, הבחור יחליט בסופו של דבר.

פורסם

WINER10 אתה צודק אבל מי שרשם את הספרות אחזקה (לא ספר נהג או ספר טיפולים) ולפיה עובדים ומסמיכים מוסכים הם יודעים הכי טוב וממליצים על חברות מסויימות יקרות מאוד, אך ישנם חברות שהן פחות יקרות ועושות את אותה העבודה. מה שכן אופן ותהליך העבודה לא אמור להשתנות ממה שאמור בספרות כגון מאול אנטיפריז או אפילו אופן מילוי והוצאת אוויר, לכן אני המלצתי על אנטי פריז שאני אישית בדקתי וראיתי ומשתמש איתו! ואת המידע עבור מאילה לקחתי מספרות אחזקה שלי.

 

 

בברכה

מיכאל

DROZD

פורסם
WINER10 אתה צודק אבל מי שרשם את הספרות אחזקה (לא ספר נהג או ספר טיפולים) ולפיה עובדים ומסמיכים מוסכים הם יודעים הכי טוב וממליצים על חברות מסויימות יקרות מאוד, אך ישנם חברות שהן פחות יקרות ועושות את אותה העבודה. מה שכן אופן ותהליך העבודה לא אמור להשתנות ממה שאמור בספרות כגון מאול אנטיפריז או אפילו אופן מילוי והוצאת אוויר, לכן אני המלצתי על אנטי פריז שאני אישית בדקתי וראיתי ומשתמש איתו! ואת המידע עבור מאילה לקחתי מספרות אחזקה שלי.

 

 

בברכה

מיכאל

 

אתה צודק, כי הגיוני שמה שרשום בספר התחזוקה של החברה הוא מה שאמור להיות ומה שהכי טוב לרכב.

 

אצלי אבל זה לא ככה, רשום אצלי שהנוזל קירור של החברה הכי טוב וכול מיני דברים שממש לא קשורים, ולפי דעתי זה סתם ניזול וגנבה של הכסף.

 

אני דברתי רק על הנוזל קירור (אני לא בא להיכנס לפרטים אחרים בחוברת חח)

בכול מקרה יש לו שתיי אופציות או ללכת לפי מה שרשום בחוברת או לפי מה שאמרנו לו כאן.

 

הוא גם מוזמן לנסות גם וגם.. מה שנוח לו.

×
×
  • תוכן חדש...