Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תבקש מהמוכר נוזל קירור לרדיטור, זה 4 ליטר ב34 שקל בדיוק!

 

רשום על המיכל:

Radiator Flouid

הוא בצבע כחול.

 

הנוזל הזה בלעדי לשתיי הרשתות שרשמתי לך למעלה.

אני אישית משתמש בנוזל הזה, לא צריך להוציא יותר מזה תאמין לי.

על סמך מה מבוססת ההמלצה הזו ? על סמך המחיר של המוצר ועל סמך זה שרשום עליו באנגלית ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
על סמך מה מבוססת ההמלצה הזו ? על סמך המחיר של המוצר ועל סמך זה שרשום עליו באנגלית ?

 

אני לא מבין על מה כול פעם מישהו אחר קופץ?

נוזל קירור לא צריך להיות עם אישור מיוחד של חברת הרכב.

 

מדובר סה"כ על נוזל קירור לא יותר מזה.

 

אני לא מסתכל על המחיר, אם יש נוזל שיותר טוב ועולה יותר אני אישית קונה.

אבל לא מצאתי אבדלים בין הנוזלים השונים, והנוזל הנ"ל הגיע ב4 ליטר עם מחיר סביר אז קניתי.

 

יש לציין שהנוזל לא תרכיז.

אם אתה חושב שההמלצה שלי לא טובה אתה מוזמן לתת לו הצעה משלך.

 

(סליחה אם זה נראה שתקפתי אותך.)

פורסם

RAZMEL צודק אחי!

הרי מה שאתה קנתה יכול להיות אותם מי ברז צבועים בכחול או ירוק פלורוסנט יפה! אך את עבודה זה לא עושה כמו שצריך! לא מגן מפני קורוזיה או חימום יתר!

DROZD

פורסם

חברי הפורום שלום

אני רואה שלאף אחד אין מוסג ירוק על מה הוא מדבר.

א. אסור למלה מים מהברז ברכבים (גם לא בוישרים) בגלל כמות הגבוה של האבנית (יונים של מגנזיום ונתרן במים). כאשר היצרן (בחול) המליץ על מים הוא לא התכוון למים בישראל.

ב. נוזל קירור יש רק אחד אתילן גליקול (http://en.wikipedia.org/wiki/Ethylene_glycol) וזה ממש לא משנה מאיזה חברה זה. (וגם אותו לא חייבים להוסיף באקלים של הארץ).

והדבר החשוב ביותר זה היחס של מים (לא מהברז) לנוזל הקירור.

פורסם
RAZMEL צודק אחי!

הרי מה שאתה קנתה יכול להיות אותם מי ברז צבועים בכחול או ירוק פלורוסנט יפה! אך את עבודה זה לא עושה כמו שצריך! לא מגן מפני קורוזיה או חימום יתר!

 

אז מה הפיתרון? לקנות נוזל קירור יקר של חברת הרכב?

העיקר להיות בלב שקט שזה לא מים צבועים?

 

לא נשמע הגיוני... וקשה לי הלאמין שהמים צבועים אבל בזה אני לא יתווכח כי אני לא הייתי במפעל חח.

  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...