Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובעיקר למה?

 

עקב שינוי לא צפוי בחיים אני צריך לקנות בזמן המאוד קרוב, ובגלל הצורך בכסף בצד הפסקתי את חיפושיי אחר בראבה והלכתי לכיוון אחר לגמרי.

לאדה- רכב שאני יודע מעט מאוד עליו, ולצערי.

בעד, כמובן העיצוב והמחיר.

נגד?

ובכן פה אני צריך מבעלי לאדות שמכירים את הדגם הנ"ל, ויכולים להגיד לי מהן הבעיות הטכניות של הרכב, ובכלל איך האמינות שלו אם יש לו, מהו הקילומטרז האופטימלי לרכב זה לקנייה, ומהן המחלות שיש לו ואני מאוד מקווה שאין.

 

כמו כן כל מידע גם הכללי ביותר יעזור, מכיוון שאני זקוק לעזרה שלכם כרגע.

 

תודה רבה לעונים.

פורסם

הסאמרה(שניקראה ברוסייה ספוטניק)יובאה לארץ ביבוא סדיר בין השנים 92'-94'.

היא שווקה בשני ניפחי מנוע-1.3 עם 65 כ"ס ו 1.5 עם 75 כ"ס,כשגירסת ה 1.5 נימכרה גם בגירסת 5 דלתות שניקראה פורמה.

מבחינת עיצוב ותיכנון הסמארה מזכירה מאד את האיביזה המקורית,והיתה המכונית הראשונה של לאדה שלא היתבססה על פיאט נושנה,והציעה עיצוב נאה ומיכללים מודרניים יחסית.

היזדמן לי לנהוג לא מעט בסמארה 1.5 כשעוד היתה חדשה,וזכורים לי מנוע טוב,גיר ומצמד נעימים לשימוש וביצועים טובים.

כל השאר נע בין לא טוב לגרוע,החל במושבים משונים,הגה כבד מאד,בלמים חלשים,וגולת הכותרת-איכות הייצור והגימור שעומדת על רמה מאד נמוכה.

מבחינה מכנית לא היו בעיות מיחודות,למעט בעיות חשמל שנבעו מהתקנות מקומיות ואיכות הרכיבים הנמוכה.

גם הצביעה החיצונית ברמה ירודה,מה שגרם לצבע לדהות במהירות.

חבל,כי עם יותר תשומת לב בתיכנון הסמארה יכלה להיות מכונית לא רעה כלל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן כמובן התכוון לומר שלפורמה היו 4 דלתות בתצורת סדאן . הייתה לי סמרה והיא גילתה אמינות די מחפירה הייתי אומר במיוחד לרכב בן 3 שנים. כמעט כל מה שהוא לא גיר ומנוע התכלכל. קילומטרג' אופטימלי? כמה שיותר נמוך יותר טוב כנראה. דווקא ראיתי שהן בדרך כלל עם קילומטרג' נמוך-לא יודע למה אולי כי הן מתפרקות אחר כך. אני הייתי הולך על איזה אונו מתחילת ה90. או משהו אחר ולא לאדה

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

בהנחה שאתה קורא רוסית רוסית הייתי ממליץ לחפש מידע עליה באינטרנט הרוסי -יש שם המון מידע שהצתבר אבל קח בחשבון שברוסיה יש הרבה חלקים זולים לאוטו הזה ופה ממש לא.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אל תתקרב...עדיף להוסיף עוד כמה לירות ולקחת רכב יותר מוכר בשוק!

החלקים קצת בעיתיים! ולא כל מוסך מתקן!

היה לנו גיפ של לאדה(ניבה) והיו איתו רק צרות!!!!

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

אתה יכול לקנות סקודה 96 עם מנוע פולקסווגן (כמו של פולו) מהצורה היותר חדשה וגם זה במשהו כמו 3 אלף יותר ממה שתעלה לך הלאדה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לגברי לקרוא חומר ברוסית, קראתי, והמצב שם ובארץ מבחינת לאדות לא אותו דבר.

 

ו.. אהה עד כדי כך גרוע?

כלומר כל חודש יישבר לי חלק חדש?

ואני מוכן לסכום מסויים של תיקונים כל חודש, אני יודע מה אני קונה, הגה קשה ומושבים ואיכות גימור לא מעניינים אותי, מעניין אותי בנטו, לגבי הסמרה בלבד, האם האוטו הזה הוא עד כדי כך לא אמין שצריך כל חודש להוציא אלפים לתיקונים?

או שמדובר בחלק שנשבר מידי פעם ואפשר לחיות אם זה?

 

ולגבי ביצועים, האם מישהו מלבד חן כמובן יכולים לשפוך עוד אור על הנושא הזה, בתור בחור מחיפה חשוב לי אוטו שיסחוב בעליות, ולא יתעלף בדרך.

 

שוב כל מידע יועיל מאוד, תודה.

פורסם

אלף?

 

איבדת כמה אפסים שם בדרך..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני מוכן להקריב את עצמי על מזבח הפוליטיקלי קורקט ולומר בפשטות מה שלא נאמר כאן בפירוש :

 

מדובר בגרוטאה מתפרקת שלא שווה שקל.

 

קנה אונו/שרייד/סוויפט או כל רכב אחד מתחילת שנות ה90/סוף ה80 באותו תקציב ותקבל עדיפות בכל הפרמטרים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חביבי אם אתה בקטע של הפטריוטיות, כפי שנאמר פה, וככה זה נראה, אז תעשה מה בראש שלך.

 

בפועל זה חתיכת זבל על 4 גלגלים.

 

זה רכב מיושון שנעשה עבור שוק עני ללא דרישות.

בכמה אתה קונה אותו? 500 ש"ח?

כי אם זה יותר,באמת לא כדאי.

כל רכב אחר יעשה את העבודה טוב יותר (בהנחה שהעבודה היא לא הזדהות עם אמא רוסיה).

 

בבקשה - לא להעלב, הכל כאן נאמר בצורה רצינית לגמרי ולא במטרה להעליב אף אחד.

פשוט נראה לי ש-VOLK ממש ננעל על הקטע.

פורסם

האוטו הכי מסוכן שנסעתי פה עד היום...

לא הבנתי את הקטע של הדפרנציאל של האוטו הזה

כל פניה אתה מרגיש שאתה על 2 גלגלים !

אוכל הרבה דלק , לא נוח .

מה שטוב שיש לו ראש מנוע מברזל חחח :)

×
×
  • תוכן חדש...