Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משתתף בצערך, אבל גם אתה לא בסדר כאן.

 

בתור התחלה - כתבת בעצמך שהכלבים היו תופסים חתולים ביחד.

אז לתפוס חתולים זה בסדר, אבל כלבים לא?

 

בהמשך, לפי החוק, לכלב אסור להסתובב בחוץ ללא רצועה + מחסום. כן, גם

אם הכלב הוא "ממש מאמי ומעולם לא נשך אף אחד".

פורסם

לגמרי לא מסכים עם רוי.. אתה מסתכל רק על צד אחד של המטבע, אבל מהצד השני מדובר ביצור יקר שהוא במקרה גם בן משפחה, אפילו אם הוא טיפש ועל 4... אולי לא היו לך אף פעם חיות בבית, אולי ההורים לא ליטפו לך את הראש מספיק, אולי אתה סתם אטום או משהו דפוק אצלך, ואולי כולם ביחד (הקף בעיגול את התשובה הנכונה), אבל אם תסתכל על זה אחרת -

אנשים מגיעים לארץ זרה, ומחוץ למסגרת העבודה המסריחה שלהם הם מציבים מלכודות לבעלי חיים חסרי אונים ולא מזיקים, השייכים למישהו שנארץ הזאת בכלל לא זרה לו, אחרי זה הורגים את בעלי החיים האלה בדם קר ואוכלים אותם! ועכשיו גמיע להם כל הריספקט הא?

בוא נעשה את זה אחרת... אני עליתי לארץ, לא נולדתי כאן... הצטרפתי אליך לפני כמה שנים.. אין לי כסף ואני עובד בעבודות מסריחות... אז בכיף, אני אבוא אליך, אקח את הרכב שלך, אצל אותו ואפוצץ אותו... אבל בטח שאתה בכלל לא תכעס, בגלל שהרי עליתי לארץ, עברתי הסתגלות קשה, ואתה לא תהרוס לי את החיים רק בגלל שרציתי לספק לעצמי הנאה מסוימת לפרק זמן קצר... תחשוב על זה.

ואני מצטער שזה קצת אגריסיבי, אני לא באמת בא לרדת עליך פה, פשוט אתה בן אדם אטום! ורק ליידע כללי - אין לי, ומעולם לא היה לי כלב... חתולה כן.. וזה רחוק להיות אותו הדבר, במיוחד במקרה שלי כשהחתולה מעולם לא עזבה את הבית...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

קודם כל תודה לכל מי שמשתף בצערי.

 

אני רוצה להבהיר כמה טענות ששמעתי כאן:

1. זה שהכלבים היו תופסים חתולים זה לא בסדר. אני באופן אישי ניסיתי למנוע את זה מהם ולהציל כמה חתולים או חיות אחרות שרק יכולתי, אבל כנראה שזה טבוע עמוק בתוכם ולא הצלחתי לחנך אותם לא לתפוס חתולים.

2. זה שהכלבים היו בורחים מדי פעם זה באשמת בני המשפחה הרי אם השער היה סגור לחלוטין הם לא היו בורחים וכל הטרגדיה היתה נמנעת ועם האשמה הזאת אנחנו מתמודדים, אבל כל זה עדיין לא אומר שהגיע לכלב שלי או לכל בע"ח אחר שנתפס במלכודת שלהם למות. אני יודע כי מה שהם עושים מלבד היותו בלתי מוסרי (הם בסה"כ אורחים כאן) הוא גם אינו חוקי ואנשי רשות שמורות הטבע (סיירת ירוקה) מנסים להילחם בתופעה הזאת של הריגת ודילדול אוכלוסיית בע"ח שחלקם מוגנים ואין לצוד אותם. אני באופן אישי עדיין שוקל מה לעשות ואיך לנהוג כלפי אותם תאילנדים כשאתפוס אותם וכלפי תאילנדים בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...