Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בצער רב אני מספר לכם את הסיפור.

אתמול בבוקר אחרי שכבר יצאתי לעבודה הכלבים שלי ברחו מהבית, בלקי ודון.

בלקי הוא כלב שחור וגדול מסוג דני ענק בן כמעט שמונה ודון כלבה מעורבת שמצאתי בערך לפני 4 שנים.

שני הכלבים היו ממש זוג לכל דבר הם עשו הכל ביחד לכדו חתולים, נחשים קיפודים ואפילו כשברחו היו ביחד ולא עוזבים האחד את השני.

השיא היה לפני שנתיים בערך כשלוכד כלבים לכד את דון ובלקי רץ אחרי הרכב של העירייה וניכנס לבד באופן עצמאי לתוך הכלוב, אפילו לוכד הכלבים היתאהב בו ולא היה מוכן לקחת כסף עבור הלכידה והשהיה במכלאות.

בקיצור אחרי שהם ברחו אתמול ולא חזרו במהלכו לקראת השעה חמש חזרה דון לבדה. אני עדיין לא חזרתי מהעבודה ולא ידעתי מכלום אולם אבי ואחי יצאו לחפש את בלקי בשדות שבהם הוא מיסתובב בד"כ ולא מצאו כלום גם כשאני חזרתי לקראת אחת-עשרה יצאתי לחיפושים אבל כלום.

 

לצערי שיערנו שקרה משהו כי אחרת דון לא הייתה חוזרת לבדה.

 

ובכן כל הלילה לא נרדמתי וכל רעש הכי קטן ישר יצאתי לבדוק אם הוא חזר - אבל כלום.

היום במשך היום עשיתי מס' סיבובים אבל שוב לא מצאתי כלום.

 

לקראת השעה שמונה בערב מתקשר אלי חבר ואומר שבמהלך הרכיבה על הסוסים הוא מצא את בלקי מת.

 

כשהגענו אני ואבי למקום בכדי לראות ולקבור אותו גילינו שהוא נתפס במלכודת שהתאילנדים הכינו בשדות ובדרך כולשהיא הוא מת להם בדרך כשהובילו אותו לקראת... כנראה מאפיסת כוחות, חוסר במים או משהו דומה.

 

אז ככה מאוד עצוב לי למרות שכולם מנסים לנחם אותי שאני ישמח, אבל ככה זה כשמישהו אהוב נפטר לך אחרי שמונה שניפ.

למרות שהוא רק כלה הוא עדיין ידידו הטוב של האדם ללא תנאים ואהבתי אותו.

 

יהי זיכרו ברוך.

פורסם
התאילנדים האלו רצו לאכול אותו?!? :mad::mad:

 

מה פתאום.

הם לכדו אותו כדי לשחק איתו שחמט....

אה.... לא??? :roll:

 

תנחומיי.

 

אני כבר הייתי דואג לזה שהם יעזבו את הארץ :twisted::evil:

פורסם

אם מישהו היה נוגע לי בכלב (ג'מבו שלי) הייתי מרעיל אותו.

אפילו אמא שלי ששונאת חיות מתה עליו.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

איזה נורא זה ...

הייתי לוקח כמה ימים חופש , עושה להם מארב שם, תופס אותם על חם ומכאיב להם ב - MEDEVIL STYLE .

 

בשיא הרציניות .

פורסם
איזה נורא זה ...

הייתי לוקח כמה ימים חופש , עושה להם מארב שם, תופס אותם על חם ומכאיב להם ב - MEDEVIL STYLE .

 

בשיא הרציניות .

 

אם לא להכאיב אז במקרה לגרום שמשטרת ההגירה תעבור במקום שהם נמצאים ופשוט להעיף אותם מהארץ

 

 

בכל מקרה תנחומיי , באמת לא נעים לאבד חיית מחמד (אני לא מצאתי את החתול שלי ויום אחרי זה מישהוא אמר לי שהוא נדרס , בכלל לא נעים) :?

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם

:( עצוב לשמוע..

אם לשתי הכלבות שלי היה קורה כזה דבר בשיא הרצינות הייתי צד איזו ארנבת, ומזריק לה כמות נכבדה של הרדוף מרוכז ושם במלכודת שהם בנו בשדות, למרות שזה קצת אכזרי. :evil:

 

ומזמין באותה הזדמנות את משטרת ההגירה.

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם
איזה נורא זה ...

הייתי לוקח כמה ימים חופש , עושה להם מארב שם, תופס אותם על חם ומכאיב להם ב - MEDEVIL STYLE .

 

בשיא הרציניות .

 

 

בוא נגיד שאם הם היו נופלים לידיים שלי , לתאילנד הם לא היו חוזרים...

אה כן והייתי מפצה את הכלבה השניה בחלקי גוף מובחרים ורכים של

התאלנדים המתים..

פורסם

מיצטער לשמוע על מות הכלב שלך בלקי. זה בטח קשה למרות שלי בחיים לא היה כלב.

אני לא מאמין מה שהם עשו הנבלות האלה, אני גם חושב שזה יהיה קשה לדעת מי עשה את זה

בכל זאת סיפור עצוב.

תגיד אבל מה אתה נותן לכלבים שלך ככה להסתובב חופשי :?:

פורסם

קודם כל יהי זכרו ברוך

 

שנית, כמו שעופר אמר..למה לתת לכלבים שלך להסתובב לבד? לא שיערת שמשהו רע יכול לקרות?

 

עוד דבר..אני מקווה שהתילאנדים האלו יקבלו את מה שמגיע להם. :mad:

פורסם

וואלה, חבורה של אידיוטים.

 

למי שלא הבין, מדובר על רוב המגיבים פה, לא על התאילנדים.

יישר כוח לאנשי ה"נפוצץ אותם, נהרוג ונשמיד" ובראשם אלי, שכבר מראה שענייני מארבים ופיצוצים זה אינסטינקט בלתי נשלט אצלו (אתמול הקורבן היה יוסי, מחר זה צ'יצ' וצ'ונג התאילנדים).

 

אני מבין את הצער שבאיבוד הכלב, גם את הכאב.

אבל להרוס לאנשים אמיתיים (לא לחיות טיפשות על 4) את החיים, כי אתם עצבניים זה כבר משהו אחר.

 

אני מעריך הרבה יותר כל תאילנדי שעוזב את הבית לשנים/חודשים, עובד בעבודות מסריחות וקורע את התחת בשביל גרוש וחצי.

כל שניה מאיימים עליו בפיטורים וגירוש, עושקים אותו במשכורת, ובסוף?

פלצנים מיליטריסטים מזדיינים יהרסו להם את החיים שהם מנסים לבנות, בגלל חוסר שליטה על כעסים.

 

 

זיג הייל, אלי.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
וואלה, חבורה של אידיוטים.

 

למי שלא הבין, מדובר על רוב המגיבים פה, לא על התאילנדים.

יישר כוח לאנשי ה"נפוצץ אותם, נהרוג ונשמיד" ובראשם אלי, שכבר מראה שענייני מארבים ופיצוצים זה אינסטינקט בלתי נשלט אצלו (אתמול הקורבן היה יוסי, מחר זה צ'יצ' וצ'ונג התאילנדים).

 

אני מבין את הצער שבאיבוד הכלב, גם את הכאב.

אבל להרוס לאנשים אמיתיים (לא לחיות טיפשות על 4) את החיים, כי אתם עצבניים זה כבר משהו אחר.

 

אני מעריך הרבה יותר כל תאילנדי שעוזב את הבית לשנים/חודשים, עובד בעבודות מסריחות וקורע את התחת בשביל גרוש וחצי.

כל שניה מאיימים עליו בפיטורים וגירוש, עושקים אותו במשכורת, ובסוף?

פלצנים מיליטריסטים מזדיינים יהרסו להם את החיים שהם מנסים לבנות, בגלל חוסר שליטה על כעסים.

 

 

זיג הייל, אלי.

 

BOOO HO , עוד שניה אני יבכה ...

 

שלא יאכלו כלבים , נקודה !!!

 

ורק כדי לוודא : אני לא אומר להרוג אף אחד , רק לגרום לנזק פיסי מסויים שילמד אותם שכלבים לא אוכלים !.

וכמובן שאני לא מכליל , אני מכוון את זה לאלו ששמים מלכודות לכלבים בלבד ולא לאנשים ההגונים העובדים .

פורסם

רועי אתה צודק

אלי אתה צודק

 

רועי, אם תאילנדים היו אוכלים רכבים , והיו אוכלים לך את ראש מנוע, היית רוצה להרוג אותם גם ...

 

כלבים הם לא טיפשים עם 4 רגליים למעשה הם מאוד חכמים , ותתפלא רועי אבל כמה כאילו אחראיים לזה שמס' אנשים חיים כרגע (כלבים מומחים לגילוי חומר נפץ וכו)

 

אם התאילנדים בארץ שלנו , אז כמו שהם לא גונבים... :roll: או כמו שהם לא רוצחים ולא עושים שום דבר אחר נגד החוק, גם שלא יוכלו כלבים כי כלבים זה משהו מכובד בארץ המסריחה שלנו !@#$

×
×
  • תוכן חדש...