Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בורה דיזל. שאלות לגבי שיפורים/החלפות/ תוספות


Soundman
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אחרי שכל השרשורים שלי הם הסטוריה בפורום .(תרתי משמע)

הרכב הוא VW בורה 1900 דיזל. שנת 2002.

קיבצתי את רוב השאלות לשרשור אחד.

 

אני הולך להחליף את הגאנטים הקיימים במגנזיום. אני רוצה לדעת עם כדי להשאר במידה הקיימת.

195/65/15R. או לעבור ל 205/65/15R. או לעלות 205/55/16R.

מה יתרום כל אחד מהאופציות. אחיזה/צריכת דלק/נוחות נסיעה/הגנה על הג'אנט ממכות

ואיזה חברת גאנטים ממולצת וחזקה מבחינת עמידות למכות. (יש יותר מדי בורות בכביש באזור שלי.)

ואיזה צמיגים טובים לקנות, דרישות: נוחות, אחיזה, ושקט.

 

אני רוצה להגביה את הרכב טיפה (שלא יפגע במדרכות. וכו) לבצע את ההגבה על ידי החלפת הקפיצים.

ובנוסף לשנות את הקפיצים. שיהיה טיפה יותר רך. (דומה לצרפתייה)

יש לקחת בחשבון שאני מתקין מערכת על הרכב. (תוספת של כ 130 קילו!. בעיקר בבג'ז)

אז לגבי הקפיצים. שיתאימו לזה, ולא ימותו אחרי שנה.

 

אני רוצה להחליף כסא נהג. (הוא הורג אותי בנסיעות ארוכות) . (לכסא צרפתי, רך יותר)

יש לי כרית אוויר בכסא. ואני לא רוצה לבטל אותה. הכסאות באודי רכים יותר?

איזה כסא רך יותר אפשר להתאים לרכב? (צרפתי / יפני, כסא שיהיה גם מחבק יותר.)

 

אני רוצה להוציא יותר מהמנוע. הרכב הוא 90 כ"ס ואני יודע שההבדל בין ה90 ל 110 הוא רק

בהגדרות ניהול מנוע. עם אני ישנה את ההגדרות. מה ההבדל בצריכת דלק. הוא יצרוך יותר?

איזה שיפורים אפשר לעשות לרכב. שיסחוב יותר טוב. שיפתח טיפה יותר חזק.

שהשיפור המדובר יהיה חסכוני בדלק. לא להציע צי'פ שיהפוך את הצריכת דלק ל 1 ל 10.

דברים כמו (החלפת כבלים של מצתים/ מצתים טובים יותר, ניקוי מנוע, שידרוג טורבו, אגזוז, ועוד. )

אני לא מחפש את הרעש של הטורבו פורק לחץ מרעיש /אגזוז לחץ רועש. !!

וקישורים למקומות ממולצים ושיכולים לעזור בנושא.

 

איזה דברים כדאי לבצע לרכב. שישמור עליו. (ניקוי מנוע , מצערת, מזרקים, מערכת שמן, ועוד.)

איך לבצע? מה לקנות? מה צריך? איפה לבצע דברים שאני לא יכול לבד.

 

אני רוצה לנקות את המיכל דלק.

לשפוך את כל הדלק הישן שבקרקעית. ולנקות את הצנרת ואת המיכל עצמו. (יש לי נטיה להגיע למנורה, לפני שאני מתדלק). וזה לא בריא בגלל כל הלכלוך שיש.

איך הפרוצדורה.? מה צריך לעשות?

 

אני רוצה לבצע לרכב ישור קו כללי ועמוק לרכב. (וגם טיפול 10K על הדרך )

להחליף את כל השמנים (גיר/מנוע/הגה/בלמים, ועם יש עוד גם אותו )

פילטרים. (דלק/אוויר/ שמן /מזגן)

הרצועת טיימינג הוחלפה לפני 65K. כדי להחליף.? או לחכות ל 90K.

הטיפולים יבוצעו במוסך מורשה. (איזה מוסך באזור ירושלים ממולץ /אמין/לא גנב/ וסמפטי)

 

אני רוצה להחליף את הברקסים. (למשהוא יותר טוב.) אני מדבר על רפידות,דיסקים,והמערכת עצמה.(עם צריך) אני מוכן להגדיל את הדיסקים,לשדרג את הקליפרים, רפידות. מה צריך?

בגלל המשקל הקבוע הגבוה יותר של הרכב. (המערכת ואני זה 230 קילו) וזה יהיה כך קבוע.

הבנתי שחלקים של ברמבו איכותיים. וטובים יותר מהמקוריים שיש לי. מה אתם ממליצים?

קישורים למקומות ממולצים ושיכולים לעזור בנושא.

 

ובנוסף.

אני צריך לבצע לרכב פוליש. יש המון סריטות. אבל המון. (אני ינסה GS27.) אחרי השטיפה הקרובה.

איזה חומר יעזור להעלים את רובן? יש סימנים שמגיעים לבסיס. עם מה לצבוע להעלים אותם?

אני הולך לעשות את זה לבד. איזה חומר אתם ממליצים לצבע כסוף מטלי.

ואיזה ווקס/ציפוי כדאי להשתמש? (ומה ההבדל בין טפלון/קרנובה/קריסטלי)

 

כן אני יודע שזה ים שאלות. אבל אם לא נשאל לא נדע.

תודה אלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין בדיזל!

 

וכאשר אתה תבוא לפורום מערכות אני יקטול אותך על זה שאתה לא מבין. OK. יש מבין

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הקשור לשאלות מתלים/שיפורים, פנה למאמר של מוטי על ההתנהגות,

ובצע חיפוש - לא תמצא בהכרח תשובות לגבי הבורה, אבל כן תמצא כל שינוי שתיארת כאן.

 

אה, והכי חשוב: מה התקציב? בלי תשובות של הרבה/קצת/וואלה לא יודע; מספרים, בבקשה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך בורה דיזל ואתה רוצה להחליף או לשנות כמעט כל דבר ברכב (מנוע, קפיצים/בולמים, מערכת בלימה, חישוקים וכסא) ולעשות ישור קו מקיף מאוד.

 

כל השינויים וההתאמות האלו יעלו לך הרבה מאוד כסף.

 

אולי פשוט תקנה רכב אחר שיתאים לך יותר כמקורי?

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להגביה את הרכב טיפה (שלא יפגע במדרכות. וכו) לבצע את ההגבה על ידי החלפת הקפיצים.

ובנוסף לשנות את הקפיצים. שיהיה טיפה יותר רך. (דומה לצרפתייה)

יש לקחת בחשבון שאני מתקין מערכת על הרכב. (תוספת של כ 130 קילו!. בעיקר בבג'ז)

אז לגבי הקפיצים. שיתאימו לזה, ולא ימותו אחרי שנה.

אתה מבקש את הבלתי אפשרי. או שאתה מקשיח את הקפיצים וע"י זה מעלה את הרכב למעלה (לא אופציה טובה, ד"א - ע"י זה אתה מבטל חלק ממהלך הבולם וגורם לשיכוך פחות טוב), או שאתה משתמש בקיטים להגבהה (לא יודע, מה יש ברכבים - הנחה סבירה אומרת שהקיטים פשוט מאריכים את הבולמים), ואז אתה יכול לשנות את תכונות הקפיצים. שיכוך (כמה הבולם מתכווץ מהמכה) - בעיקר לא פונקציה של קפיץ, אלא של הבולם עצמו.

 

 

לגבי כל השאר - אשאיר את התגובה לאלה שמבינים יותר ממני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב לאיש הקול,

 

הרכב שרכשת בורה הינו רכב משפחתי/מנהלים ויקר מאוד לתחזוקה, חלק מהשיפורים שהינך מעוניין לבצע נשמעים מעניינים אך כבעל ניסיון עם רכבי VW חסוך את הכסף לטיפולים/תיקונים.

דוגמא למחירים

שיפוץ גיר עולה בסביבות 10K.

מחשב רכב 12K

מנגנון חלון 2500 שקל.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב לאיש הקול,

 

הרכב שרכשת בורה הינו רכב משפחתי/מנהלים ויקר מאוד לתחזוקה, חלק מהשיפורים שהינך מעוניין לבצע נשמעים מעניינים אך כבעל ניסיון עם רכבי VW חסוך את הכסף לטיפולים/תיקונים.

דוגמא למחירים

שיפוץ גיר עולה בסביבות 10K.

מחשב רכב 12K

מנגנון חלון 2500 שקל.

היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו? מסתבר שכן. קניית גולף סימן 5 הפכה את סימן 4 למכונית עם תחזוקה יקרה במיוחד? זכורים לי הימים שאמירה כזו הייתה מזניקה אותך לתגובה זועמת ובצדק.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Soundman, אני מצטער להגיד את זה ככה, אבל אני חושב כמו גל שאתה פשוט צריך אוטו אחר שיותר מתאים לדרישות שלך.

הרשימה שציינת פשוט לא הגיונית.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ברשימה פשוט מאוד דרישות סותרות (המתלים כדוגמה).

 

אני ממליץ לדגור על מנוע החיפוש, נושא אחר ונושא, ומשם לברר מה הוא סדר העדיפויות הנכון -

ככה יהיה קל יותר להיות ממוקד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Soundman, אני מצטער להגיד את זה ככה, אבל אני חושב כמו גל שאתה פשוט צריך אוטו אחר שיותר מתאים לדרישות שלך.

הרשימה שציינת פשוט לא הגיונית.

אם הבנתי אותך נכון הרכב כבר ברשותך, ולכן העיצה הזאת לא כל כך שימושית כרגע.

אז קודם כל - תתחדש.

 

שנית, אני מציע לך להתחיל לאט ובזהירות, ולא לקפוץ ישר למים העמוקים. קח את הרכב, תתקין עליו את המערכת וסע איתו, תלמד את הרכב ואת חסרונותיו.

אחרי חודש, חודשיים ואולי ארבעה תדע טוב יותר מה מפריע לך ברכב, מה כדאי לשנות ולשפר ואז גם יהיה כדאי לברר איך לשפר וכמה זה יעלה לך. אתה מדבר למשל על צ'יפ להעלאת הספק, אבל יש סיכוי סביר שהמנוע יספק אותך בתצורה הנוכחית שלו. מניסיוני על הTDI של פלוצוואגן, לא מדובר ברכב איטי בכלל.

 

בצע יישור קו לכל הדרוש ברכב, תוך שימוש בחלפים איכותיים וסע לשלום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למגיבים.

 

הרכב ברשותי. ועבר כבר 1500 קילומטר על ידי. (בשבועיים בדיוק)

ואני כבר יודע מה מציק לי ברכב.

 

הרשימה מתחלקת ל 3 חלקים!

1. החלפות (כסא נהג, מברר על זה עדיין. ) בולמים, ברקסים, גאנטים, צמיגים.

2. שיפור הביצועים של הרכב. (לא למכונית מרוץ. אבל שיסחוב יותר טוב)

3. ישור קו, וטיפול מקיף ועמוק. וכל מה שכלול בזה.

 

 

חלק 1. אני רוצה לשפר את הרכב. בנוחות נסיעה!

יש לי 2 בעיות איתו.

1. הכסא. לא הכי נוח בעולם.

2. הבולמים. זה מתחלק ל 3 חלקים.

**1. להגביה את הרכב ב 2 ס"מ.

**2. שהרכב יהיה טיפה יותר רך בפסי האטה, וכו. (דומה לקליאו)

**3. אני מתקין מערכת כבדה (130 קילו.) ועם אני כבר מחליף את הבולמים.

אז שיתמודדו עם המשקל העודף. (ולא יתקלקלו מהר.)

ועם הבולמים החדשים יהיו יותר טובים המישנים. מבחינת ביצועים (זה מצויין, ובונוס רצוי)

(קראתי את השרשורים של מוטי (והם מצויינים) על הצמיגים ועל הבלמים ובולמים. )

 

לגבי הברקסים. אין לי בעיות איתם. אבל אני הייתי מעדיף (ואני מוכן להשקיע בגלל זה) שיהיו יותר טובים מעכשיו. גם בגלל שהרכב יהיה יותר כבד כל הזמן (130 קילו, יותר קבוע). וגם שיהיה יותר בטיחותי.

 

חלק 2. שיפור הביצועים.

אני לא מחפש להתקין אגזוז לחץ, וצי'פ, ופילטר וכו.. לפוזה. או לרעש.

אני רוצה להתקין/לשנות רק את מה שיתן את התוצאה הכי טובה, ולא יהרוס את הרכב.!

אני מדבר על דברים כמו. שינוי הגדרות מחשב ניהול מנוע, שינוי טורבו (עם לא יזיק לרכב). או מה שיעזור אני לא מחפש רכב מירוץ. (אז לא הייתי קונה את הרכב הזה)

 

הרכב בעתיד יגרור עגלה קטנה לטיולים. (לא יהיה בג'ז.) עגלה של 500 קילו.

 

חלק 3. טיפולים. נקיון המערכות, ושיפור המצב של הרכב.

אני רוצה לבצע לרכב טיפולים שוטפים. להביא אותו למצב טוב יותר. לנקות את כל מה שצריך וכדאי.

החלפת שמנים/פילטרים. ניקוי של מיני דברים שכדאי (מיכל דלק, וכו).

 

אגב לשמירה על הגיר כדאי להתקין קולר שמן נוסף בשבילו ? (כמו בסקודה)

 

 

תקציב.

צמיגים + גאנטים. 3500-4000 שקל.

בולמים. 1500-2000 שקל.

דיסקים + רפידות 1000-1300 שקל.

ישור קו + טיפול 10,000 קילומטר. 1500 שקל.

לגבי הכסא. אחרי הבירור. ומה האופציות והעלויות. נחליט.

לגבי השיפורים. תקציב של עד 2000 שקל (אפשר לעלות ל 3K רק עם זה יהיה משמעותי)

 

לגבי הפוליש ווקס. אפשר טיפה יחס. אני לא מבין בתחום. (קראתי את השרשור בנושא . אבל אני מחפש מידע יותר מדוייק). אפשר המלצות.

 

תודה אלי.

 

אני מקווה שעכשיו יש לכם טיפה סדר בבלגן שלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב דפקת פה רשימה מהסרטים

הערכה גסה של כל מה שאמרת ברשימה הראשונה הכלל כלל הכל

מעל 20 אלף שקל

 

אבל בוא נצמצם אותך קצת

2000 שקל זה לא יספיק לך לרכוש 4 בולמים מקוריים ואני עוד לא מדבר על ההתקנה שלהם

דיסקים + רפידות 1300 שקל זה בערך מה שיעלה לך הסט הקידמי במוסך מורשה ועוד 900 שקל בערך לסט האחורי

 

ישור קו כל השמנים כל העיניינים

שמן מנוע במוסך מורשה יעלה בסביבות 200 שקל

נוזל בלימה בטח באיזור ה100 כי צריך 2 פחיות

שמן גיר אוטמט אם המוסך יסכים להחליף (בגירים של פלוץ גגן לא מחליפים שמן כי אחרי זה הגיר פתאום הולך בצורה לא מוסברת)

מדובר על איזור ה400 שקל רק השמן זה שמן סינטטי לגיר מאוד מאוד יקר !

פילטרים נגיד דלק\שמן\אוויר כל אחד באיזור ה80 שקל יחד 250 נעשה את זה עגול

הגעת פה למעל 5 אלף ועוד לא שילמת עבודה שזה +/- יוצא 30 עד 45 אחוז תלוי על מה

 

כיסאות : האפשרות הכי נורמאלית שלך זה לימצוא זוג כיסאות ריקארו מגולף GTI מושבתת בפירוקיות או בפורום יד 2 של VAG CLUB

יעלה לך בין 2000 ל3000 שקל, קח בחשבון שאתה צריך למצוא כאלו שהכריות לא נפתחו בהן !

 

שיפור ביצועים, יש חלק מהדגמים של ה90 כ"ס שהגיעו בלי אינטרקולר בדגמים האלו המצב שלך עגום - אם יש לך אינטרקולר אז צ'יפ אצל גיא פרילינג (אני ממליץ לאור הניסיון שלי ושל חברי רק עליו !!!) יעלה בין 2000 ל3000 שקל ויעמיד אותך על לא יודע כמה צריך לברר איתו את ה110 זה מעמיד על 130 נדמה לי בטח אתה תעמוד על 110 אולי מעט יותר

 

ג'נטים + צמיגים 3500 שקל זה תקציב סביר שיאפשר לך למצוא משהו סביר

עכשיו אני גם שם לב שאתה רוצה לשפר בכלל את הברקסים

במקרה הזה זה עוד יותר יקר ומורכב....

 

ברכב שלך הגישה למיכל הדלק לא הכי נוחה אבל סבירה, יש את האפשרות לרוקן את כולו ועם סמרטוט לנגב את התחתית זה לא באמת ינקה משהו

 

כדי לעשות מה שאתה רוצה צריך לפרק את המיכל מהרכב....זה יעלה לא מעט !! לא יודע כמה בחיים לא ניתקלתי בבקשה כזאת במוסך שעבדתי בו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב דפקת פה רשימה מהסרטים

הערכה גסה של כל מה שאמרת ברשימה הראשונה הכלל כלל הכל

מעל 20 אלף שקל ... לפי איזה חישוב הגעת לסכום? רשימה...

 

אבל בוא נצמצם אותך קצת

2000 שקל זה לא יספיק לך לרכוש 4 בולמים מקוריים ואני עוד לא מדבר על ההתקנה שלהם

דיסקים + רפידות 1300 שקל זה בערך מה שיעלה לך הסט הקידמי במוסך מורשה ועוד 900 שקל בערך לסט האחורי ... אני לא רוצה מקוריים. אני רוצה משהוא יותר טוב.

מה המחירים לציוד ברמבו לדוגמא? או של חברות אחרות?

 

ישור קו כל השמנים כל העיניינים

שמן מנוע במוסך מורשה יעלה בסביבות 200 שקל

נוזל בלימה בטח באיזור ה100 כי צריך 2 פחיות

שמן גיר אוטמט אם המוסך יסכים להחליף (בגירים של פלוץ גגן לא מחליפים שמן כי אחרי זה הגיר פתאום הולך בצורה לא מוסברת)

מדובר על איזור ה400 שקל רק השמן זה שמן סינטטי לגיר מאוד מאוד יקר !

עתיד.. לדעתך לא להחליף את השמן גיר למרות שהרכב עבר 140K.

קראתי שעם מחליפים מאוחר מדי. אז הגיר הולך. אבל לא מופיע התיחסות לקילומטרז כזה.

 

פילטרים נגיד דלק\שמן\אוויר כל אחד באיזור ה80 שקל יחד 250 נעשה את זה עגול

הגעת פה למעל 5 אלף ועוד לא שילמת עבודה שזה +/- יוצא 30 עד 45 אחוז תלוי על מה

איך הגעת ל 5K ? מהחלפת שמנים ופילטרים?

 

כיסאות : האפשרות הכי נורמאלית שלך זה לימצוא זוג כיסאות ריקארו מגולף GTI מושבתת בפירוקיות או בפורום יד 2 של VAG CLUB

יעלה לך בין 2000 ל3000 שקל, קח בחשבון שאתה צריך למצוא כאלו שהכריות לא נפתחו בהן !

(אני לא יכול להחליף כריות?) להוציא את שלי. ולהתקין בשני?

 

ומה הסיכוי למצוא כאלה שלמים? ומה ההבדל באופי הכסא? (רך יותר/קשה, עוטף/פתוח )

 

שיפור ביצועים, יש חלק מהדגמים של ה90 כ"ס שהגיעו בלי אינטרקולר בדגמים האלו המצב שלך עגום - אם יש לך אינטרקולר אז צ'יפ אצל גיא פרילינג (אני ממליץ לאור הניסיון שלי ושל חברי רק עליו !!!) יעלה בין 2000 ל3000 שקל ויעמיד אותך על לא יודע כמה צריך לברר איתו את ה110 זה מעמיד על 130 נדמה לי בטח אתה תעמוד על 110 אולי מעט יותר

(איך זה השפיע על צריכת הדלק? לטובה לרעה? ובאיזה אחוזים?) ואיזה סוג צי'פ?

מה אני צריך לחפש בתא מנוע. לדעת עם יש אינטרקולר? לרשום לך את הדגם מנוע?

 

ג'נטים + צמיגים 3500 שקל זה תקציב סביר שיאפשר לך למצוא משהו סביר

עכשיו אני גם שם לב שאתה רוצה לשפר בכלל את הברקסים

במקרה הזה זה עוד יותר יקר ומורכב.... למה יותר מורכב? אני רוצה לשדרג את הבלימה.

 

ברכב שלך הגישה למיכל הדלק לא הכי נוחה אבל סבירה, יש את האפשרות לרוקן את כולו ועם סמרטוט לנגב את התחתית זה לא באמת ינקה משהו

אני רוצה לבד לפרק את זה. כמה זה מסובך?

 

כדי לעשות מה שאתה רוצה צריך לפרק את המיכל מהרכב....זה יעלה לא מעט !! לא יודע כמה בחיים לא ניתקלתי בבקשה כזאת במוסך שעבדתי בו

שאלות/תגובות באדום.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי , אתה קרציה

לגבי הבולמי זעזועים , תנסה קויאוברים , הם גם יותר קשיחים וגם תוכל לכוון [במעט] את הגובה שאתה חפץ בו

יחזיקו לך יותר זמן , ועמידים יותר מהקפיצים הרכרוכיים שאתה מחפש.

 

סט ברמבו לבורה אולי ישפר במעט את הבלימה , אבל ההשקעה תהיה מאוד מאוד .. מאוד גדולה

 

אין לי כח להמשיך לחשוב

 

אגב , לגבי הסאבים , החלטתי לבסוף על רביעיית FI Q , :) דבר איתי על זה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...