Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הודעת שירות מאת ההנהלה,

שלום לכולם,

עקב מגבלות טכניות לא ניתן יותר לבצע שינוי שם משתמש לגולשים.

גולשים שרוצים בכל זאת לשנות את שם המשתמש, יכולים להירשם מחדש עם שם משתמש אחר. 

 

אנחנו מתנצלים על אי הנוחות,

 

צוות מנהלי קארספורום.

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 793
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוקר אור,

הייתי מעוניין לשנות את שם המשתמש שלי בעקבות עוד 3 POLO CLASSIC בפורם

שכתובים בוריאציות שונות,

אשמח אם תוכלו לשנות את השם ל:

1.Biglvov

או במידה ותפוס

gutee

 

תודה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שינוי שם משתמש

 

אהלן אשמח בבקשה אם תשנו לי את השם משתמש ל D.A

שנרשמתי סתם חירבשתי משהו

HU: Clarion CZ101A | Mono Amp: Planet Audio ZR900.1 | Sub: Pioneer TS-W306C

Front Speakers: Pioneer TS-G1613R | Rear Speakers: Pionner TS-A6971E

לומדים להסתדר עם תקציב נמוך :)

פורסם

שלום, מעוניין לשנות את הכינוי שלי באתר ל-iceco בבקשה אינני מעוניין, ששמי הפרטי יתנוסס בראש חוצות :)

 

ועוד דבר, הגשתי בקשה לכתוב באוף טופיק ובמדור מכירות, ועדיין לא אישרו אותי, אני משתמש פעיל מאוד כאן, ושמח לכתוב כאן, אשמח אם תטפלו בי בשתי הבקשות הללו.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי ושלום למנהלים הנחמדים !

אבקש את עזרתכם בשינוי הכינוי הנוכחי ליותר בוגר.

אבקש לשנות את שם המשתמש שלי ל -Efraty-

 

תודה תבורכו . ^_^

 

נ.ב

השרשור שעוסק בתהליך הנ'ל נעול,לכן לא ידעתי לאן לפנות.

פורסם

ראיתי שננעל השרשור, שמעתי שמועה שבוט עושה שמות.

רציתי לדעת אם הבקשות שטרם טופלו בשרשור הן אלו שנשללו/טרם נשקלו/סיבה כלשהי אחרת.

 

פשוט מזה שלושה חודשים אני יושב על האתר עם f5 מרוב ציפייה לשם החדש.

ואני כבר מת להשתין.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אהלן,

 

אשמח לצירוף בקשתי לשרשור ההתעלמות הגדול לשינוי שם בתקווה שיום אחד יבוא הקוסם וישחרר את כולנו.

 

עקב שינויים אידיאולוגיים, דתיים ובעיקר בתחתונים אבקש לשנות את שם המשתמש שלי ל"הספגטי המעופף", מוכן לתרום חבילת ספגטי למנהל היקר שיסייע לי.

יהיה בובי הנדרסון עמכם.

 

תודה רבה!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בטעות הכנסתי את האימייל שלי בתור שם המשתמש.

מבקש לשנות ל-Kobmyster (מודה שניסיתי להירשם איתו בתיבה אחרת ולשכוח מכל העניין, אבל היא חסומה ואני תקוע...)

 

תודה! :)

  • חודש מאוחר יותר...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

היי הייתי מאוד רוצה להחליף את הכינוי שיש לי (יצרתי אותו בגיל 14 בטיפשותי)

לכינוי שיש לי בפורמים אחרים danielbd

רציתי להגיב בפוסט של השינוי שם בנעוץ אבל הוא נעול...

תודה.

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן אהלן

אפשר להפוך בבקשה ל-Talgaz?

אני פשוט מרגיש שהשם הזה משקף הרבה יותר טוב את מי שאני.

חוץ מזה, מה הגיל שלי קשור בכלל?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

לא חבל, טל? מילא היה לך סמלון קבוע כדי לזהותך. כל מה שכתבת כטל 89 ירד לטמיון וכולם יתהו מי זה הטלגז הזה?

למה לא תישאר טל 89 ותחתום טלגז? יהיה יותר מבלבל ונחמד.

חוץ מזה, אין לך מה להתבייש בזה שאתה בן 89.

פורסם

מבקש להחליף את הכינוי ל SurfHigh.

רק תרוויחו, כי ככה אוכל לכתוב על דברים הרבה יותר מעניינים כשהשם המלא שלי לא מוצמד אליהם.

בבקשה, מנהלים.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...