Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קודם כל נתחיל בזה שאני ממש גאה בעצמי, קודם כל שהתמדתי בעבודה ושבסוף סיימתי ואכן יצא נחמד מאוד ואני מאוד מרוצה.

 

אין מה להגיד, אני לא מתיימר להיות אחד עם כשרון, פעם ראשונה שאני בכלל מריח עבודה שכזו,

וזו בהחלט הייתה חוויה.

 

העבודה לא מושלמת, אין מה להגיד ואני מחכה לתגובות שלכם, תהנו.

 

תמונות : http://subwoffer.hevre.co.il/

 

* אני בהחלט שוקל להחליף את הצבע לשחור.. בעייתי האפור סטייל לבן הזה.

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

החסרת הרבה תמונות בשלבי העבודה... עבדת עם פיבר בכלל ?!

איך ומה תפרט ...

מה שלא אהבתי מצטער אם זה פןגע בך זה למה לעזעל עשית את כל הקטע הארוך הזה תגזור אותו תשאיר רק את החלק של הרמקול יותר אסטתי....

אתה מוזמן לתת הצצה בדתר שלי "בנייה-פעם ראשונה" העלתי עוד תמונות!

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם
החסרת הרבה תמונות בשלבי העבודה... (לא היה לי מצלמה זמינה 24 שעות) עבדת עם פיבר בכלל ?!

איך ומה תפרט ... יש שיטה אחרת שאני לא יודע עליה בשביל עבודה שכזו? אכן עבדתי עם פיבר, עשיתי 3 שכבות, ושכבה של מרק פחחים. לאחר מכן מתחתי לבד.

מה שלא אהבתי מצטער אם זה פןגע בך זה למה לעזעל עשית את כל הקטע הארוך הזה תגזור אותו תשאיר רק את החלק של הרמקול יותר אסטתי.... הורדתי את החלק המקורי של הרכב, ונותר לכל האורך את החורים של הרכב, את החור של המנורה של הדלת וזה ניראה פשוט רע, אז החלטתי לבנות כך.

אתה מוזמן לתת הצצה בדתר שלי "בנייה-פעם ראשונה" העלתי עוד תמונות!

את הדבר הכי חשוב שכחתי! זה התודה שלי לסלבה, תודה על כל העזרה, על כל השיגועים בטלפון, על העצות לאורך העבודה, בקיצור על הכול.

ד"א הקטע עם המקשה עבד !

היה איזה מוסכניק שאכל סרט שאני עובד על רכב אספנות שהוא כבר אמר לי שאני יבוא להראות לו אותו בהזדמנות :smile: לא יאומן..

 

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

עשית עבודה יפה. תתחדש.

הערות:

  • הקיר האחורי מפסיבי פיברגלס היו מורידים באופן משמעותי הן מהמשקל והן מעובי הדופן שכתוצאה ממנה נוצרה לך מדרגה.
  • בנוסף הייתי מאד ממליץ להתקין את המידים של מורל בתיבה אטומה כ7 ליטר. בבנייה שלך אתה בקלות יכולת לעשות נפח כזה במבנה שאותו יצרת. ההבדל בצליל משמעותי. (בתגובה לניטרומאן).

פורסם

נראה ממש סבבה , מזל טוב .

 

הייתי מחליף את הגימור החיצוני לשחור או משהוא ..

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
עשית עבודה יפה. תתחדש.

הערות:

  • הקיר האחורי מפסיבי פיברגלס היו מורידים באופן משמעותי הן מהמשקל והן מעובי הדופן שכתוצאה ממנה נוצרה לך מדרגה. מודה, בהתחלה ניסיתי לעשות דופן מפיבר אבל זה היה לי מסובך ומציק אז החלטתי לעשות לי "חיים קלים" :smile:.
  • בנוסף הייתי מאד ממליץ להתקין את המידים של מורל בתיבה אטומה כ7 ליטר. בבנייה שלך אתה בקלות יכולת לעשות נפח כזה במבנה שאותו יצרת. ההבדל בצליל משמעותי. חבל שרק עכשיו ידעתי על זה, לא נורא. (בתגובה לניטרומאן).

קודם כל תודה על כל התגובות,

והגעתי למסקנה שזה אכן צבע מזעזע ואני מחליף אותו לשחור.

 

סתם לידע הכללי, אם נניח אני עושה בנייה חדשה, איך אני מחשב את הנפח, ובונה לפי כך את הבנייה, ניראה לי מסובך קצת..

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

ראשית כל הקיר האחורי הוא הדבר הכי פשוט בכל הבנייה, השלב הקשה הוא הגימור הסופי.

 

אתה בהחלט יכול כבר עכשיו לכוון לכיוון בנייה חדשה, ההבדל יהיה משמעותי.

 

עקרונית את הנפח הנ"ל ניתן לחשב ע"י מילוי החלל בנוזל, הכוונה שלי למים בתוך שקית המתפשטת בתוך החלל הפנימי.

באופן מעשי השטח עבודה שהקצית לפוד מכיל את הנפח (פלוס מינוס ליטר) הנ"ל במידה והוא יישאר חלול.

 

שאר הירקות בה"פ.

פורסם

ידידי בנייה חדשה לא באה בחשבון.. לא לזמן הקרוב לפחות.

 

זה היה פרויקט שגזל לי המון זמן, המון דלק ולא קצת כסף (לא קניתי את החומרים במקומות הכי אידיאליים).

אני אחכה לרגילה הבאה שלי, (בעוד כ4 חודשים) ואז כנראה אני ייגש למלאכה.

 

נכון לעכשיו זה מספיק,

תודה לכולם, וחג שמח.

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

לצערי למפגש הקרוב אני לא יגיע, אני בטבריה.

 

אני רוצה לבוא, שייתנו חוות דעת מקרוב, ואני באמת מקווה שיצא לי במפגש הבא להיות.

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם
את הדבר הכי חשוב שכחתי! זה התודה שלי לסלבה, תודה על כל העזרה, על כל השיגועים בטלפון, על העצות לאורך העבודה, בקיצור על הכול.

ד"א הקטע עם המקשה עבד !

היה איזה מוסכניק שאכל סרט שאני עובד על רכב אספנות שהוא כבר אמר לי שאני יבוא להראות לו אותו בהזדמנות :smile: לא יאומן..

 

 

שימי.

בבקשה שימי!

יצא סבבה לפעם הראשונה ועוד ללא עזרה של בעל מקצוע שיהיה ליידך.

אל תדאג לא שיגעת אותי בטלפון.

אמרתי לך שהקטע הזה עם המקשה יעבוד.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
×
×
  • תוכן חדש...