Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על חנות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל הגורואים

 

אני רוצה להתקין באופל אסטרה 2001 את הרכיבים הבאים

 

Hu של CLARION DXZ765 (כבר נקנה)

 

 

מגבר של MAC AUDIO Z 4200

 

קומפוננט – מורל דוטק

 

ו סאב של PHASE EVOLUTION (אני בדיוק סגור על הדגם אבל זה עולה בסביבות ה 1000 שח ב POMPA בחנות כולל קופסא מקורית) נירא לי זה זה-

 

 

 

עכשיו אני ראיתי את כל הדברים בPOMPA והמחירים שהציעו שם נראים לי סבירים אבל לפי קישורים בפורום הבנתי שממש לא מתלהבים פה מהחנות הזאת אז השאלה שלי היא איפה כדאי לרכוש את הדברים ככה שגם יהיה בזול

 

,תבינו גם שאני ירושלמי אז זאת טיפה בעיה בשבילי לנסוע הרבה פעמים לאזור המרכז אז אם יש איזה מקום טוב שפשוט ניתן לבוא ולרכוש את הדברים.

 

 

תודה מראש

 

נ.ב. ו ותגידו גם מה אתם חושבים על הסט הזה

 

 

 

פורסם

אני אישית לא התלהבתי בכלל מהדוטק, ישנם פה הרבה אנשים שיחלקו על דעתי ויגידו שהוא סט מצויין

לגבי מחירים. אני אישית חושב שבכל חנות תוכל להשיג רכיב אחר זול יותר

לפני שאתה מתכוון לקנות תודיע לי מה המחיר שהציעו לך אני אבדוק אולי אני יוכל להשיג לך בזול יותר

אשמח לעזור

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם
אני אישית לא התלהבתי בכלל מהדוטק, ישנם פה הרבה אנשים שיחלקו על דעתי ויגידו שהוא סט מצויין

לגבי מחירים. אני אישית חושב שבכל חנות תוכל להשיג רכיב אחר זול יותר

לפני שאתה מתכוון לקנות תודיע לי מה המחיר שהציעו לך אני אבדוק אולי אני יוכל להשיג לך בזול יותר

אשמח לעזור

אני מבין לפי דברך שאתה בעל ניסיון "רב" ויש לך המון מקורות למכירים נמוכים אז בו שטף את כול יושבי הפורום במה שאנחנו לא יודעים ובתך שלא מבינים
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

אני אישית הייתי ממליץ על סאונד סטורם http://www.soundstorm.co.il/

לגבי פופמה הרבה אנשים לא מרוצים מהמוצרים שלהם לפעמים בסט קומפוננט יש חלקים מיסדרות שונות

וזה מעלה חשש שמה שהם מוכרים זה לא מוצר חדש אלא עודפים זאת אומרת רמקול מיפה רמקול מישם או ציוד ריפבריש

:fadein:
פורסם
אני אישית הייתי ממליץ על סאונד סטורם http://www.soundstorm.co.il/

לגבי פופמה הרבה אנשים לא מרוצים מהמוצרים שלהם לפעמים בסט קומפוננט יש חלקים מיסדרות שונות

וזה מעלה חשש שמה שהם מוכרים זה לא מוצר חדש אלא עודפים זאת אומרת רמקול מיפה רמקול מישם או ציוד ריפבריש

הבנדם מירושלים ואתה שולך אותו לחולון?
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם
"סליחה הכונה היתה לפומפה" "הבנאדם מירושלים ואתה שולח אותו לחולון?"
אני לא מבין את הבעיה שלך

יש לך לחצן ערוך ואתה מוסיף עוד הודעה, דבר שני הבנאדם כתב שהוא מעוניין להגיע למרכז אבל חד פעמי בשביל לקנות

 

ולפותח הת'רד, ברור שאתה יכול למצוא יותר זולים תמיד אבל קשה למצוא חנויות שיש שם את הכל ביחד עם צחירים טובים יותר.

לרוב המחירים הזולים יותר זה ממקומות חאפרים.

תנסה לבדוק גם באוטופרט(גם יחסית יקרים אבל לא יודע אולי פחות מפומפה)

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
אני אישית הייתי ממליץ על סאונד סטורם http://www.soundstorm.co.il/

לגבי פופמה הרבה אנשים לא מרוצים מהמוצרים שלהם לפעמים בסט קומפוננט יש חלקים מיסדרות שונות

וזה מעלה חשש שמה שהם מוכרים זה לא מוצר חדש אלא עודפים זאת אומרת רמקול מיפה רמקול מישם או ציוד ריפבריש

תשמע אמנם שמעון אחלה בנאדם.

אבל הכל יקר פחד אצלו.

בטירוף!

הוא טוב להיות מתקין, מוצרים אסור לקנות אצלו.

פורסם
אני שמעתי על ד"ר סאונד בירושלים אני לא יודע איך אולי מישהוא פה נסיון איתו....
ד"ר סאונד הוא סבבה מתקין ממש מקצועי אבל הוא יקר בטירוף (זה גם מה שהוא אומר) אם soundstorm זה באותו נוסח אז זה לא ממש מתאים לי , אני רוצה מקום אם מחירים אולי לא הכי זולים אבל לפחות סבירים ואצל מתקינים טובים בדרך כלל המחירים גבוהים , אני גם מתקין לבד כניראה אז זה לא ממש משנה.
פורסם

תנסה ב www.cheaper.co.il אני קניתי שם מגבר סאב וקומפוננט ,לא הייתה שום בעיה

יש שם בחור בשם תומר אם אני לא טועה הוא סבבה לגמרי , אגב ראיתי שיש פה כל מיני אנשים מעפולה מה שלא תעשה על תקנה בחנות שקוראים לה אפי 4x4 האנשים שם לא מיקצועיים אז בטח שההזמנה או משהו דרכם תהיה דומה , אגב הסאב הזה של phase נחמד מאוד (בלשון המעטה) למחפשים באס רך ואיכותי ...

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם
תנסה ב www.cheaper.co.il אני קניתי שם מגבר סאב וקומפוננט ,לא הייתה שום בעיה

יש שם בחור בשם תומר אם אני לא טועה הוא סבבה לגמרי , אגב ראיתי שיש פה כל מיני אנשים מעפולה מה שלא תעשה על תקנה בחנות שקוראים לה אפי 4x4 האנשים שם לא מיקצועיים אז בטח שההזמנה או משהו דרכם תהיה דומה , אגב הסאב הזה של phase נחמד מאוד (בלשון המעטה) למחפשים באס רך ואיכותי ...

אתה יכול בבקשה להסביר את נסיונך ואכזבתך? ולמתי הנסיון הזה מתייחס?

כי לפי מה שאתה רושם, אין שם אפילו מתקין אחד(?) שיכול לתת תשובות???

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...