Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וחג שמח!!

לא מזמן החלפתי גרמושקות על הציריות ושמתי לב שבחיבור בין המשולש למתלה ישנה גומייה ונוצר בה קרע של כ10 מילימטר בצד.

אני בטוח שלגומייה הזאת יש שם מקצועי אבל תסלחו לי אני ממש גרוע בשמות.

השאלה שלי היא האם ניתן להחליף את הגומייה מבלי להחליף את כל המשולש?

עד כמה ההחלפה הזאת דחופה? כלומר האם יגרם נזק נוסף אם היא לא תוחלף?

האם שמים לזה לב בטסט?

 

 

הרכב הוא סוזוקי סוויפט 92 ידני

 

תודה מראש לכל העונים.

gumi.jpg

יום טוב גם לך

פורסם

לגומיה הזאת קוראים גומיית אבק.

ניתן להחליף רק את הגומיה ,אבל אני לא יודע מי מוכר רק את הגומיות.

מכל מיקרה - כאשר הגומיה קרועה ונסעת כבר הרבה זמן עם גומיה קרועה קרוב לוודאי כי התפוח התמלא בלכלוך ויש להחליפו במוקדם או במאוחר.

בדוק חופש בתפוח .

 

ירון מאיר

פורסם

בדקתי חופש כאשר המתלה היה מפורק, ניראה לי שאין חופש, הצצתי לתוך הקרע בגומי והכל נראה נקי.

איך אפשר להוריד את הגומייה? היא לחוצה עם מכבש?

 

במקרה ואני טועה ויש צורך להחליף גם את התפוח, זה אומר להחליף את כל המשולש או שיש דרך להחליף רק את התפוח?

יום טוב גם לך

פורסם

ישנה אפשרות להחליף רק את הגומייה,ועלותה שקלים בודדים.

הגומייה נימכרת בכל חנות לחלקי חילוף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תן תמונה איכותית וקצת יותר גדולה.

 

אני יוכל לתת לך הסבר מדוייק מה לעשות.

 

כמו כן יש להוריד את הגומיה הקרועה (לוודא תחילה כי יש לך כבר גומיה חדשה)

לנקות היטב עם טינר או נפט .

אם יש לך אפשרות לייבש את הכל עם לחץ אויר זה יהיה ניפלא.

 

דחוף עם האצבעות גריז אל מתחת ובאיזור התפוח עצמו (הכנסת גריז והזזת התפוח ,הכנסת גריז והזזת...)

 

לאחר מכן נקה את ידיך והלבש את הגומיה החדשה (שים בתוכה מעט גריז)

הלבש אותה היטב וסגור עם דיסקית קפיצית(אם יש) או בנד .

נקה היטב את המקום.

 

ולאחר כל נסיעה (בשבוע הראשון)העף מבט לאיזור לגלות נזילות .

 

בהצלחה.

ירון מאיר

×
×
  • תוכן חדש...