Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי נסע באוטו שלו בכביש דו סטרי כאשר הוא קצת סטה לכיוון הנתיב השני ואז הגיע שוטר משועמם עם קטנוע וביקשר רשיונות הוא הראה לו ודיברו השוטר לקח פרטים מחבר שלי ואמר לו שהוא יחשוב אם לרשום דוח השוטר לקח גם פלאפון .

אחרי ויכוחים השוטר אמר לו שלא ירשום לבסוף אבל הפרטים שלו עדין אצל השוטר

האם הוא יקבל דוח ? האם השוטר סתם העשה הצגה על מנת להפחיד אותו ?

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

הייתי איתו וראיתי את המקרה הוא מפגר שוטר כזה עצבני כאילו קיבל מכות לפני

עוד התחיל להתגאות :"יש לי פה קלטת עם מרדפי טרקטורונים כל היום תפסתי מלא "

 

השאלה שלי יש מצב לדוח או לא

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

אתה חייב לקבל את הדוח מסיבות מסויימות,

כאן השוטר לא מצא לנכון לתת לכם דו"ח על המקום,

הוא ניסה סתם לשחק בכם, אין דבר כזה שהוא יתקשר אליכם פתאום במהלך החודש ויגיד לך:

"אה סליחה אודני מדבר השוטר, חסר לי למכסה היומית שלי דו"ח, בא לי לתת לך דו"ח!)

עם כל הטיפשות של המדינה, אך עדיין לא!.

 

כרגיל עוד שוטר משועמם, כמו מהאלה שצועקים דרך החלון באוטו: רוצה שאני לך דו"ח אני שוטר.

חתימה עד שלוש שורות. כולל שורות רווח.

פורסם

הנושא נדון פה בעבר לא פעם אחת(אפילו יותר מפעמיים) והתשובה היא - כן, השוטר יכול לרשום דו"ח שלא במקום הארוע ולשלוח אותו בדאר.

 

*הערה אישית*

 

משה.מ ו-RENAULT 5 - אם רצונכם להמשיך ולהיות חברים בפורום זה, שדרגו את רמת התבטאותכם וסגנונכם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...